om mej själv

tänkte ta och bertätta om mej själv , dom flesta vet inte så mycket om mig.
Jag heter beatrice och jag är 15 år och jag fyller 16 år i september. och jag har 4 syskon och 3 halvsyskon på mammas sida och 4 på pappas sida. och snart har jag en plast pappa oxå. jag bor på gotland och jag trivs bra här. min familj och jag bråkar jätte ofta men mer behöver vi inte säga. och jag älskar att läsa bloggar och sitat vid datan . är jätte mycket med mina kompisar förut men inte nu är trött på dom flesta. men jag lever mitt liv här vid datan.
det finns inte så mycket mer att säga om ni undrar något så är det bara att fråga! (A)

förlåt för bilden ;)

Kommentarer

sv: Ingen orsak och tack! :)

duuuuuuuu är om ngn <3 :D

sv: hehe, du är för söt ändå:D

Bor du på Gotland! så kul, jag och mamma skulle vilja åka dit nån gång, det är väl fint där har jag hört.

Söt bild:D

Planer för idag?

så lite så ;) hehe



Lyssna gärna på min egna låt på min blogg =) Den är som DAGENS LÅT =)

Vor kul att höra vad du tycker?





KRAM Sandra























Follow my on Bloglovin







Trackback