twilight

såg just Twilight jag tycket den inte var så bra finns bättre började näsan gråta dom 20 minuterna av filmen men annars så tycket jag den inte var så bra. så nu har jag sett den så nu behöver jag inte gå och undra vad det är för film. Moa kommer vilja se den. men ni andra tycker säkert den är jätte bra men då är ps i love you bättre tror jag.
vad kan man mera säga om filmen ? i början undrade jag vad det var för skit men den kanske blev bättre och bättre.
NY HEADER den fick flest röstar eller vad man ska säga. jag hoppas att den syns nu. annars blir jag sur.
OCH SEN TÄNKTE JAG SÄGA GODNATT. tack att ni tittade in idag. ni kan ju hjärna fortsätta för det gillar jag. hoppas ni haft en bra kväll och dag.OCH I MORGON ÄR DET SKOLA. då blir det lite jobbigt men det får gå . får ju träffa alla sötnosar. det är ju något man vill göra. och ett minus är att vi inte ska ha monica och det suger. men jag ska inte skriva mer för nu har jag skrivit så mycket. ha en bra dag! <3

Kommentarer

Tack för du röstade. Vilken fin header du har. Har du tagit fotona själv? Otroligt vackra.

Ha det gott

nej det suger väldigt :/ hur är det med dig?

ett tips är att gå in på designadinblogg.se



det är rätt många koder du måste ha

hihi!:) åh twilight <3

fin blogg ! :) komentera och kolla in min,

skyddslösen: anvdn: ciizs lösen: hejhej

älskar twilight! <3

jag ska äntligen se filmen på lördag, får se vad jag tycker om den:) men jag tror jag kommer gilla den.

ch det blev fint med nya header;)

ohja, tack bea

äntligen någon som inte är så besatt av den! :D haha <3

de va från mig (A)























Follow my on Bloglovin







Trackback