mamma fyller år.

godmorgon alla , jag vene om jag ska skriva något här och nu men jag gör det det blir bäst så. vaknade just har sminkat mej och lite ska ner och äta frukost sen med bussen som går 06:30. idag fyller min mamma år grattis till henne! hoppas du har en bra dag efter som vi inte ses idag. en bild från 2007 för två julafton sen. då tog jag bilden datum kanakse står lite fel men det är på julafton 2007. skola snart , vet inte hur kul dagen kommer bli men hoppas på det bästa. det kan ju alltid hända något roligt! vi hoppas på det bästa. men nu har jag inte mycket tid kvar så jag måste nog gå för att jag inte ska missa bussen för då får pappa hämta mig och han blir inte glad.men ni f¨år ha en bra skoldag. jag skriver ettinlägg när jag kommer hem. så får ni höra om min skol dag och jag får höra om eran. det tycker jag låter bra! :D puss på er sötnosar vi hörs! <3

Kommentarer

sv: tack så mycke för din röst cutie:)

Och grattis till din mamma!























Follow my on Bloglovin







Trackback