toppen ikv

två sommar bild får mig på bra humör.vad kan man säga om kvällen toppen kväll. först komemr stefan sen går vi bort och träffar danne leonard sebbe och timmie. sen så går vi till ishallen och då träffar man amalia och filippa. sen dissar jag och stefan killarna och går med filippa. vi visste inte vad vi skulle gå men det var trevligt.

sen så när vi lämnar filippa ska vi gå men vi träffar stefans kompisar och står och pratar med dom ett tag. sen ska vi gå bort mot kyrkan men då träffar han ännu en till.. och sen till slut kom vi bort dit vi skulle , sen skulle man gå tillbaka. för att få en sak av mamma. fick ett par vantar av henne. mysigt. sen nu har jag just ätat. det här blev lite som det blev men allt måset stå i bloggen ju.tänke säga godnatt men vill veta hur eran kväll har varit!

Kommentarer

ja visst är de fina?(:

Vilken härlig blogg du har beatrice :)

Nu när internet funkar på heltid så ska jag ta mig tid att läsa din blogg, läs gärna min blogg om du vill :) Vill också säga att jag saknar dig och att jag hoppas att vi ses detta år, 2009 :) <3

Fina bilder, man sakna sommaren ännu mer:)























Follow my on Bloglovin







Trackback