3 söta klänningar


ska snart gå och lägga mig men tänkte lägga upp ett inlägg innan.

Kommentarer

ååh :D den är bra :D

:D <33333

Okej.. Tack för svaret.. :)

hehe :D vad tycker du om mitt senaste inlägg? läs och komentera? :)

Haha okej :)

Det blir nog krök :)

:) <3

sv: va skönt! jo det är fina fisken :)

varsågod :) ååååååh, vilka fina!

okej jag svarar oxå på kommentarer hehe :P

haft en bra dag då ?



svara gärna på min fråga i det senaste inlägget =)

Sv: De är fin fint med mig också :)



Den västra var supersöt :):)

Samma här! Hur är det annars :)?

händer i helgen ?

Höhö jupp :)

Hejsan! Spana in vår webbshop, skonamig.se!!



Massa snygga pumps till suuuuuper bra priser! :D

Den vita var ju ascool ! :)

va söta, var är de från? :)

Hoppas du har det bra hos din faster :)

SKit söta! Gillade den till vnster bäst =).

den första var ju underbar, var finns dom? :)

dom va fina!

Vsg :) Haha tack :)

älskar blommiga kläder:)

*SVAR:* jo ^^ jo det är regn här :/

gjort idag då?:)

sv; okeej :D

händer imorgon? :)

ja =)

händer annars då+

den har jag sett, riktigt bra! :D

svar: jo :)

söta klänningar! :)

sjukt snygg blogg! :D

ohlala, den sista där var verkligen en skönhet :) Har du någon utav dem?

SV; inte så mkt :)

Svar: Tack. :)

ahha yes :)

hej!

kolla gärna in frågestunden på min blogg :D

du kan ställa frgor om vad som helst.

SV mest suttit vid datorn och nu har jag en kompis här :P

den längst åt vänster va fin :D

SV: De va så lite så :)

okej :D jag vill nog ha ett litet hjärta som inte är i fyllt precis ovan byxlinjen.. vad tycks?

ja okej:)

nej ska bara ta de lugnt (A)

oh ja, oj vad söta dom var :)

haha tack(: men nu laggar devote också.. ;o

skulle vilja ha den vita :)

sv;

ingen fara :)

så vad ska du göra resten av sommarloveyt? :)

det var jag som kommenterade på det med diana.. sorry glömde ändra där uppe xD

nu ska jag gå och lägga mig.. höres i morron sötaste! :)

okey :P jag kom precis hem från krogen, själv då? =)

:)

Gomorron!



Vill önska dig en trevlig fredag :D

sv: haha jo drf han kallas snygg erik! LALALALA! :D xD hahaha



mm söta, speciellt den i mitten och dente vänsetr :D

sv; Ja, verkligen =).

Åh vilak söta! .D

Vilka söta, var är dem köpta? Kostar?

Hehe, rätt svar på filmen har kommit nu;)

dom var fina! :)

fast jag tyckte den vita var finast :) eller den rosa.. :P

Åh vad fina! Vad kommer de ifrån? :P

åh, så söta linnen, den till vänster va super fin :)

Jättefina klänningar:D

Skit snygga tröjor ju!

söta. Vart kommer dom ifrån?

jätte fina klänningar :D kolla gärna in min och komenteraa :)

jättesöta ju :D

Den första klänningen eller tunikan är jättesöt, jag har sett den på topsop :)

måste bara fråga vart kommer dessa klänningar ifrån ? ursnygga är dom !

puss <3

guud vad söööööta dem var ....



Ps. Snälla svara på dagens fråga , snälla !

vad söta! var har du sett dom?

åh, vilka fina!

å vad fina, vars kommer dom ifrån:)?























Follow my on Bloglovin







Trackback