hemma ! :D

Förlåt att jag inte skrev något mer än nu, men det var för mycket som gjordes igår. Var och badade spelade tennis och åt mat. det kanske inte låter hela dagen men vi var aldrig hemma hos tom typ. och redan vid 6-tiden cyklade vi till isak och satt där ett tag och sedan hem till tom i 10 minuter och sedan iväg till Rasmus & Jesper som hade in flyttnings fest så där var vi hela kvällen.
pratade men många olika folk om samma problem var lite trött efter ett tag men skönt att prata med rosalinda iaf. efter vi vart där drog vi hem till tom och tänkte det är ingen ide att skriv nu iaf. men där efter somnade vi iaf. vaknade vid 12 och drog ner till holmhälla alla åt utom jag. sen spelat tennis och bandy och nu är jag hemma! :D

bara några dagar kvar (kameran)

Kommentarer

Sv:

Okej, härligt att höra =)



du , du kan inte lite om blogg design va ? =)

sv; jaa =). Allt bra med dig =)?

SV: haha ja precis, älskar att kolla på bilder så jag kommer vara inne på din blogg varje dag :D



ja men eller hur, sjukt vackert :) fast är det inte dött på vintern?

sv: yeah

fint fint här. sj? :D

tack söto :)

sv: joda det har varit bra! =D

hha;)

Allt bra med dig?:)

tack =)

åh tack :D!

:)

SV: hehe okej :) kan lägga till dig, så kan du lägga till mig? ;)



aha, förstod nästan det :/ men men, då får du njuta nu när det är sommar :)

Sv:

jaha okej :P hehe

=)

Okej ;) Är allt bra med dej då?

För roligt =) vad gör du nu då? =)

Hej.. har du haft en trevlig helg?

så fin du e

Sv:

japps :D

SV: haha va söt du är :) lägger till dig också..



vad ska du göra ikväll då? :)

:) allt bra med dig?

fin bild!

tack för din röst :D

Låter kul! :D

Bevaka varandra?:)

SV: okejokej:)

kram

SV: Helt okej faktist.

sjdå:)?

låter som en bra dag ändå ;)

nice (: , jodå allt bra med mig :D

vad kul att få en systemkamera! det skulle jag också vilja ha! :)

va härlig bild , ha en bra kväll (:























Follow my on Bloglovin







Trackback