första bilden.


vet ni hur glad jag var när pappa kom ut med den i bilen ? jag blev super glad och rev upp den, och efter ett tag kom jag hem till tom. laddade batteriet lite tog det här kortet som var det fösta. nu är jag hemma och batteriet laddar för fullt. vill bara ta mer bilder nu. hade fel läge när jag tog kortet med men det första iaf.

jag och danne var duktiga på att ta ut toms tvätt men där hittar man en glas flaska ;o någon som inte kan tvätta efter sej? mej iaf var vid tom och nu är jag hemma funderar på att ner och äta. blir nog inga bilder på bloggen idag men imorgon! :D

Kommentarer

Sv. jahaaja =D

är allt bra med dig då? :D

kraam

sv: Tja nu är man hemma igen, gjort idagrå? :D <3

Hejsan :D fråge stunden är klar!!!! Kolla om din fråga kom med :D

Det finns tre olika delar , alla delar är ute nu =)

Tack för din fråga =)<3

Puss/Kram<3

sv: najs

funkar kameran bra då?

ååh tack du.. händer hos dig då?

sv: najs :D:D



jorå kul och träffa sina vänner som bor här igen! :D

sv; Tack!! blev jättenöjd!

vad är de för kamera? :)

hehe de har du rätt :P jag sprang på han på Universal Studios i Los Angeles :)

sv: najs höhö :D vad blir det för käk?

sv: najs , gött fan! blev hungrig nu

SV:

tack hihi<3

Är de din riktiga hårfärg den du har ?:)<3

vad för kamera ? den i din meny?

sv: haha rätt så ;p

Okej så bra :)

Ja det har jag haft!

hopaps den är bra..kram

fin blogg! följa varandra med bloglovin? :)

sv: orkar inte haha, göre senare..

sv: haha aa :)

man måste ju ladda de i två h innan typ annars blir batteriet dåligt, eller de står i juiornalen eller va de heter! ;)

haha oj jag missuppfattade och såg fel, fel på mian ögon idag:S sry.

det här var första bilden:)

härlig!

damn va bra :D

Okej, vad jobbar du med då? :)

sv: yeah, haha!

vad göru?

vad har du gjort idag då? :)

sv : wiie vad kul! :D

jag kollar på nåt skit på femman xD

hejsan, ville hälsa alla en trevlig kväll (:

sv: härligt göre :D sen laddaru upp på bloggen!

sv : haha så va jag med i början, och sen tröttna jag, sen köpte jag ett nytt objektiv och nu är jag fast igen! ;)

antar att du är jätteglad nu :D

sv: haha gör så ;Dh

kommer jag säkert få (:

sv;

nawwe, jag sitter på min kusins laptop och ska snart læmna tillbaka den och jag gør ingenting typ :)

haha coool bild :D

Eller hur :)

Vad händer imorgon?

klart jag kommer ha (: vad händer hos dig en onsdagskväll :)?

coop extra:D

Härlig bild :P

ska du vara gumman :D

hahaha, skön bild!

inte mycket alls (: blir det några bra foto?

sv : yeeah

sv: haha nu äter jag :D

haha varför skulle jag? :P

haha varför skulle jag? :P

det va så ltie så :D

hehe vilken läcker bild .. det där är sommar det

Haft en bra dag?

puss

grymt fin blogg :)

haha härlig bild

Hmm, kanske inte så kul ^^

Jadu, uppdaterar bloggen lite :)

Fin bild:) förresten vilken fin blogg du har:) kolla gärna in min blogg och svara på frågor:) följ gärna mig i bloglovin så följer jag gärna dig:)

sv: japp :)

åh vad det där såg härligt ut!

haha snyggt foto :)

härlig bild =)

hallå shhhnyggingar. jag har frågestund just nu så alla kan väll komentera en fråga eller två? :*puuusssss

härligt!<3























Follow my on Bloglovin







Trackback