kan ni göra mig en sak ?


min syster på första bilden och min mamma på andra bilden. ni betyder super mycket! <3

det jag vill att ni gör är att gå in på min syster blogg och skriver vad ni tycker om bilden på henne hon har laddat upp två bilder och skriv i hennes blogg vad ni tycker om bilderna på henne.hon skulle bli super glad. www.eekkaa.blogg.se så gör mig med glad och gör det nu. tack för ikväll snart gå och sova vi har en hel vecka som börjar och en hel ny dag. hoppas ni haft en toppen dag!

Kommentarer

SV; typ inget :)

haft en bra dag?

Sv: :)

okejokej :) nja jag tar det lugnt och sånt, ska snart se film tror jag. :) puss

Så fin blogg du har:)

trevlig kväll!

SV; jodå :)

SV; jodå :)

SV; jodå :)

SV; händer det nå speciellt i veckan då? :)

Nu har du chans att vinna ett utav de populäraste och senaste smycket hos smycken by me - ett rosett armband, kika gärna in i bloggen om det låter lockande. PussKram

betalade ni pengar för att ta foton? =) kul ju! vill också :D

sv: hehe, jaså? ;d

sv: okejokej :)

e de din stora lr lillasyster? :)

hehehe , din syster liknar din mamma xD

jupps! :)

vilka fina bilder :)

SV: tack för kommentaren.



fina bilder =)

din mamma och din syster är väldigt lika :) spana gärna in videon på min blogg om du inte gjort det! ;)

kram

jaha okej :)

Tack så mycket :D :D

fina bilder :)

har gjort det nu :D puss!

japp, toppen :)

varsågod :D pusspusss!

haloojjsan! :D Vad har du gjort idag?

ska bara svara på kommentarer först :)

har tråkigt

kan jag göra :)

hihi. :D

hihi va lika de va varandra..^^

är på väg in till din syrra nu.. :)

hihi oh ni liknar varann alla tre :D

jaa, jätte kul :D

sv: haha vassego

fina bilder!

riktigt fina biilder:) är de du som tagit dem?



haft en bra dag?!

svar: Mhm! jag tycker det jag med..

hehe okejokej vad bra :) jo det är helt okej. kram! :)

Jag har gjort en guide på min blogg där det står en massa om skönhet! Gå in och kolla om du vill lära dej något , som du kanske inte redan kaan! :D



PUSSS :*

Nu är jag tillbax och bloggar som vanligt igen. :) Hoppas du läser min blogg och om du inte följer mig redan lägger till mig på bloglovin, vi kanske kan lägga till varandra? :) kramar

SV: Tack detsamma sötnos! :) allt bra med dej? :)♥

SVAR: Jag håller med dig, "Taken" var ju sjukt bra :]

okej : )spela tv spel ahha ;D

Jag har övningskört, lagat middag och nu e jag kattvakt. =) Haft skoj? =)

Vackra bilder båda två!



Fin blogg du har tjejen, fuskigt att bo på gotland.. :)

härligt :)

jätte bra :D

hehe inte gjort så mycke utan vart i Liseberg du då?

så har du haft en bra helg??

lägg till mig i bloglovin så lägger jag till dig oxå :D

sv:

jadå det är kul:)

fina bilder :D

sov så sött =)

Ha en bra Måndag tjejen! :)♥

jag vetinte;p

hur äre med dig?:)

Porrig blogg xD (Kill-bloggare)

fina bilder :) och ni va ganska lika ;D

vilken header tycker du är snyggast? kommentera vilken DU tycker är snyggast i mitt senaste innlägg :)

både din syster& mamma är jätte fina,& jag har gjort som du ville& kommenterade bilderna på din systers blogg. :)



btw,gillar din blogg.

kolla gärna min :)

riktigt fina :)

Oj vad lika de är!



Haft en bra helg då?

fina ni är :)

Har gjort det =) Hihi =)

Har varit inne hos din syrra nu:) visste inte hon hade en blogg, inte ens hur hon såg ut, men kul.

Ni alla är ju lika! iaf tjejerna/kvinnorna i er familj, aja, dom som jag sett.

Gomorron! :)



Hur är det idag?

Sv.

Okej :)

Hu mår du?

riktigt fina bilder=)

Sv: Tack.

Haha, klart att jag gör :O Tänk att få bo där.. värsta fina ställen att fota osv. Själv bor jag högst uppe i sverige och det vill jag verkligen inte göra. Hur mår du då? :D

Aaw, tack! : D

fina foton, dom elika varann :)

lika som bär =)

Antar att det blir mycket fotande.. Så vackra bilder på mor o dotter <3

Hur mår du?

Hej! Jätte fina bilder du tagit på din syster och mamma....

Mvh Yvonne























Follow my on Bloglovin







Trackback