bor brevid oss


titta vad jag hittade ? vi bor brevid dom, fast jag har inte sett som så här nära. snart får man väl se dom i sin säng bara för det är så lätt att komma igenom detta. det får vi se om dom kommer eller inte. hoppas inte det för då är farliga tycker jag.

nej nu ska jag inte sitta här hela dagen därför ska jag och min syster ut och ta lite kort men jag är nog här inne lika snabbt som jag kommer ut ^^, nej då, men vad har ni för palner idag då? det finsn typ inget att göra idag, lite tråkigt men tiden går så snart är denna dag över.

Kommentarer

Hihi ;* <3

Vad är det för nååt? :O

FÅR?

vad bra :)

jadå, allt är bra här!

vad händer idag? :)

Tack desamma! :)

Allt bra med dej ? :)

Härligt =) jo bara fint här :D

Uusch! :D Haha Ser läskiga ut! ;) Jag håller faktiskt på att städa nu :D

okej (:

nej, samma här. ska väl ta det lugnt så får jag se vad som händer :)

Härligt :)

det är super

Jag tror nog inte att det var samma iaf, för namnet på den jag vill ha var längre och på min kunde man byta objektiv

ja det tycker jag :D

Taack)

härligt att höra;) finfint här med..saknar solen som sken imorses :O hehe! kul att ta kort;) haha läskigt att ha dom så nära:P

Svar: Haha njae inte så jätte kul..eller litek anske! :D höhö

sv: Godmorgon, höhö!

allt bra? :D

Okej =)

ja :D vad gör du för skoj då? :)

va söta!

Gulliga bilder! :D

Oh, jag såg nyss att du heter Jakobsson. Jag heter också det!

sv: tack så mycket :)

anmäl dig gärna till veckans blogg på min blogg :)

Jag gillar glaset i din header ;)

Fin blogg =)

HAHAH söta får :D

Hehe dom är ju lite småsöta tycker jag :)

sv: najs :D



orkar verkligen nt med bloggen.. får se hur det blir! :D

sv: haha vet jag väl (a) nämen.. alltså, kanske tar en paus i helgen iaf..

ja absolut :)

jaa ! :D

sv: helt okej här, lite ångest pga. inlägget ah du vet :D

missa inte rosett armbanden från smycken by me.

hur länge har du tagit kort?:D

Jadå :D

några planer för helgen?

sv: hehe tack hörru :d



nämen tror jag pausar i över helgen bara!

sv: hehe :) allt bra idag då?

oj det va inte lite det :D

okej :)

jag ska bara ta det lugnt tror jag.

åh, tack :D han tackar så mycket (A)

hihi söta :)



idag är jag ledig. så ska in till stan snart hihi

kram

sv: tack!

sv: hehe annars vad händer idag? :D

Tack , följ den gärna :D Jag lägger till din nu, (:

hihi :)

har du gjort din blogg design själv? :)

sv: härligt :) jo de e fint!

haha, såna där finns det många av på gotland , haha :D

ta det lungt, du då? :)

sv: härligt, go for it..

jag ska sova borta dagen idag också eller nått haha!

men du är sjukt duktig :D

dom är nog inte farliga ;)

har du sökt in som modell än :)? ååh vad sta får:)

kraam

Så söta =)



sv: Jo :)

aha, okej :)

den är fin! :D

mysigt o ha får så nära!

sv: vet inte, vi får se :D

nej så söta :) vi har en igelkott som bor under våran altan, men det är allt... haha

okej, vad kuul :P

hehe, varsågod sötis :)

sv: yes ;D

ingenting att tacka för <33

ska träna snart=)

sv: yes, hos dig? :D

åh, tack :)

vad glad jag blir!

Ditt hår är också fint :D

Haha sötaaa

SV: hahhah, allt bra med mig, hur fick du tag på min blogg? ;p<3

sv: absolut :D specielle planer för dagen?

sv: skulle du kunna klicka på mina anonser vid menyn? :D

Varsågod =)

tack :)

:D

Såg ingen film igår :)

sv: okejs.. nae inte ja heller :)

sv: yeah, måste komma på ngt och blogga om?!

söta! =)

allt bra med dig idag? =)

sv: blir nog bara sitta här oh slappa (a)

mysigt ändå :)

jag ska inte göra mycket..

sv: kläder kanske, ehehe

ing asom helst sj då

Hej, allt bra ? =)

härligt! jo det är bara bra! =)

härligt :)

här är det också bra :)

aa:D hmm dina föräldrar kanske vet något :)?

Hihi:D

Hejsan!

Jag är med i en tävling om snyggaste outfiten, skule bli superglad om du kunde rösta :) Länkar alla som röstat.

http://fabu.blogg.se/2009/july/snyggast-outfit.html?_tmp=c4ede2a11054e2e5acf52e1c0685c36048aca541

okej :) inte mycket, kom precis hem igen. Varit i lokalen och kollat på när min pojkvän tatuerat ;D

haha jo ikväll :) jag är lite seg just nu,

ja, hahaha :D























Follow my on Bloglovin







Trackback