4000 stycken på nickelodeondagen


4000 personner var på nickelodeondagen igår i visby (gotland) så mycket folk trodde jag aldrig att det skulle vara. men det vart massvis ändå. som ni kanske märkt har jag inte sagt att min syser fyller år idag. men Grattis Angelica [henens blogg] imorgon jobbar vi sent så det är helt okej det. som jag kanske inte sa igår men jag träffade många vänner där som man inte träffat på ett tag.

imorgon hoppas jag min kamera kommer så jag kan dra ner till burgsvik och ta kort med den! :D

och veckans blogg blev [klicka och se vem det blev]

Kommentarer

Inte så mycket , läser din underbara blogg ! ^^

Haha okej :)

Vart i stan och träffa polare :)

Haha okej :)

Vart i stan och träffa polare :)

så kul :) jag sitter på jobbet nu.. Vad gör du? :) vad har du gjort idag? :)

SV:

Skönt åh höra, det är bra med mig hihi<333

hahha , tack bby ! (aa)

hihi :)

taack :):)

japp, men vad skall du göra idag då? :)

vad gör du? :)

okej, jag med:)

ja :):)

hehe nää..^^

nu är jag hemma igen i alla fall.. :O

okejokej :)

jag ser teve och tar det lugnt!

Haha :)

kan jag loooova ! :)

Vilken söt blogg :) Jag och Emo Pippi har skrivit en låt, och det vore jättekul om du kunde kommentera vad du tycker om den. Tack på förhand. Kram Prinsesskronan !

vilken jätte snygg blogg du har! :)

vad använder du för program? :)



sv: tack för din röst :D

Mkt folk

gullunge ;D

*SV:* tacktack! :)

kolla gärna in vår blogg! vi bloggar för bättre självkänsla!

vad är nikelodeondagen för något :) ?

Allt är bara bra, hur är det själv ? ;)

sv: din design :)

min dag har varit bra :)

din?

nejdå ;D

va blire i veckan då? (=

Fin blogg :D

vad kul det låter :)

Vad gör du?

sv: aha okej ;D

okejokej :)

jag vet iten, fest oså(=

Haha aa :D

Haha aa :D

Aha okej :D näe ska dra o träna lite nu :)

ja det ska de:)

nej, det är mitt riktiga hår! tack(=

haha tänkte skriva imorrn men det blev fel^^



men okej, jag har vart i stan! ;D

sv: göru nu då? :D

grattis till din syrra,

å va roligt att det blev så lyckat,

så lite så! :)

jao.. händer i kväll då?

sv: trevligt, hittaru nå bra musik?

det låter ju toppen :)

Svar:

Hehe tack så mycket!

Jag ställer kameran på stativ sen tar jag bilderna med en liten fjärrkontroll, på varje bild flyttar jag mig sedan lägger jag ihop dem i Photoshop!:)



//Dennis

Haha coolt :D

sv: najs ;d

åh men så härligt. här är de bara fint.. sitter med fötterna i fotbad och njuter. du då?

hääärligt =) fint..

Svar:

Eftersom bilderna läggs på lager i photoshop så suddar jag bara ut vissa delar av lagerna, de delarna som ser exakt likadana ut alltså!:)



//Dennis

jag vet inte.. tänkte sitta och fixa med en ny header men nu har jag ingen lust med det mer. mitt humör sjönk som en sten, ska berätta varför i nästa inlägg...

sv: yeah :>

gillar min också

:) heheh

fin blogg du har, allt bra med dej ? ^^

hm... :/ nej nu ska jag se på lite tv så att jag får landa lite... kram!

tack söt :)

Jaha, vad kul! :) Fast jag såg att det var någon som hade skrivit att den röstade på sej själv nummer 7 fast nummer 7 var ju jag, haha ;)

haft en bra dag? =)

sv: jorå chill :D

hahaokej, det var ju kul:)

varse, det är bara bra med mej också :D

Oj de va många ;)

häärligt, samma =)

sv: hihi vad göru? :]

allt är fint med mig, hur är de själv?

SV; De kan jag förstå lite grann ;)

tror nog att jag ska spela lite gitarr nu.

oki jag ska jobba kväll o på fm ska man städa lite hehe

Oj, det var inte dåligt med folk!



Grattis till din syster! :)

sv: lyssnar på bäste håkan hellström :D

sv: hehe jorå

va bra :D

det är bra med mig

<3 Nickelodeon

SV: okej (: <3

tack så jättemkt gumman :)

yess :)

JApp japp :D

hihi :)

nej nu ska jag gå till sängen. puss godnatt :)

inte dåligt med folk ^^

ojj, mkt folk (:<3 var dt roligt då? ^^<3

*Svar;* jag gör dt i photoshop.. ett slags filter i filtergallerit. har du ps?

hur fixar du så att det blir "egna rutor" i menyn? haha!

Thihi, åh jag vill också gå på nickelodeon dagen när den kommer till halmstad! (där bor jag) :P

tack!<3

fin blogg:)



hoppas du får en fin kväll



kram

:D hehe

sv: läs mitt senaste inlägg, och rösta gärna på mig! :D

Det står i tidningen att det var 6000 pers.



:P

Oj med folk :)

SV: Okej vad bra :) allt bra idag annars? =)

det var tom 6000 :D (hh'

Helt okej. :) kramar

supersöt header! :)

Var det inte 6000 ? ;O Jag var också där :D























Follow my on Bloglovin







Trackback