finns inget att göra..


men blir trött av en hel dag, det blir nog ni med. om man ska vara med alla barn och allt. jag kom på en sak här om dagen. eller jag kanske är lite sen. men man är alltid trött hur mycket man än sover. det är så fast jag sover 11 timmar blir jag trött sover jag lagom är jag trött. så det är bara att stå ut en dag sen spelar det ingen roll hur länge man sover.

vad gör jag ikväll? kvällen har redan börjat och jag vet inte alls vad jag ska hitta på kanske bara sitta här vi datan. nej nu ska jag gå ut med min lille bror iaf.

Kommentarer

ja verkligen..åh jag som har 20 kilo övervikt behöver springa i trappor :P hahaha

hiih jo det är ju kul:D

fin design! :)

värst vad alla verkar sysslolösa idag :P är det vädret kanske?

Man vill ligga på stranden och sooola juuuu haha.



Söt blogg förresten :)

hejsan svejjsan, kolla gärna in min blogg och om du gillar den får du gärna lägga till i bloglovin (:



kram <3

shit var snygg blogg du har :)

sv: vad göru? :D

okej! :) jo, det är super! :D

haha jo såklart..ja har gått ner 45 åh ska ner 10-20 till :P

svar: okej, jag ska vara ute =)

händer imorrn?

SV: sitter och mumsar på hallon :D

sv: hehe ok, inte alls mkt. lyssnar på musik och så! :D

SV: ja verkligen, bilen gör så att det blir ännu godare :D

jodå ;)

ojj, ;$ tack :)

sv: jorå ganska chill ;D

SV: hehe :D pappa frågar om jag vill ha mer, shiet min mage orkar inte mer :O man vafan, det är inte alla dagar man får hallon kanske kan tvinga ner några extra :D

sv: haha jadu!

är allting bra med dig annars då?:D<3

:)

Sv: okej, jora det är bara bra me dmig med :P

härligt!:D

jodå fina fisken tror jag ;)

söt bild:D

Haha förstår dej ;)

SV: haha då ska jag äta för din skull :D hur månag vill du ha? D;

Sv: Händer ikväll? :)

Haft en bra dag? :)



kramis!

SV: ahha jag tog 15 :D så du får 5 extra, på köpet lixom ;)

hihi ja :) men visst har du vart i sthlm?

hihi :)

Jag hittar inte inlägget där det finns länken så jag kan rösta på dig :p

oj, jadu..man ändrar matvanor :P

SV. jodå det är bara bra med mig =D.



fin bild =)

SVAR: Jajamensan. Vad har du gjort då? :)

SVAR: Passat lillebror, annars inte så mycket :)

SV: fast dina var riktigt sura ;) tror inte de gillade att hamna i min magsäck ;D

har röstat nu :D

ah härligt :)spana in min nya tee

SVAR: Jodå :)

Vad händer imorgon? :)

Sv: vet inte heller :P

Yees =)

jag bytte bara mot va jag åt innan..jag äter allt

hihi tack :)

SVAR: okejokej. jag ska till stan :)

Sv: Varsegod :)

kram<3

Sv: Mhm, vem är din idol? :D

SVAR: tjaaa, typ ansiktsvatten, finnmedel och sånt man tar väck smink med. mer vet jag inte.

haha aa :)

ja, verkligen! =)

SVAR: jodå, sen får man se vad som mer följer med :) du kan ju hålla utkik ;)

fin blogg!

SVAR: hehe, okidoki ^^



kommer du inte försvinna från listan då då? :o

Tack, vad snäll du är. Ska hälsa det!

vad har du för planer för i helgem då? :)

du är det:D!

Sv: Erik vem då? :P

okej =D



sv: nt så mkt :P

SV: haha, mina var goda :D men dina var inte så goda ^^

SVAR: fast du kommer nog dit lätt igen, tror du inte? :)

Samma här :)

sådär ;)

fin blogg! :)



/ www.musicplanet.blogg.se

Ja =)

Sv: okej hehe ;)

jaha ne här regnar de konstant :(!

Haha ja.. (: slut på samtalsämne haha

sv : jooo eller hur! :O

hur länge har du bloggat? :)

fin blogg :)

sv: hehe (: allt bra idag då?

söttös du är så fin :D

tack =)

å vad härligt att bo på gotland :)

SVAR: får man många nya läsare då?

Komentera gärna om vad du tycker om mina nya linser i min blogg :)

började i augusti 08 :)

aaaw gumman <3

jo, det har jag :) själv?

japp det gör ja, förutom när jag är sjuk =)

du då=

ja :) ska knäppa på en film nu, hörs senare :) Kram

SVAR: hehe, okej :P

ja, det är inte så värst kul :

hihi:)

Fin bild btw =)

Sv: hehe då vet jag det :P

va bra! :d

hihi gullig:D:D

alltbra?=)

Fiin blogg! :) besök min om du vill (a'

Ha en mysig kväll!

sv: vad skönt :) jo de e bra

Hej Beatrice :)



Snyggt bloggat måste jag säga, jag har precis öppnat en ny tjejsida, man kan även skapa en blogg där :P



Nu undrar jag om ni kan ge min hemsida PlayGirl.se betyg)

Du kan även skriva krönika och tipsa oss om din blogg :)



Mvh www.playgirl.se

Kommentera gärna vad du tycker om skorna jag funderar på att köpa:)

:))

har inget planerat, så får väl se :) själv?

Jobbigt o va trött. jag vet hur det är.. :P



hihi kan inte ta sånna beslut =(

hahaha! XD

Sv: kan du vara snäll och rösta på mig: http://evehedberg.blogg.se/2009/july/finalisterna.html#comment

gud vilken fin blogg du har!

www.meyouandmoreme.blogg.se

söt bild! :)

oki men imorgon =)

Tack så mycket för frågorna!



FRÅGESTUND I WWW.ELLIINNS.BLOGG.SE



SKRIV 2 FRÅGOR OCH BLI LÄNKAD! HA DET BRA!

okej då :) !

mm... för mig brukar 6-7 timmar vara det allra bästa, varierat med några nätter 7-9 timmar :)



kram

Sv: okej tack så mkt :D





Bli veckans blogg i min blogg=)



kram

hehe =)

Söt blogg! Bor också på gotland :)

hahaha, tack sötaste! XD

Hallo bruden !

Du har nu möjligheten att delta i bracy-tävlingen på min blogg ! Ett helt valfritt armband är vinsten. Gå bara in och välj vilket du är sugen på att vinna and let me know ! ;)



Kram Moonzanna

Vad ska du göra i morgon då? :)

Fast inga är inne på min blogg så ingen kommer fråga =(

fin blogg & du tar fina bilder =) <3

va i stan -;)

sjdå? :)

Haft en bra dag? :)

Härlig bild! :)

hehe yeah right..XD

Söt lillebror du har på inlägget nedan!



Haft en bra vecka?

sv: så lite så! :)

Bingeby! :) dd?

kulkul!

hur gammal ?:)

okej :)

Sv: Vad gör du då? :P

blev lite trötter. ska nog gå och lägga mig.

tjena!

undrar hur det är att bo på gotland?:) Har hört att det ofta är bra väder, stämmer det?

funderar nämligen på att ta en tripp dit i sommar =)

Nee mitt besöckar reckord är 25 =(

Käk hos kusinerna, själv ? =)

Åh, du är från Gotland! Då måste du ha en skitskön dialekt! :D

Okej! :) Vart i Bingeby någon gång då? :)

sv: japp gott och nyttigt med:)

okej. haha det med mjölken förresten, så brukar jag ofta ha om jag har några kakor hemma, ibland tror jag att jag vill ha men när jag går till skafferiet vill jag inte, är inte så förtjust i kakor tror jag, haha.



Ibland är man bara trött utan orsak, jag var trött hela dagen idag och är det ju fortfarande iofs.

SV; jodå :)

vad gör du?

Vaa har jag?

måste kolla!!! =)

men i så fall är det från samma peroner heeelllaaaa tiden =)

gulligt!! :)

SV; jag svarar på kommentarer :)

gjort idag?

vad har du för dej då? :)

Sv: Jag svarar på kommentaer :P

hej kikar in här,, väntar ivrigt på att min nya design ska visas,, nu e min blogg en ända röra..

din var jätte fin.. på gotland är jag varje år,var där vecka 28 och har släkt där. i min blogg får du se lite bilder från gotland.



carina

Jaa det tycker jag men men du kan få se bild bevis!!

okeej, härligt att höra (:

Okej :)

Okej kul! :)

haha, jag har inte heller haft mycket att göra idag. kollat på film och degat framför datorn xD

funderar på att gå och lägga mig.. :P

Hej sötnos!



Svara gärna på dagensfråga på min blogg! Vad var första intrycket av mig?

Kram!

sv: hehe :)

Gjort något trevligt ikväll? :)

SV; typ inget :)

jaa =)

ok.. jobbigt:/

ne hehe men nu är det gjort iaf ;) godnatt!

god natt :)

är det fint väder på gottland ? åker nämligen dit på måndag ?=) visst är det något strand party där :D kram och fin blogg !

Fin blogg du har :)

söt bild! ha så mysigt me lillebror:)

SV: JO, jag mår bara fint:)



jätetsöt bild :D

SV: ha en bra kväll! :)

KRAM

YES.

vad göru ikväll då? =)

Jag är så gott som aldrig trött :s.

Allt bra? :)

det finns verkligen INGET att göra -.-



läs och kommentera gärna min blogg!! :)

sv:

nawwe, vad kul.

jag har varit med mina kusiner och shoppat ænnu mer idag :D

hmmm.. jag kan inte säga att det var jätte bra.

men när man lärt sig allt så blir det nog bättre och förhoppningsvis roligare!

sv: hihi tack så mycket =)

Skriv jättegärna om vad jag ska blogga om i inlägget " Dagens kvällslista" Så vet jag vad du vill läsa om i min blogg =)

Läs gärna vår blogg som handlar om 2 systrar och deras hektiska liv.

Vi skriver om allt från mode & skönhet till olika tips i vardagen.



http://apieceofsisters.blogg.se

http://apieceofsisters.blogg.se

http://apieceofsisters.blogg.se

:D

hejhej :)

tänkte fråga hur du fick in bloglovin ikonen på sidan och faktan du skrivit om dig själv?



tacksam för svar eftersom jag jättegärna vilja lägga in ikon och skriva fakta så snabbt som möjligt!

Vad gör du nu? :)

ska åka iväg över helgen så jag passar på att slänga upp en frågestund medans jag e borta, och hoppas på en massa frågor tills jag kommer hem. Ställ gärna en eller flera! :D

hej du har riktigt fina foton må ja säga,blev inspirerad.Nu fick ja igång kreativiteten igång igen,att fota.

hha jaa:D

söt bild:=)

hahah du hade kunnat komma hit ner ikv! har du tråkigt någon dag/kväll så hör av dig :D <3

har frågestund på bloggen, så alla går in och frågar? aight.



www.lillalouice.blogg.se

www.lillalouice.blogg.se

www.lillalouice.blogg.se

yes...

Vad tycker du om trav, är det djurplågeri?

Tala om i min blogg vad DU tkr!

Tips på att stå emot sötsug :) ♥ Puss

tusen tack :) nattinatt! <3

tar de lugnt med :)

hahaha :)

svar: tack så mkt! =)

Hej :* så fin blogg du har.

man är trött varje dag känns d som haha

det är för mycket små barn ute nu för tiden :s

söt blogg =)

arrå :) haft en bra torsdag? :)

ska du hitta på något roligt idag då? :) ♥

Härligt att se en gotlänning som toppar listorna! Sånt gillar vi :)

tyck gärna till om mitt senaste inlägg:) vill veta vad du tycker om det!!!:) Kram

Fin bild

Fin blogg ! :)

haha <3

hahah <3























Follow my on Bloglovin







Trackback