vad har ni gjort hela kvällen ? :)


tråkigt att ingen kommenterar min blogg så mycket nu. men min kväll har varit jätte rolig tycker jag var flummig och då är det roligt skulle gå ut och ta kort med moa men jag glömde min kamera när jag kom in så kom jag på att jag hade den i jackan och sen när jag kom ut glömde jag kortet som man använer för att man ska kunna ta kort. det blev ju inte så bra men vi gick in till slut. imorgon blir det nog ut och gå tror jag. men jag vene , men jag hoppas att dagen oxå blir bra!

Vad har ni gjort ikväll ? :)
och vad händer imorgon ? :D

Kommentarer

sv: jag har funderat detmed bloglovin, trodde jag lagt till dig eller en gång när jag skulle göra det skrev jag nog fel adress:P haha ska lägga till dig nu:)

god natt

Jag ska ockås ut och gå imorgon:) annars vet jag inte, försöka sova mer. och jag har haft en fin kväll:)

hehe ja ! åh vad mysigt :)

haha va? låter jag uttråkad? varför? :O

sv: hm, okej :/

vilken mysig kväll! :)

Hur mår du idag då?:)























Follow my on Bloglovin







Trackback