två bild på mig



två bild som blev tagen igår var nöjd med dem vad tycker ni ?

Kommentarer

sv: härligt ju, hehe :D

sjukt söt!

SV: Okej vad bra :) jodå det är bra :)

Händer hos dig? =)

åh gud vad fin !! jag tycker att du borde ansöka in som modell:D: vad gör du idag då?

kraam

JÄVLAR VAD FIN :O

bilden blev skit bra :) modell?

Vad bra att allt är bra med dig :-) Gud vilka fina bilder! Allt är bra här med. Vad ska du göra i dag då? Ska vi lägga till varandra på bloglovin? :) Kramar

sv: göru nu då?:d

Va roligt att du tittade in, jag hoppas du gör de igen :)

Ha en bra dag!

Shit vad fin den var. Du är verkligen söt!

inget att tacka för

Okej :-) Jag ska bara ta det lugnt, kanske rita senare :-)

SV; inte så mkt :) hädner idag?

Jätetfin bild :)

sv: haha inte så mkt :D

Sv: Det var så lite så :)

ÅÅÅH, gud va söt du är kvinna!

allt bra gumman? :D

sv: yes, btw fina bilder :]

inte alls bra min navelpicering börjar blöda och det vill inte sluta

sv : hihi ! :)

sv: vad gör du då? :)

sv: hehe köpte du alla korten? :D

Svar: Hehe, tack, fast själv håller jag inte med om ;P

sv. tack desamma! :D Gillar den översta !:D

gud så himla vackra bilder!! :D

spegelbilden va sjukligt fin! :)

jag vet inte riktigt :/ men kunda man inte fråga dom som jobbade där du tog kort eller så kna du söka på internett:D? jag ska på bio med min kompis :).

sv: najs :D

Sv: jag spelar sims 3 :P

Svar: Hehe, det har du rätt i ^^

MODELL!

sv: hej, allt är bra med mig, själv? :)

jättefin blogg!

sv: hehe, hur gåre med din egna kamera? :D

tack gumman,

okej :) fint!

är du modell eller har du bara provat?

jo tack, jag mår helt okej. självdå?

har du varit på "the studio" och blivit fotograferad eller? (:

vad göru då

Sv: varsegod! :D



ÅH vad FINA! :D

har du gjort idag då ?:D

sv: härligt :)

allvarligt kollla dina kommentarer :O !

du kan juinte ha svårt för att bli det. :O<33

Sv: Japp hehe :D

sv: så lite så! :)

puss

försöker få tag på min dr

sv: hehe ;)

sv: inte preics, sj? :D

Sv: hehe jag tkr också NOT :P

sv: låter bra :D

btw riktigt söta bilder! :)

vill också till the studio :D<3

sv: haha okej.

svar:godeftermiddag :D haft en bra dag :)?

sv: hehe :) göra resten av dagen?

Sv: Jupps :P

Söta bilder. :)

va söt du är , allt bra ? (:

sv: tack :*



men fett tråkig blogg jag har :(

Sv: roligt och roligt kan man jue inte säga jag har bara tagit det lungt sj? :P

sv: haha tack :D

Är det ok att döpa sitt barn till vad som hälst t.ex. "Spya"? Tyck gärna till på



www.benora.blogg.se



Kram E. =)

svar:det är bara bra med mig också :D Solen har ju börjat kika fram nu !

sv : bara bra , vad gör du ? (:

sv: mysigt! :) njae ska på bio oh sådära (a)

okej :) va det kul?

sv: Så gott var det faktiskt inte! :P Men det funkade.. hihi!

Allt bra med dig idag då?

sv: woho :DDD

sv : okej, nej sovit kom hem i nättras! :D haha

svar:verkligen :D

Sv: hehe ja juste :P

sv: Härligt att höra. Jo jag mår bra tack! :)

Sv: Hehe :P

svar:verkligen ! Planer för sommaren då:)?

jättefina bilder =)

Vilka fina bilder! Har sett många tagit liknande på fejjan. Vart är de och finns de någon hemsida man kan kika på?



Fin blogg!

kul att du gillade dom!:)



så fina pics

sv: jättemånga av mina kompisar har varit där ochh dom har sagt att det är sjukt kul :)

svar:det blir gbg till helgen iaf :)

sv: tihi, jarrå! ;D

sv: ja hihi :) men bilderna är väl rätt dyra? :)

jooo, jag vill också bli de, en dröm yes!

svar:jadå:D

Rätt fina. (; Den överste var finast.

sv; tack så mycket :D

varsågod :)

Sv: vad ska man skriva nu hehe :P

sv: heheh göru nu då? :D

svar:yes, Jättefina bilder !

fina bilder =)

jo, allt är bra här med. vad händer idag? :)

sv: endå billigt då :D

Sv; är du modell sötnos? :)

du ser ju ut som en modell, och jag är allvarlig! Gillar bilderna:)



sv: tack:D Ja det var lika mysigt, men det var mer mygg i år, hehe.

okej, körsbär iaf så gott, måste äta fler gånger men synd att vi själva inte har mer.

svar:varsågod :D

sv: ser på roliga videos hahaha :D

Sv: hehe haru varmt hos dig? :P

okej =)

ska umgås med en kompis ikväll. och nu ska jag ner och laga mat till mig, min mormor och min mamma :)

sv: ja, under tiden jag var i kungshamn :) vadå?

aha hihi okej :) JÄTTEFINA bilder btw :)

Sv: japp det har jag :D

Så lite så :)

fina bidler (:

Bara bra, fin blogg :D

sv: va söt du e! :) jag har haft det kanon, jättehärligt väder osv (:

sv: yeah ;D

Varse ^^

hehe :D min högsta dröm är att bli modell :$

sv: har du eller ska du åka utomlands detta året? :)

hejsan, vad gör du? :)

jättefina bilder :)

ja jag vet :/ jag kan inte bli modell.. för jag är för kort haha :D

sv: ska ladda upp 2 videos snart, haha as roliga :D

Sv: oj så många kommentarere :P

verkligen as söt bea!:D<3

jag är 1.60 haha :D om inte kortare.

varsegod :)

Allt bra med dig?

sv: yes, fotat ngt än? :D

Sv: Hehe super kul jue :)

jajamen :) vad ska du göra för skoj idag då? :)

sv: ladda upp på bloggen? :D

okej :)

samma här.

men allt bra?

åh vilka fina bilder :)

Sv: 15 men blir 16 :P

Oh vilka vackta bilder!!! :D

hur har du haft det i helgen då?

Kram

fiiina bilder=)

okej :) inte ett skit. ska väl ha tråkigt antar jag :)

sv: haha kolla :D

Sv: hehe, så jag ska börja gymnasiet :D

den översta är sjukt snygg...

hey allt bra? fin blogg:)

Sv: Jupps det gör vell du okcås :P`?

sv: ellerhur :D

lugnt.. säger bara vad jag tycker... tycker du inte själv om dom?

sv; okej! sjukt söta bilder, du blir verklkigen bra på bild! =)

Åh! Vilka fina! fast alla bilder du är med på är ju fina :D

sv: ladda upp lite bilder du har tagit? :D

Sv: okej så du börjar 9:an? :)

okej varför då?

åh tack! Hoppas du mår bra och får en bra måndagskväll

sv: hehe ok, hur många tog du dom?

tack :) desamma! fina bilder! :)

sv: hehe ok, ta dom du tkr ser bra ut :D

nehe... okej... du som e så söt..

vassogod! =)

Sv: okej men du är 93:a?

härligt :) det är super



är du modell?

tack! jo bara bra:) händer resten av sommaren då?kram

dom vart bra =)

sv: de va de oxå :D

Kolla in!

http://jojjjjoh.blogg.se



Kram!

Sv: Hehe mhm ;P

hehe :) varsigod :9

Ah okej :)

Dom vart super fina. Min syster är modell och jag kan få chansen om jag vill.

den första var jättejätte fin! :D

hej!

vill du tjäna lätta pengar?

gör då som jag, gå in och regristrera dig på http://www.woopa.se/?ref=packfack

det ända du behöver göra är klicka och värva kompisar så kan du tjäna upp till 6000kr & högre : )

jag har nu varit med på woopa i 2 dagar och har redan tjänat 200kr :D

Så gå med du med och tjäna pengar!

Sv: Hihi :)

SV; samma typ x)

vad gör du?

Nu finns nya bilder publicerade på lilla prinsessan ;-) Ja, min lilla chihuahua Tindra förstås! :-) Kika in om du är intresserad!

Sv: Händer ikväll då+ :)

sådär jag är både uppe och nere.. men annars så är jag bra.

vad ska du hitta på idag då? :)

Sv: Haha, jioo!

Hej vilken fin blogg du har

Grymt snygga bilder

Ha en bra dag

Åh vad fina. Gillar din blogg, ska vi följa varandra via bloglovin?

Fina! Allt bra idag?:)

Du är lika fin som alltid gumman!<3

Okej! Bilderna var jättefina! Var det "modell för en dag"? :)



Jättefina :)

Jättefina !:)

lugna puckar jö D:

Otroligt fina bilder! :)

Gå in på min blogg och delta i tävlingen om att bli länkad! :)

kram!

Skitfina bilder, dom ska du vara nöjd med =D

gud vilka fina bilder :)



du skrev : de ringde och frågade mamma och mamma sa ja :) vad svarade du på då :p ? minns inte :p

Vilka fina ;D.

ÅHH så fina bilder!

Wow vilka fina bilder! Vem fota?



Haft en bra helg då?

Bilderna blev jättefina :D

gu va fin du är ! :O

kolla gärna in in min blogg och lämna en kommentar :P



Kram/ajla

shit, vad fin du var! :)

allt bra?

bilderna var sjukt fina ju! :D

jättefina! :)

Sv.

Ja, det gör jag! :P

Hur var din dag igår? <3

Frågestund pågår (:

jätte fina var dom ! :)

Hur får man göra det? :)

otroligt vacker !

du är riktigt vacker :)

fina bilder & du är jätte söt! :)

gud så söt du är !

fyfan vad fin du är<3

fyfan vad snygga bilder!

så otroligt vacker..























Follow my on Bloglovin







Trackback