MER BESÖKANDE!

wow , ni fattar inte hur glad jag var igår ? :) jag hade haft 274 besökande och sen så igår så tittade jag och då hade jag 277. så grymt glad för det! och runt 20 kommentarer. hoppas det håller i med besökande! för besökande gör mig värkligen glad och kommentarer.. okej , på tal om annat så fyller min lille bror år idag kommer en bild på han och mig hoppas jag eller bara han. men jag ska se till att lägga in ett inlägg innan jag åker idag sen får jag se era saker i morgon. hoppas ni har en bra dag för här kan jag inte sitta och glo. puss på er sötnosar! <3

Kommentarer

godmorgon :)

Godmorgon :) Fin header, hoppas du får en bra måndag!

Sv: Men din blogg är ju jättefin :O Men för mer hjälp kolla med designadinblogg.se... Den sidan är jättebra när man ska på och pilla med designen :P

Oh, du får ha så kul :D

Jag kanske har 2 timmars bilfärd framför mig hemåt... Men får se, kanske blir att vi stannar en natt till i gbg :D Kram

Jo men visst :) Planer för idag?

Okej vad trevligt :) Hur mycket fyller han?

Jag måste byta ett par ringar :)

Haha, tycker inte jag då :P Din header är mycket finare! :D Har du gjort den själv?

svaren kmr senare idag, runt 16tiden =)

sv: kul att du tyckte att tårtan var fin:D

Grattis till din bror och de fler besökarna! du förstjänar det<3

sv: synd att ingen kommenterade.

sv: men denna gång lät det extremt dåligt, dessutom såg du väl att det var suddig bild, så brukar det inte vara. kameran har blivit sämre:S

Roligt med många besökare! :) Grattis till din lillebrorsa! :P

Tack!

Jo, det är klart! :) Vem vill int det? :D haha

kul! <3























Follow my on Bloglovin







Trackback