Jag som trudde jag hade gått på det.

min dag har varit helt okej , amalia var lite deppig men hon åkte hem till slut och moa det finns inte så mycket att säga men du vet vad jag menar. och allt annat vart bra om jätte långt i matteboken idag. sen när vi åkte hem så var gösta störd. men när jag kom hem tänkte jag städa mitt rum för mamma och pappa tycker det. men då får jag ett sms som står jag är utan för dig och jag går på det och springer runt tänkt om stefan står utan för mitt hus. men sen skulle jag ringa han och då skule han åka med håkan hem til mig. och sen har vi varit på mitt rum och prtat lite och så.. sen just nu åkte han hem. <3 tack för denna kväll blev inte som planerat men bra blev den! och moa störde oss hela tiden. och jag hatar min pappa just nu!
ERAN DAG FÅR JG HÖRA NU ? :D <3

Kommentarer

det lät som en ganska bra kväll ändå, hihi :* puss!

sv: hehe, räcker med att du tackade:) du behöver inte säga något mer för att jag kommenterat hos dig.

hehe verkligen :D



gör idag?























Follow my on Bloglovin







Trackback