visby , valkyria.

god middag alla , nu har jag en data så tänkte ladda upp sen igår.
det blir ett långt inlägg men hoppas ni läser ändå! <3

det här är en bild på mig och moa efter vi har ätat mat. och sen gick vi bort till kristina och johannes. sen skulle vi se filmen med julia och amalia och moa. <3 valkyria , jag vet inte vad jag ska säga men vi såg filmen somnade 10 minuter i den. men filmen kanske ni som är lite äldre ska se. lite svårt att tänka sej det dom gör i filmen. men den var helt okej , och mysigt var det! <33
 

bilden är på amalia och julia , och vi vet att ni är snygga. och vi hade jätte mysigt vi måste göra om detta. sen efter vi var med dom här sötnosarna gick jag och moa och kollade på fotboll och sen hem. idag ska jag vara med anja och fanny , det ska bli kul!  hur var eran kväll igår ? <3

Kommentarer

min kväll va att sova! :)<3

fin blogg!! kommentera gärna bandbilderna på min blogg :D

tack så mycket!:) <3

vad gör du?:)

tack så jättemycket :D

hihi okej!=) samma, och så fixar jag lite bilder:D

jappjapp:D

tycker det är kul med såna inlägg, så man får veta vad du gjort med andra en kväll:)

Det lät som en mysig och lyckad kväll :D























Follow my on Bloglovin







Trackback