störd.

skola idag , vad kan man säga att göra armband var helt okej, jag var snäll och gjorde ett till danne efter som det andra gick sönder förra året. så nu fick han ett av mig bilder från idag kommer sen eller en anna dag! elevensval var helt okej.. och nästa gång blir det roligare. just nu kom jag hem med stefan och moa och min lille bror är störd. han föddes utan något. efter som han är som han är. just nu hatar jag han och försöker vara rolig för den delen. men får vara med stefan och moa. hoppas ni skriver om eran dag !  + min dag vet jag inte vad jag ska säga helt störd. och ni som är sjuka som jag typ är krya på er! <3

Kommentarer

hej gillar du Alice svensson ? Isåfall kommer du nog gilla den här bloggen ; www.alicefanclub.blogg.se . Ha det bra

taack så mycket=) <3

ha en underbar kväll ;)

Sv: sötnos då! :D























Follow my on Bloglovin







Trackback