vad händer idag ?

3 dagen på året har nu gått , eller nästan dagen är ju inte slut än. men det här året kommer bli jätte bra har jag en känsla av. men om tal om min morgon den var inte så bra. moa sov här och vi gick och la oss vid 3 tiden på natten. och sen vaknar jag vid 10-tiden och så säger moa att hennes mamma kommer snart så det var ju bara att gå upp. Åka till lojsta slot och åka skriskor igen! så 2 dagar har man gjort det av 2009. och nu sitter jag hemma i kväll blir det mys med papap och jonathan resten är inte hemma! men får gå ut i snön idag.. :) Vad ska ni själva göra ?

Kommentarer

den är riktigt bra gumman =)

det är småläskigt, eller hur. Hoppas han dör eller ngt :b

SOVA! :D

SOVA! :D

vad mysigt det låter =)=)

Låter kul och mysigt:) Jag gör inget idag, haha. men har bakat tårta och imorgon ska jag fortsätta att garnera den.

Okej,samma för mig :)

Jag tror faktiskt inte att jag har det :/

Men vad e de för sida då? :)























Follow my on Bloglovin







Trackback