NYÅR!

Nu har jag kommit hem från moa och vi har haft det jätte roligt , fast vi inte drack något. kvällen bara försvan hur som helst. Många kort och mycket att prata om iaf. Rasmus berättade hela sitt liv. vi åt en jätte god mat vid moa super gott. Och hade jätte trevligt. och jag hoppas jag håller alla mina nyårslöften.
Hoppas ni har haft lika trevligt! Vad gjorde ni i kväll ?

en gammal bild på mig , orkar inte leta efter någon anna bild eller ladda över alla bilder. men jag har en känsla att jag måset lägga in en bild annars blir det nog lite tråkigt för er som läser min blogg. så det fick bli denna bild!


Kommentarer

skönt att höra =)=)

ja, verkligen =)=)

dt kmr gå ännu fortare, snart är vi pensionärer =)

Din kväll lät bra med:D

gott nytt år! :)

världens bästa nyår, hittills :P























Follow my on Bloglovin







Trackback