Gina Tricot


hiss eller diss ?

vi hörs imorgon kväll

Kommentarer

Jo de är toppen!

jo det är väla....okej antar jag... fina toppar!

(den i mitten är min favorit!)

sv: yeah :d

hehe okey :) ja jag är superstressad över att jag alltid ska göra allting i sista minuten :P Vad gör du då? :P

jo det är bara bra. händer hos dig?

hehe maow :)

HISS

hihi, händer idag ? :)

Jag älskar den i mitten! Hahah, ja! Hur är det annars :)?

gillar den i mitten :)



Min mamma har ställt upp i en tävling med en bild som jag har fotat. Priset är en Nikon D90 och jag skulle bli väldigt glad om du ville hjälpa till genom att klicka på länken här nedanför och sen klicka på rösta.



http://svenskaspel.se/p4.aspx?pageid=823&image_id=1371



Tack på förhand

SV: så lite så :)

har du gjort din design själv? :o gör du headers? :D

<33

så fin du är asso ;o

vad händer idag då =)

HISS!

SV: okej :) jag ska snart på bio ;)

:D <33

SV; vad har du gjort idag då? :)

Gillar den i mitten eller åt höger!=D

sv: hur mår du då sötkrov? :D

heh :)

händer idag? ;)

Okej ;) Bra för att då kan jag vänta någon dag med att be läsarna rösta på mej, haha!

Hiss



Hej !

Nu är tävlingen avgjord o vinnaren korad. Kika in o kolla på överraskningen. Hoppas du blir nöjd :)

Puss o kram

tack så jättemycket!:) <3

Okej så bra! :)

Jo det har jag haft :D

jag gilla dem allihopa!

svar: jaha okej ;p vad gör du?

Hiss på dom! :)

Sv; Då kommer jag att länka dig i ett inlägg framöver :)

(Förlåt för sent svar)

Nu byter jag till devote, hoppas du fortsätter läsa iaf!(:

sv: okej ;D japp

fin blogg!! :)

sv: äsch inte pinsamt väl?:D och visst var det coola ägg.



snygga, hiss!

yes :)

snygggga!

Hello! hoppas du har haft en fin Onsdag :)



Om du har lite tid över så får du gärna smita in och rösta på mitt bidrag i foto tävlingen, är nummer 10 - Tack på förhand!



klick klick : http://ccattis.blogg.se/2009/july/finalisterna.html

sv: hihi ja, riktigt kul ju :).

Åh tack snälla söta du ! Hoppas du hade det bra med :) kram

Hiss, ofc :D

svar:godkväll:)

hiss:)

heheh okej =) hmm .. så vad gör du nuh då ?

HISS !

Frågestunden i bloggen avslutas i morgon! Passa på att skriv frågor!! :)

Kram!

Tycker dom är snygga! här är allt bra... lite trött.. =)

Allt bra? :)

Hiss .



Sv: bara bra , sj ? (:

hiss me like:D

sv: en sak, jag sak inte sluta läsa din blogg:D iaf inte så länge jag har den möjligheten och den kommer jag nog ha länge till.

Du behöver inte tacka mig jag förstår din tacksamhet:) eller kanske inte men jag är glad för den, betyder otroligt mycket när någon kommenetar som du gör.

tack, jag hade redan glömt sminket:O haha, inte för att jag inte bryr mig men du är så snäll!

sv: mh, jag med! :D

den tröja i mitten va snygg!

Jättefin blogg! Har lite tråkigt haha, vad gör du? : D

tröjan i mitten vad guda fin! :)

Godmorgon. Är allt bra?

Godmorgon ! :)

Ahaja, hoppas du har det bra i burgsvik iaf! :d

Nä jag är på jobbet som alltid annars liksom, haah .

sv: ja den är skön:) som alla andra stora tröjor men det bästa är att den går över rumpan så man behöver inte ha något nederplagg.

hiss! :)

Ja =)

menåh va kul :D jag älskar gotland, har vart där 2 ggr tidigare och stortrivts! :)

Var med i min tävling där du kan vinna en goodiebag värd över 2000 kr :)

http://juliaberg.blogg.se/2009/july/tavling-vinn-stor-goodiebag.html

härligt:D

det är jätte bra med mig :D kom precis hem igen, måste packa upp och så :)

Hej, nu är jag tillbaka och bloggar som vanligt igen. Ledsen att jag inte hunnit svarat på din komentar föräns nu. :)



Följer du mig via bloglovin förästen? Om du inte gör det så kanske vi kan följa varandra? :)

hehe okej:)

HISS!

Så lite så ;)

puss o kram

hiss! :)

Hisss!



Så lite så, hoppas du får en skön kväll :)

hiss! :)

Absolut hiss, ingen tvekan :)

Jag vill ha den i mitten! :) Jättefina























Follow my on Bloglovin







Trackback