inte som alla andran dagar.

skola idag , vad kan man säga den sög. inget roligt hände moa kom till skolan och var as trött och jag kunde inte bli gladare än vad jag var. inga bilder idag. men vi får nöja oss. moa blev bara tröttar och tröttare. so lektionen sög , så var jag tvungen att prata med stefan lite , och det kommer inte vara kul i skolan nu men vi hoppas på det bästa. efter dettta vart jag med lite deppig. sen var det bara att åka hem. men jag skulle till moa först vi pluggade lite och nu sitter jag hemma och ska snart fortsätta plugga. imorgon fyller mamma år. så jag skriver lite om det i morgon.
får man höra eran dag ? <3


Kommentarer

varit på gården (: <3

Japp, min dag har varit 97 varv runt gympasalen? jag lover, haha x)

gissa om jag kmr få träningsverk imorgon... :'(



kram

Ps. fin "header", och bra blogg. :)

Japp, min dag har varit 97 varv runt gympasalen. Jag lovar, haha x)

Gissa om jag kmr få träningsverk imorgon! :'(



Kram

ps. fin "header", och bra blogg <3 :)

härligt och höra :D jo det är bara bra, lite seg bara ^^



gjort idag?

usch jag hatar att plugga :/



jag har inte gjort mycket, skolan poch nu ska jag ta det lugnt ^^

jag var jättetrött idag i skolan, gillar inte måndagar. Hoppas du får en bättre dag imorgon:)























Follow my on Bloglovin







Trackback