HIM


Älskar denna låt! <3

Kommentarer

(L)(L)(

thihi yesyes :D allt bra med dig?

Sv: Jodå, det har varit en varm dag och jag har varit inomhus på möte :p

aha okej hehe ..



så vad gör du nu ?

hur har dagen varit? :)

Vad gör du nu då? :)

okej, jo min dag har varit bra :)

sv: Jodå:)

vad bra, jorå de funkar :d

tack så mkt :D

min också :)

ah okej jag satt åh såg Supersize vs superskinny, men det va så äckligt så jag satte datan i mitt knä åh kollar runt lite på nätet istället hehe .. Det går juh bra skit påt tv ikväll så undra vad man ska hitta på egentligen har du nå förslag ?

den låten är bra!

bra låt! (:

sv; haha, jag jobbar inte ;D.

SV; inte så mkt:)

händer ikv? :)

:D

Aldrig hört talats om musikgruppen.. :S

sv. ahha okej, jag gör inget för tillfället ;P

ja, jag har sjukt svårt att sova, det är hemskt!

okej :) den va fin :)

Svar: hehe :) Hänt ikväll då? =)

Hejhej!

Fin blogg, ska vi lägga till varandra på bloglovin? :)

Vad bra!



Vad gör du då? :)

älskar den låten..

sv: haha kul! :D

bra låt!!

sv; Nu har jag lagt till dig, du lägger väll till mig? :)

Svar: Okej ... :P

sv: :D superbra verkligen ;D

morrrrrrrr, jag fick sova 3 timmar i natt :(

SV: ska nog kolla på tv .. ;)

vad gör du nu då?

okej, då förstår jag nog varför inte vill bli tsm med honom :p

Okej! jag håller på att fixa med en ny header till bloggen typ ;)

den är super!

sv: yes :P



Händer imorron då?

Den låten är så satans bra ;)

Vilken fin blogg du har :)

sv: ja verkligen! :D

sv; Okej, vad bra! :D

ne precis hehe jag spelade just klart en omgång Buzz me älsklingen men som vanligt fick jag stryk han e juh så bra i de spelet hahahhaa .. :D

sv; jaa, allt bra =)?

SV: hehe nej jag är inte på gotland, var där tidig juni med fotbollslaget då vi hade fotbollsmatch där..

Hej allt bra ?

Jag har ny design , vad tycks?

kram

Jo du det e skit kul men det e inte alltid kul att bli spöad haha .. hehe .. men men jag e van så jag får väl överleva de hehe .. :D eller så får jag nöta det som bara den så jag kan alla frågor utantill åh sen spöar jag alla .. skojja bara det skulle jag aldrig orka hahha :D

gud vad fin blogg! Gör du designer?

hur har din dag varit?

jaa =)

Så kul :D går det något bra på tv idag tror du? :P

sv: tack, min nya utsikt :)

åh lyssnade jättemke på him förut, dom är sjukt bra! :)

den var bra !<3^^























Follow my on Bloglovin







Trackback