NI ALLA MÅSTE KOLLA!!

ja , nu var hemma stunden över. nu är det bara att åka vidare till moa. och i morgon blir det typ stan... så då bli det inte så mycket bloggskrivning men ni får hålla koll ändå på min blogg. men det skulle ju bli en hemlighet idag så nu kommer det.. inge stort men jag tycket detta är värt. det blev inte som det skulle men först skulle jag bara lägga in en bild på Anki men jag tycker om Lienes blogg oxå ni 2 borde dela första plats på bloggen. men det jag ville säga är att jag vill att ni ska kolla deras blogg nu med en gång skynd och kommentera dom blir jätte glada och bevaka dom resten av livet eller vad man ska säga. <3
       http://amatanovic.blogg.se                                http://lienes.blogg.se/

och hoppas ni inte blir sura att jag bara tog en bil men ni är jätte söta på dom
och jag ville göra er glada men kanske inte lyckades efter som jag har bråttom nu.
men ha en bra kväll sötnosar! <3

Kommentarer

Okej, ja det är ju den bästa presenten :)

Fin header :D

har nu satt igång en frågestund i min blogg, så kika gärna in & lämna en fråga eller två. :) blir glad av alla frågor jag får :) kram

sv: ingen fara och du lät inte som en fjortis, enligt mig finns det inga fjortisar, fast man kan säga det om man menar på ett oelakt sätt.

Och du gottgöjorde mig nog med att skriva om mig:D men Anki är ju bra hon med:O kul att dela plats med henne.

Du har ingen aning om hur glad jag blev och den bilden är bra:D så det är kul att du tog den.

KRAMAR

sv: kul att du tycker det:) jag måste bara sätta igång med att skriva boken nu.

Och jag hade en bra morgon, hoppas du med och själva dagen med:)

aaaaaaawe :D:D så jääävla söt är du! =)

Svar: Tack :)

Jag addade dig men det står att det inte går men kan du adda mig i såfall om det inte gick Jossan[email protected]

Omg förlåt förlåt!! :(

Såg inte att det inte hade kommit några understreck.

Säger den igen.

jossan[email protected]

Om det inte kom understreck säg vad du heter på bdb om du har då så addar jag dig :) förlåt såg inte att jag hade sagt fel<3

Va gulligt av dig =)

Vad heter du på bdb om du har då? för asså det blir fel bnär jag skickar min epostadress det kommer inga understreck. Vet inte vf Det visar att det kommer men det kommer inte??

Vad heter du på bdb isåfall? srry <3:)























Follow my on Bloglovin







Trackback