visby hela dagen..

Ja , igår var jag med moa , och jag sov hos henne idag åkte vi till stan. Jag och jonathan och moa. när vi kom in så åt vi frukost. och sen iväg och börja handla och jag fick det jag vill tror jag. köpte knästrumpor och strumtbyxor. och en långa koffta. och sen fick jag ju nya skor av mamma i går. efter vi har handlat gick vi in på ett café och tog något att äta sen var det nästa bara att åka hem. buss resan sög typ efter som moa satt och pratade med hanna hela tiden. och i kväll ska jag sova tidigt för det är skola i morgon. vad har ni andra gjort för skoj ? :) <3

först är det moa sen är det jag                               

Kommentarer

Tack ska du ha! =)



Men det är bara em låten som är min.. som är med både på första videon.. och den andra videon (LIVE)

På live videon sjunger jag både min låt (KOM IGEN) och en cover på (I KISSED A GIRL) :P



Kram

hur är din naturliga hårfärg? :)

jaha :b men jag tycker de ser fint ut=) hur vill du ha de då? :D

hihi, färga de då :D

låter som en rolig dag det här! Jag har bara varit hemma hos min syrra hela dagen typ :)

LÅter hur härligt som helst:)

Jag satt hemma, lyssnade på musik, började skriva min bok och nu bloggar jag.























Follow my on Bloglovin







Trackback