jag ska bli fotograferad

vet ni veta en sak ? mamma ringde just och frågade om jag var upptagen den 19 juli och ville följa med henne till Visby. varför inte tänkte jag ? Jag ska få åka in med min syster mamma och kanske en av Angelicas kompis. sen fixar jag mitt hår, och tar med mej 3 klädersplagg och skor och lite sånt. och sen sminkar dom mig och tar kort på mig.

det tar 4 timmar ungefär och sen kan man köpa bilderna. det låter ju jätte roligt ?
så den 19 juli är jag upptagen för att bli fotograferad
tack mamma.

efter som det blev lite planerat måste ni kolla dennna blogg [kolla hennes underbara blogg lämmna ett spår] åker till visby nu och kommer hem sen men ni måste kollas hennes blogg. berättar sen varför ni skulle kolla hennes blogg.

Kommentarer

jodå :)

SV; Urs, det är inte kul med regn :/

Men det låter ju jättekul!! :D

Hoppas det går bra!



Nu kör jag IGEN! Ta chansen i min bogg till att bli en sommarfinalist! Desto mer du komenterar, desto större blir din chans! Så ta chansen att GLÄNSA! xoxo*

jora :) vad blire idag då?;d

Sv:

=)



åå det låter verkligen kul ju =)

gooooooooooooooooooooood MORGON! :D hehe..^^ snart bär det av in till stan och hämta mina nya glasögon! :D

btw, tjejen! vet du hur man gör för att blogga från mobilen? :)

Svar: Tack:D Inte så mycket, händer idag?:)

sv: hihi ja okej :) skriv mera soon ;) <33

Har du några Planer idag då ?=)<3

Var med i min Look a like-tävling!

Vinnaren får en header GRATIS gjord av mig.



Klicka HÄR för att komma till tävlingen:

http://alexandramarias.blogg.se/2009/july/look-a-like-tavling.html

åh va skoj det lät :)

så kul:D jag vill också bli fotograferad.

sv: förresten gillade också katten mycket, så söt men läskig på samma gång, dvs cool! haha

sv: Godmorgon hörru! :]

allt bra idagrå?

SV: Tack själv :)

Den ramen/kanten på bilden menar du? Om du menar det så fixar jag det i photoshop. Gör en ram & gör den lite genomskinlig :D <3

okej, vad bra :)

läget idag:)?

sv: hihi :) hur e de idag då?

tack :D

Åh, vad kul att bli fotograferad! Det vill jag också bli :)

åh tack ska du ha :)

sv: skönt att höra :)

jo det är underbart med mig också :)

kika gärna in på min blogg =)



fin blogg du har :D

Hej, sovit gott ? ^^

vad ska du hitta på idag ? ♥

sv.det är bara bra.det låter jätte kul.fin bild.kram

vad roligt att få bli fotograferad :)

gud va kul =)

Åh vad kul! :)



Du får jättegärna ställa några frågor i min frågestund som jag har nu!

SV: härligt :) jo fan det är bara bra, trött som jag alltid är men annars är det helt okej :)

är det inte modell för en dag ? ;)

va roligt!

roligt att bli fotograferad :D

Skulle du kunna hjälpa mig med en sak på min blogg? har ett litet problem

härligt:). jo de e fint:). händer idag då?:)

men shit vad kul detta lät =) visst visar du bilderna här på bloggen sen ?

kul med visby :)

Va roligt att bli fotograferad!

Haft en bra dag? :)

åh va kul! :D

SV:

hihi<3

haft en bra dag än så länge?:)<3

Nu äre frågestund i bloggen :)

Frågor om hud & kroppsvård är det jag syftas mest på. Men alla andra frågor är självklart välkomna :D

do it! <3

=*)

SV: ihhihiJA. :D



skulle du vilja vara snäll och rösta på mig hos http://fannnysliv.blogg.se/2009/july/utkast-ikvall-aker.html#comment min bild är nummer 6! :)

KRAM!

Kul! Älskar att bli fotograferad =)

Låter kul =)























Follow my on Bloglovin







Trackback