H&M & Topshop


hittade lite saker igår vad tycker ni ?

Kommentarer

Finfina grejer ju! :D

snygga ballerina!

hejsan.jätte snyggt.allt bra.

SV: jo! :)



föjl min blogg via bloglovin så följer jag din! =)

linnet var asballt =) <3

aha härligt, jo jag vaknade just:)

snyggt! din stil:)

Va med och tävla om veckans blogg på min blogg, läs mer på www.fannnysliv.blogg.se/2009/july/veckans-bild.html



Det skulle vara jättekul om du var med!

hej vill du bli veckan s blogg?

kika in hos mig då ;)

puss

god morgon tjejen! :) allt bra med dig idag? btw, vill du käna snabba pengar utan att egentligen göra någe? bli medlem på min länk till woopa http://www.woopa.se/signup.php?ref=kxiaera och du får 25 kr redan vid start..^^ bra va? :P

sv: Godmorgon fan! :D

Allt bra idag? :D

Snyggt!



Tänkte även tipsa om min tävling, där du kan vinna ett par jeansshorts! Ha en fin dag :)



http://ssignatursvart.blogg.se/2009/july/vinn-ett-par-jeansshorts.html

Trevlig blogg du har...

Vad sker i sommar för din del?

Ha en go dag:) !!!

sööt blogg (a)

*Svar;* tack, hihi!

Gillar linnet! :D

Jag vill gärna vara med i din nästa Veckans blogg om man kan anmäla sig såhär. :)

Dom var fina=)^^



sv: Ja :)

SV; Nej tyvärr. Men det regnar inte iaf :P sol hos er?

Riktigt snyggt linne :)

vilken snygg outfit :)

sv: nice, bra här. vad händer idagrå? :>

snyggt, ballerinas funkar ju alltid och linnet var snyggt :)

sv: jag med, hehe :D

SV:

aha hehe okej <33

hihi ha en bra dag<3

Åh, linnet!

Svar: Hehe jo =)

sv. haha tack, men det tycket jag inte (a)

vad händer idag? :)

jättesnyggt linne! =D haft en bra dag än så länge?

gillar skorna:D

snyggt!

snyggt!

oooh, läckert linne! :D

snygga byxor :)

det var jättesnyggt :)

snyggt linne!!

Skorna är helt underbara! De är definitivt någonting för mig att sukta efter (fattig student).























Follow my on Bloglovin







Trackback