b vik en hel natt.

igår så var vi och badade sjukt varmt och blev mycket brun med. gick hem såg på tv och åt mat, sen skulle dom ner igen bara för att åka efter en båt i en badring det var rätt roligt att se. och ner till hamnen åkte jag med Daniel och det känns att man ska ramla i varje sväng. men efter det åkte vi hem och sedan ner till fiket.

där man träffar Josefine och hennes kompis som har blogg. och efter vi vart där ett tag blev jag sjukt sur men säger inte varför. när vi kom hem till Tom var jag och moa ute och kunde inte sova. sen vid 03:02 ringer johan och börjar prata. yes efter det så börjar det regna och blixtra. och efter det så somnade jag och vaknade och slapp att jobba

Kommentarer

så lite så :D

Heej

joda de e bara bra



Tack så mycket :D

thihi okej då får ja ta å läsa dom :D

Sv; Det är bara fint här :)

hej!



jag tänkte bara kolla om du har en blogg som du vill rekomendera/nominera och som jag sedan länkar till i slutet av veckan (din egen blogg eller någon annans).

kom ihåg att komentera i inlägget REKOMENDERA DIN BLOGG HÄR!



http://jennifermolin.blogg.se

åh tack :D

sv: aadå! ;)

Skönt att slippa jobbet :p

du får vara med ngnannangång :D

Ja, precis! Men jag har börjat luska ut hur det funkar nu ändå ^^

hihi, aaaa som fan! :D

*svar:* haha aw, tack så mkt :) jovisst, säg till när du lagt till mig så lägger jag till dig!



kram!

Snygt foto, sådana gillar jag, något abstrakta :]

sv: vad händer idag? :D

Jao, det var samma här.

Sv: Jag hade en bra dag igår :)

Du med ?

hihih :d

Vsg :) Haha tack

Allt bra? :)

sv: Aldrig mått bättre:D

snygg blogg, gjort den själv?

har du några roliga planer för kvällen?

puss och kram http://esth.blogg.se

thihi ja^^

vad ful blogg min e finare jue

samma här, vatr jobbar du??

aaarå, men nu är det ju inte så varmt :(

sv: hihi

SV:

va bra, det är bara bra med mig:)

anmäl dig gärna i veckans blogg :9<3

Haha, ja :) Jag är komisen med blogg :P

sv: Va?! det är ju inte helt okej alltså! hahah ;D Du behöver inte lova nått sånt, folk kommer & går helatiden. Men visst vore det kul om du läste jämt kanske ;) haha Läs när du har tid & lust , här tvingas inget iaf :)

Sv: Så lite så! :)

haha :p

fina bilder :D

sv: nu hänger jag inte med ? :D

hehe ja alltid kul med fler besökare, hoppas du fortsätter kika in hos mig:D

haha oki :D kul?? ne jobbar :D

SV:

hehe okej<3

men du har tills på fredag på dej<3

hehe vad bra, jag följer din med:D

heh ne ok :) ska du resa nånstans i sommar?=?

såå fina bilder,(som vanligt=))

fantasifulla, livliga och extremt fina bilder där:D

fina bilder =)

härligt ! :)

fina bilder!

Okej! Jag lägger till dig med detsamma! :)























Follow my on Bloglovin







Trackback