det sämsta och bästa

Förra månadens bästa...

SOMMARLOV & FLYTTA
vet vill inte ha sommar lov ? först tänkte jag att det här kommer bli jätte tråkigt och bara sitta hemma och glo. saknar skola lite efter som det finns en hel del att göra där. efter som att vi flyttade från Ronehamn tänkte jag att det finns inget att göra i fidenäs nu. men det fixade sej snabbt för man hänger i b-vik i stället och får träffa många nya. så sommarlov ännu är inte så dåligt.

Systemkamera
fick låna mamams systemkamera och det var något jag väntat på. just nu sitter jag och funderar på att köpa en egen jag måste det klara inte av det annars beroende av det..

Min blogg
Något som var bra förra månaden var att jag fick ett helt nytt utseende på min blogg som jag väntat på. och kom sjukt långt upp på mest aktiv. och mitt besökrekord!


Förra månadens sämsta
Det var nog att jag fick slita mej från datan när vi flyttade men det som var ännu sämre än det var att 2 dog. kännde bara en av dom. men en av dom känner nog många till efter som att vi har skrivit mycket fint till henne. som blev död innan skolavslutningen. och sen Robert som dog i en bil. (ryktet går att det var inte han som körde) då borde det vara en annan så är så jävla dum i huvet.

Bilen
att jag åkte med blien och sen åkte vi rakt in i ett träd. lite små läskigt att åka bil men det får gå jag lever. men det var något jag inte skulle vilja göra om iaf.

Kommentarer

SV:

hehe a :)<3

skad u gra nått kul sen d?

Ingen orsak! :)



Vad gör du då?

härligt .=) har du sommarställe där eller? =)

-Okej det var roligt!

Varför ska det va så farligt att köra bil, ibland undrar man fast det är väldigt logisk.

Hoppas du får ännu mer besökare den här månaden då:D hihi

Det var ju helt okej! Varit ute och sånt. Hur är vädret hos er :)?

Usch va hemskt att ni krockade med ett träd :S

Du har både fin blogg och fint namn :)

Kolla gärna in min blogg.

Kram!

sv: det blir väl nångång :D haha!

jo det är bara fint :) Blir de till helgen då? :)

sv: mja, lär väl blir att jag också skaffar de snart x)

hur kommer man upp i mest aktiva+ :D

hur har din dag varit idag :) ?

Hejsan gumman! Beklagar dina vänners bortgång <3

Kramar om!

Svar; Tack :) Vad har du gjort idag?

Oj då är jag körd :) Men kul att du lyckades, gillar din blogg skarpt och jag bevakar den flitigt :)

sv: haha ja :D ifall du röstade - tack så mycket!

Hej hej! Allt bra? :)

Det kan jag förstå, men det var tur att ni inte dog. Skadade ni er mycket?

sv: rösta gärna på någon utav veckans blogg :D

Just nu har jag en veckan's blogg tävling på mig blogg. Anmäl dig och du kan vara den lyckliga som får en länk på min blogg längst ner i mina inlägg i en hel vecka.



Lycka till "F"

Bara ta de lungt ikv?

sv: jahaaa =) jag älskar gotland <3

snygg header:)

sv: 38? va? :p

Hejsan :)

allt bra med dig idag?

Va läskigt att ni kört in i ett träd :S

tack desamma :)

jeppjepp, :D

Sv: Okej du har iallafal en valdigt fin blogg tycker jag:D

Puss!

sv: Jo, det är rusigt gott,=)

sv: händer idag sötnos? :)

Okej! Hoppas att ni har det trevligt när dem kommer! :) Jag gör inte så mycket, bloggar lite och svarar på komentarer!

Sv: Det är superskönt att bada nu!



Vem har gjort din bloggdesign?

sv: Aa! En kamera vill nog många ha ;D ;D



Men du har ju en massa fina bilder på din blogg!! elr är de din mammas kamera?

sv: vad har jag? :P

SV:bara bra:)♥

Haha tack så mk :)

sv: Chilla för min del!

ställ gärna en fråga till min frågestund :)

haha, jo det är sant, men här har det inte varit så mycket sol iafl.. :(

hur lyckades ni med det?

SV; inte så mkt :)

vad har du gjort idag?

hej! :) läs min blogg, ceciliajonna.blogg.se puss<3

har du haft en bra dag?

Var det svårt att komma med på mest aktiva? :P

tacksöt=)

Fy vad hemskt :/

fin blogg! älskar din design!

Okej,, ja det var ju tur

ne förstår det :)



hoppas du haft en bra dag?! :D

varför åkte ni in i ett träd :O

Pinsamma händelser i våra döttrars vardag!!























Follow my on Bloglovin







Trackback