ett fint smycke


den här bilden tog jag igår eller dom här bilderna. det är på ett smycke, som ni kanske ser. visste inte alls vad jag skulle ta kort på så det blev bara något jag hittade. jag gillar färgarna, super fina.

vad tycker ni?
helt sjukt nu när jag fått en kamera vet jag inte vad jag ska ta kort på ;o jag har ingen fantasi just nu när jag fick en ny kamera. men kanske borde tänka vad jag ska ta kort på, nu underdagen blir det vatten bilder. förslag vad man ska ta kort på säg bara till! :D

Kommentarer

sv. nä trodde filmen skulle vara bättreän den var , :o

Ah, vilken fin blogg du har :))

kram på dej

har du någar filmtips?

sv. hehe okej :]

tack föraatt du var med och svarade!

<3

SV: Okeje, kul! :) jag sitter hemma hos killen & kollar på film :)

Varsågod :)

Vackert!



Chris Brown ber om ursäkt! Kolla in på



www.benora.blogg.se



Kram E. =)

åååh barnhemmet vill jag se :D

sv; okej, ah samma här :D

haha :) händer då? :)

Tack :) Fint smycke!

tänker inte titta på den igen iaf :P usch och fy :P

hihi okej...men du får gärna tipsa om min shop=)

fint! :-D



sv: tihi, visst är hon <3

Underbart!:D

sv; ja, asså.. jag vill verkligen bli fotograf o jag vill gå fotograflinje sen när jag börjar i gymnasiet.men om jag inte blir riktigt duktig så kmr jag inte tjäna så bra. men andra sidan så kan man jobba med vad som helst bara man har kul. :)



sj? =D

okej :)

vad ska du hitta på idag då? :D

SV: Okeje, kul! :) jag sitter hemma hos killen & kollar på film :)

ja gillar den :D

snyggt smycke :)

just det :) när får vi se bilderna :) ?

sv: hihi ja :)

hehe va händer idag då? :)

sv: göru nu då?

hihi=)

händer ikväll?

Allt bra med dig? :)

åh , vad fina de var :)

hihi :D

sv: najs!

har nyss käkat ;D

okej, vad kuul :)

kolla på film och försöka komma på en bra design :)

jag har lagt till dig bland mina "guldbloggar" på bloggen :)

Jättefina bilder !



Allt bra ?=)

hejsan tjejen! :D allt bra?

super härlig blogg :)



svara gärna på dagens fråga

kram

sv: Härligt!

Det är bara bra här med :D

sv: pasta m. hemgjord sås och skinka!

tack:)

sv; ah desamma :D



ja , gud va kul de skulle va o jobba för en tidning !

ah, okej.. hur kmr det sej att du började skolan ett år senare :)

gillar vekligen din blogg. persolig o allt ! =)

va ju ett tag sen

sv: helt okej, haha :D

det var inte det jag var ute efter men ;)

jag ville bara visa att jag gillar din blogg, haha :D



du gör som du vill (:

inte jag heller följer bara en serie desperate housewife

sv: hem till pappa sen filmkväll antar jag :)

ja, eller hur :D

fint =)

sv: Yesbox! :D

sv: händer det idag då?

sv: vad ska du äta då?

:D

sv: Härligt! Fotar du då?



Jag tänker inte hitta på så mycket. Bara ta det lugnt och se tv.

sv: gö det :D

haha jaa :D

TACK :) <33

<33

sv; okej, tack :)



ah, okej. men då e det ju kanske bättre o gå om ett år så du kunde lära dej ! :)

sv: okej :9

hej!

besök gärna vår nya blogg: http://nattievikkie.blogg.se

vi bloggar om allt möjligt, speciellt om oss tvillingar, vad vi gör och mycket mer!

Okej hihi :) vi ska göra lunch strax =)

aaa, annars ljus går eller ljus rosa, har ingen anning och sen lite blommor och slingrade saker och 4 bilder och text där det står saga och en med skrivstil där det står sagaaa.blogg.se :)

tror du de blir bra på min design.. men jag vet inte vilken färg bakgrunden och de ska vara, vad tror du.. kan du hjälpa med mej vilken färg som skulle passa? :D

kramar

Va snyggt!



ja så himla trist väder :S

sv: vad blev det för mat då? ;)

Jättefint smycke och jättefina bilder! :D

ja verkligen :D

Tycker de var en jättefin bild

jo tack, det funkar..XD hehe.. :P ok, det ska jag göra!

sv: najs, inge brun sås till?

tack så mycket!

Jag heter Östberg i efternamn :)

åh, blir verkligen asglad av att höra det!! :D

sv: haha okej :D

haha okej :D

nä försöker sova :|

säg måt roligt som jag kan göra :D

hehehe..XD

nej nu ska jag nog återgå till packandet..XD hehe.. :P

sv: jodu..

sv: aw, här regnar det inte än....

Här blåser det som fan :S

Snygg blogg! Ha det bra :)

Det va bra väder förutom några regnskurar.

sv: japp :(

haha okej :)

men jag vet inte vilken färg bara. rosa ellet grått?

tack föresten :D

vad gör du?

Hejsan ! =)



Frågestund lyder just nu i min blogg, fråga precis vad du vill så ska jag ge dig ett vettigt svar på din fråga.

Det gäller bara att söka in i min blogg www.naaimas.blogg.se

OBS ! Detta gälls ända till imorgon bitti, säkert kl 13:15 så har du svar just på din fråga



Kram till dig tuffing // Naima ♥

glömt att kommentera att smyckerna var snygga ;) haha!

Desamma :)

det är ju verkligen höst väder

sv: haha najs då :D

haha okej, taack :D :)

allt bra?

samma!

ska iaf byta om från pyamas till kläder nu ;)

sv: då kan du gå ut och fota om det är sol? :D

vad händer idag:)?

wanna give me a hand? XD

Okej :)

får hoppas att solen kommer tillbaka sen :D

bra men jag är inte upp till 100 %

har du något husdjur?

hejsan.jätte fint.allt bra med dig idag.kram

Va fin blogg :)

jag blir så seg av vädret me!

Tack! :)

japp ;p .. görs?

inte så:( ja somnar o vakan tillofrån :(

sv: vsg & tackk ^^

Jo, det är bara bra här med :D

vad fint :D Ja jag älskar den filmen med :)

kram

ja usch det blåser som fan man blåser fan iväg

mm :) du är jätteduktig på att göra designers. Varför säljer du inte ? :P

fint smycke!

jag som skulle in till stan idag

jag har faktiskt aldrig sett andra avenyn men många säger att det är jätte bra :D

hehe det är tråååkigt just nu..XD hehe.. :P vet inte va mer jag ska packa och HUR jag ska packa det. :P

sv: inga problem :)

sv : hihi okej! :)

jag tog den för att då får jag även pengar tillbaka för den kostar mindre än min förra & så såg den riktigt bra ut med både musik och kamera mobil! :)

sv: hehe ok ;D

Jättefina bilder!

Du är duktig. (:

kom igen nu, det är inte länge kvar! hjälp mig att rösta fram mig till veckans blogg här - http://carolinakaarlsson.blogg.se/2009/july/finalisterna-veckans-blogg.html#comment, jag är nummer 1! skulle vara mycket schyst (:



puss

jo, det är sant!

Vad gör du? :)

sv: allt bra med dig idag då ?

Ok, vem har gjort din då ? :)

btw, smycket var skitfint :D

Synd om mig =(

flyttar ju den 24:e aug.. :P

sv: tack!

haha tack :)

sv: tack ;d

Nae ingenting :P

haha det är lugnt..XD du är inte den ända.. :P

haha :( ska du hitta på idag dÅ? :)

väntar på att det ska bli bra väder så att man kan gå ut.. det är soligt ute men det blåser.. när ska vi få sommar :P ?

vad ska du göra idag då gumman? =) kram!

sv: hihi :)

fint :D

aha :D

ska jobba =)

nu ska vi snart iväg o handla mat!

Japp

sv : haha jo precis, inte värsta bonsen som min förra! ;)

sv; :D

jätte fint !























Follow my on Bloglovin







Trackback