Godkväll bloggen!♥


godkväll bloggen!
Nu har jag och sara varit ute och tagit lite kort vi ska ta och hitta på nåt nu med men måste ju svar på kommentarer med. Vi måste göra något ikväll men vet inte vad vi ska göra. men min dag har varit toppen annars har eran dag varit det ? Jag kom på att tänka på en sak att sommaren är snart slut vill inte tänka tanken men kan inte låta bli. måste göra något roligt av tiden som finns kvar.

(bild på sara och hennes kamera min kamera är på menyn)
Ha det bra så länge!

Kommentarer

sv: woho..

din systemkamera ser ganska liten ut jämfört mot min :o

Händer i veckan ? :D

SV: varsågod

hihi =D vad gör du?

gillar din kamera :D hur många mp ? =)

kan tänka mig det:D

sötnos

hemma igen! :D

Okej samma , allt bra ? :D

Sv: okej så bra :D

sv: alltså så har du en långzoom digitlkamera? =)

kul :)

jag lyssnar på musik

jaha oj hahah :D

Vadbra , helt okej . Vem är det på bilden ? :D

Sv: hehe :P

sv: haha du sa ju nyss att den var mindre än den på bilden? :D

jo det var en tjej som var snäll o fixade till den

allt bra ?

puss

vad hittar ni på då? =)

tacktack söt!^^<3

verkligen inte gumman

Hihi :) cool kamera (:

hehe okej:)

Allt väl? Följ gärna min blogg på bloglovin =)

Vill du bli veckans blogg i min blogg? Och bli reklamerad i en vecka?

Då är det bara att lägga en kommentar innan 3/8

http://sofijazdjelar.blogg.se/2009/july/veckans-blogg.html#comment

härligt, jodå det är fina fisken, hoppas ni får en rolig kväll :D

vad ska du hitta på då? :D

Är du ett Megan Fox fan?

Isf kolla in fan-bloggen :)

http://meganfox.blogg.se

sv: Är redan där :D !

Min dag har varit toppen, sjukt segt att internet inte har velat fungera bara :o.

jiees :) Fin bild btw :)

jupp ;D

sv: haha, du kan va en snygging!

hejsan:) du komenterade på min blogg om jag hade varit modell för en dag. Ja, de har jag för kappAhl men de va ganska länge sen. Men dom bilderna som är längst upp på min blogg är från ett ställe som heter The foto studio i göteborg och där får man fotas och sen betala för korten ;D

Visst går somamren fort! Det är helt sjukt:|

pinsammar mamma får man leta efter

Sv: Tack så mkt :D

Allt e bara bra :)

Sov gott sötnos

nä du<3

sv; de nada :D

göru nu då gumman? :D

Sv: Allt bra idag då? :)

sv; Jodå =). ALlt bra med dig =)?

Dröm sött

sv: Är ju från Bulgarien, så semester o semester, du fattar :D

hihi aa :)

va kul :D läggs ut i bloggen senare? ^^



TACKKK!!!

naajs :D

jag kollar på djäulen bär prada

hihi ;D

sv; Härligt! Jo, det är bara bra =).

ha en skön kväll :)



HAHA, kolla bloggen och se vad jag skrev om DessieKissiePaow, snabbt innan inläget raderas ;O !

http://florraya.blogg.se

http://florraya.blogg.se

http://florraya.blogg.se

sv: hehhe, nehej du!

Sv: Härligt jora bara bra emd mig :D

Asfin bild ! =D

jag har precis varit på promenad.. :) fan va härligt det va!

sv: godkväll på dig själv =D

godnatt sötnos

hehe jaha oj, är lite seg med att svara på kommentarer :/

hihi :D aha va roligt :D ska dra träna nu sen jobba :)

Hej,fin bild,vad gör du då?(:

SV: varsågod

okej , allt bra ? :)

Vill du följa mig på bloglovin så följer jag dig? (a)

Vi har nästan en likadan kamera, förutom att jag har en A300, och du en A200, är du nöjd med den? =)























Follow my on Bloglovin







Trackback