önskar mig ett nytt liv.

jag är så jävla trött på mitt liv ingen kan ha sämre liv än vad jag har. just nu har jag bara lust att skaffa ett nytt liv och träffa nya kompisar. men så lätt är det inte. helvete , blir så jävla sur på allt och alla. någon som kan göra mig på bättre humör ? för det här pallar jag inte.. tyck vad ni vill om mig tyck vad fan ni vill men håll det inne era j*vla svin.förlåt för språket men ni fattar inte hur sur detta gör mig! ni fattar aldrig vad jag menar men själv ska man fatta allat och hålla koll på allt.
vill du ha tillbaka gammla tråkiga beatrice så visst jag ger mej. men du är den som alla kommer hata dig sen.
tack ni som tar tid och läsa detta!

förlåt att jag tog eran tid och att ni fick läsa detta.
någon som gör mig på bättre humör ? :)


Kommentarer

SV ; Jag vet. hahahahah ! :D

bea finns för dig

i alla lägen

älskardig

Hatar mitt liv också. Ska vi skapa en klubb? och sätta oss i ett hörn och skära? (=

sv: hihi, till min födelsedag imorgon:D

jag tror att alla har varit med om något liknande, för man behöver något nytt hela tiden. Hoppas du tar dig ur det här snart, men det är bara att gå rakt i sina dåliga perioder och egenom även om det är svårt, för undvika det går inte.

sv: tack:D kul att du tyckte det.

sv: tack:D kul att du tyckte det.

ja :D

dom har fiiina kläder :D

:D:D

:D:D

sv: visst, men du kan lägga till mig, gav dig adressen där uppe:)

Jag tog grunderna från min mall från "gratis stilmall"-länken till höger. Bara att kopiera där.

**

taack :D

ok, men de blir väl kul. Älskar Ullared :D

verkligen =)

har du inte? :D de e kul, jag trodde de skulle vara roligare första gng ja åkte dit, så ha inte för höga förväntningar. Det är inte så sstort som man tror :b eller, som jag trodde.

tihi ok, vilket ikea av dom alla? =)

okkk =) jag håller mig till världens första ikea, här i älmhult =)

ok =)=)























Follow my on Bloglovin







Trackback