kom just hem.

kom just hem från hemse vart på hemse och träffat jessica filippa och stefan och några , jag och moa cyklade upp i mörket. men sen skulle det bli slagsmål men sen inte , dom stog bara och pratade och jag var där och sprang med jonathan och allt.. sen så gick vi in och sen kom moa. jag var inte trött. när jag och moa gick på toan så började jag gråta. fan .. men jag hoppas det löser sej. och sen så nu är vi hemma och jonathan ska sova här med moa..

jag och stefan vad har ni andra gjort i kväll ? <3

Kommentarer

ställ gärna frågor till mig på bloggen! :)

assså gullungar

men gud gumman du får berätta!

varför skulle dte bli slagsmål? så jobbigt med sånt:/

Vilka fina bilder :)

Hoppas du får en bra helg :)

Kolla gärna in min fotoblogg.























Follow my on Bloglovin







Trackback