Gina Tricot


Godmorgon, här har vi lite saker från Gina Tricot, hade man varit rik skulle jag vilja ha detta. men just nu kan jag inte köpa kläder lite synd tycker jag..men ni kanske vill köpa något av detta ?

ny vecka
  • idag kommer nog Danne hit.
  • tisdag: blir det nog burgsvik
  • onsdag: vet jag inte
  • torsdag: vet jag inte
  • fredag: kubb VM
  • Lördag: kubb VM
  • söndag: bara ta det lungt.
det är vad jag vet i veckan som kommer att hända mer vet jag inte just nu iaf.
vad händer i eran vecka ?

Kommentarer

SV; typ inget :)

vad händer idag då? :)

snygg väska! :)

sv: okej, tack för ditt svar =)

Snygga kläder :P

sv: tack!

Hihi ja =)

det finns värre haha ska nog skaffa en bdb och lägga upp dem där

Förlåt för sent svar!

GE MIG SHORTSEN! :p haha.

vi ska nog campa med husbilen, vilket kommer tråka sönder,, ajah.

sv: allt e bra! :p haft en bra dag?

KRAM

:/

haha bra jobbat! ;)



Jag försöker vara så aktiv som möjligt

:D

allt bra sötaste?

yees :)

mm, jag vet :O

det är toppen med mig men har lite ångest haha

sj? :D

har den väskan tror jag, liite skillnad kanske men typ så ja :p

Jag vet ! ;o

Allt bra?

Hej =)



Allt bra med dig sötis?

Jorå :D

jag måste städa :S

<:

Skönt och höra =)



Jo det är okej det =)

Kubb VM? Det var nåt nytt! Aldrig hört om det, häftigt! :)

Haha, nu kände jag mig ju allt för dum. Kanske inte är det man brukar kalla för kubb? :$



Det här när man kastar pinnar, sommarspelet typ? Haha.. Fy, skäms lite nu :p

Gör du en dag som denna då?

BLOGGEN FUNKAR :D

God Morgon :D

Sv: Haha.

Bara bra här med :)

sv: nemen :) tack sötnos!

ååh skulle lätt kunna ha allt detdär på mig idag. älskar randigt och jeansshorts! :)

Woho, nu är jag tillbaks! :D

Så hur står det till med dig då?

ja :O händer iadg?

Jo det håller jag med om helt och hållet. Det är så trist med sådana människor!



Ja alltså genom att svara på det i bloggen så ger du mer bensin till elden..

Du får dom att vilja "retas" mer med dig eftersom du visar att du störde dig på det :/

Vad bra =)

jag har en sån tröja, älskar den!

Men då visste jag vad kubb var! :D Brukar ju köra det med vänner när man grillar och så här på sommaren. Dock inte lika engagerat med 6 i lagen. Vi delar upp så gott det går :)

Okej =)



Ska iväg till stan senare..

dem blev nog rädda för mitt mail mohahahhaa xD

okej, jag ska till stan och sedan vara med massa polare ;D

Hehe, ja, precis! :) Glömde säga att du har jättefin blogg också! :)

Ja. =) Vill du följa mig på bloglovin?

hey! :) tror du att du kan hitta någon som kan designa min blogg? är typ i stor behov!!

sv: Najs =) hihi..



så bra, jorå helt okej här.. kul och skönt och vara tillbaks!

en riktig utskällning, nej men jag ba jag och många bloggare har verkligen tröttnat på att det ska vara problem hela tiden bla bla bla

mhm ;D

aa dem fixade det vid tio tiden :D

sv: yeah, helt klart =)

sv: Aa! ^^ just bara vart? :s

jo, du får också ha det så trevligt ;D

Come into my blogg =)

ok. =) Bara fråga.

huvdsaken är att det funkar :D

Sv: Allt väl? :D

sv: tack så mkt =)

Den tröjan hade jag inte tackat nej til...inte väskan heller för den delen ;)

sv: mjo, har tappat 3 prenumerare =(

den väskan är snygg :)

snyggt!



Du får gärna rösta på mig hos denna söta killen. Skriv bara Hanna. http://robinjjohansson.blogg.se/2009/july/utkast-nu-ar.html#comment tack <3

Ha så skoj idag. =)

sv: så kan det vara :/

fina kläder :)

sv: nja det är väll lite sämre.. hur är de själv? :) puss

Följa varandra via bloglovin ??

Sv: DSet är bara bra me dmig me :P

sv: haha aja =)

åh, va snäll du är :D taack<3

SV:

hihi <33

allt bra idag ?:)<33

visst är dom helt underbara!?

sv: hoppas det =)

najs <33

sv: får ta och skriva ikväll om att nya läsare osv, ska lägga till mig på bloglovin! :D

:) vart på gotland bor du? :)

Fin blogg !

Hoppas att du får en bra måndag.

Kram ♥

sv: hoppas hon blev glad över att ja kommenterade dt då (a)

Svar: taack! :D



Superfin blogg!

Mätt på mode och skönhet? Nej, kan man bli det??

Gå in på min blogg, här hittar du det senaste av de godbitar som du älskar..

Vi ses!

http://www.idath.se



Fin outfit! :) Shortsen har jag!

ja visst, d e ju skit kul ;D

sv: aw tack =)

det skulle behövas!

jaha ! :) vi har hus i Gnisvärd, vid Tofta. Min pappa är från gotland (Y)

sv: så bra :D

Sv: Aa :P

Snygag saker:D

SV: ja verkligen :D

Vad ska du göra idag?

Åh, älskar den tröjan :D.

SV: Visst är dem?! :D Och sjukt sköna också!

haha precis ;)

gillar väskan!

nja om du läser senaste inlägg och inte lägget som heter "svek" så förstår du nog.. va bra att allt är bra :) puss

Vad äre det Klubb Vm i ? :)

snygga saker från gina tricot :)

Jag har tröjan! :D

härlig outfit! och vilken fin bloggdesign du har, väldigt fin enligt mej ;)

två sånna tröjor köpte jag idag! :)

Snygga saker från Gina ;-) gillar jeans shorts!

Ha en toppen bra dag!

Jättefina grejer! :)

jag kollade på den väskan idag faktiskt =)

Älskar de randiga tröjorna från Gina, har två stycken! :)

jag har den tröjan också, den är över härlig :)

älskar tröjan! :D

har tröjan ;)<3

shortsen & väskan är fin.

älskar den väskan :D guuud så fin den är .D

Väskan är helt perfekt!

Shortsen med! Men tröjan har jag nog sett för många gånger, tyvärr!



Kolla gärna in min blogg, Ciao!























Follow my on Bloglovin







Trackback