KUBB VM BÖRJAR IMORGON.


Tänkte ta och berätta lite för er som inte vet så mycket men imorgon på Gotland börjar kubb VM om ni vet vad det är. Kubb det vet ni nog alla vad det är. och VM är ju bara den som vinner om man säger så. efter som hade så kort till Rone var jag där hela tiden men nu är det ju en bit bara för jag har flyttat så frågan är om jag ska ditt imorgon kommer bli jobbigt att vara där en hel dag men jag får se.

(bilden är tagen från google, men så kommer det se ut iår med fast dom bytter bara till 2009)

har ni spelat kubb, och vad tycker ni om det ?

Kommentarer

Hej, tack för din koommentar. Jag har skrivit om hedersmord som tillkommer i våra religioner. Peppa mig så jag kan hjälpa andraså de ska veta att dem inte är ensamma angående misshandel och våldtäkter. Tack, tyck till ( K ) http://melleeh.blogg.se

JAG ÄGER PÅ KUBB

Sv: Okej samma här :P

Besök min blogg om mode och en trettonårings

vardag! (;



http://jjeessiicaas.blogg.se



SV: haha ja jag vet, det är där skorn klämmer ;)



tack gullet!

sv: oh gissa vem som vakna nu!

jag, haha.



vad har ni för er? :D

kubb är bland det roligaste med somrarna :D

sv: den söta isabell tackar otroligt mke! :)

härligt :) nej det är inte så bra, jag är sjuk, jag har lite feber och huvudvärk :(

kram

svar: ohja:)

sv: sitter och svara på massa kommentarer :D

jag vann överm ina kompisar på tre drag xD

Sv: Händre ikväll då? :P

kubb är fett kul :D



vad gör du då?

sv: allt bra då? =)

svar: nej inte för mycket hehe:) självdå?:D

Sv: Hejhej! Vilken fin blogg du har :) Älskar bilden till höger i headern!

Jag gör ingenting speciellt, du då?

ja fast hade nog liiite tur xD :D

sv: haha najs.

helt okej här! :D

tack så jättemycket ! :)

jo bara bra, med dig? =)

Allt ar bra har med tack :)

sv: jo lite =)

Sv: Vaa? :D Du skojjar! Ååååh, tack så mycket gumman! :D :D :D :D :D

om du menar med min header så är det en photoshop brush :)

jadå för när jag och mitt på g va i lag så sög vi

svar: okeeejs :)!

Sv: Herregud vad kul! :D Prenumererar du? :D :D :D <3

SV: ska du spela? :)



jag sitter bara och väntar på att åka på fotbollsträning :D

harligt att hora att allt ar bra med dig med :)!

förlåt förstår inte vad du menar (a)

sv: verkligen vid 9 tiden, var jag as yr!

Kubb är alltid skoj även om jag SUGER på att sikta och träffa.



Har ni alltid fint väder på Gotland?



Kram <3

superfin blogg :)



följ mig gärna på bloglovin - en 16 årig blondin i stockholms stad



http://Jupanus.blogg.se

Sv: Nej, förstår, har nyss bytt blogg ju :) Skulle betyda jättemycket om du ville lägga till mig senare, om du har tid! :D

SV: hehe jag är inte så säker på att de klarar sig utan dig ;)

sv: jorå as najs ;)

jaha, haha nej det där en en photoshop brush bara :)

sv: hihi ok!

kram

Sv: Haha, tack så mycket :) Jag jobbade ganska hårt ^^

Tyvärr, jag gör inga bloggar för tillfället. Men varför ska du ändra din blogg? Den är ju jättefin!

sv: vad händer senare? =)

SV: haha nej det är fan sant :D

sv: jag vet inte heller :P

Kubb är ett jätteroligt och bra spel, tycker jag! :D Vad tycker du själv? Kram

Hey, vad händer? :D

haha jaa :)

sv: hahha najs ==)

tack så mycket och satan vad fräckt ;)

Sv: Nej, gör inte det! Dem är ju jättefina! :)

jaao :)

sv: hehe =)

Inte mycket, vi ska snart ha gäster! :D

haha it feeels like that!:O

jaha :) haha, nej. och har aldrig gjort heller. jag är sämst på fotboll, och då menar jag verkligen s ä m s t :p

Sv: japp hehe :P

du kan låna ? ;D haha!

aahhaha kubb, det e rätt kul när amn e full :|

haha finns det vm i kubb? jaha, då lärde man sig något nytt idag också ;)

//Lovisa

bara bloggen sj?

Frågestund hos Elinsfotoliv.blogg.se !

Ställ en fråga om du vill ha svar!? :)

Kram

gött :)

inte jättebra, är sjuk!

Sv; tack så mycket sötnos :D

ha-ha. joo :p har verkligen ingen bollteknik. Håller mig till dansen ;)

Sv: Ja dte har jag vell hehe :P

najs najs :D

hey:) fin blogg. Följa varandra på bloglovin?:)

sv: Ja. Fast jag är uppe mest hela tiden så :D

Sv: Hehe sj? :P

sv: yes =)

ja verkligen, sjdå :)?

sen jag var 6 :)

Sv: Yes!

hemma igen.

haha fan vad kul!

Åh, jag älskar kubb, sjukt roligt :D. Mitt kubbspel köpte jag när jag vr på Gotland för några årsen :D.

besök min bloppis! drygt 70 annonser av smycken, kläder, skor och väskor. det flesta kostar runt 50kr.

Jennsansklader.blogg.se

Holler på att göra en liten undersökning. Villken bloggerska tycker du bäst om? Paulina eller Kissie Svara genom att komentera på inlägget.



http://erikassaga.blogg.se/2009/july/paulina-eller-kissie.html

tack =)

tack:)

kubb e inte så roligt :D

göru då sötnosen

sv; ajjamän, det fnkr hur bra som helst och vi vart nog där 2001 :D.

Nu har det startart!

vad vill du veta om mig och bloggen + mitt liv...

gå in på bloggen och skriv en fråga, svarar på allt!

PUSS!

ja =)

allt bra?=)

sv: göru nu? =)

bara bra! =D

jag sjunger :D

sv: åt precis :)... hahaha visste inte att det fanns vm i kubb xD. Jo jag har spelat det i hela mitt liv, det är roligt och det är gemensamhet med spelet :)

sv: najs, inget alls lyssnar på musik och så =)

sv: tack så mycket :) allt bra?

nee :S

Svc: Kubb är kul :P

vad göru? :D

Jodå det är bara bra, :) har du för dig?

inte så mycket just nu, ska snart ut ett tag hade jag tänkt :)

nej nu blev jag rädd det kommer upp på bloggen sen i nästa inlägg OMG säger jag bara

Sv; Tack så mycket snälla du! :D

Sv: Hihi :P

Jag både hissar och dissar Ginas klännngar men just dme här hissar jag :D

Sv: Hehe! :)

precis :) haft en bra sommar än så länge då? :)

najs det :)

hehe,ja! =)

Kubb är roligt, och jag är ganska bra på det :) Ska du vara med i VM?

helt underbart

häftigt att det finns ngt som kallas kubb vm :D

jasså, :) vilken grupp?

Sv: Okej ;) vi med tror jag :P



Haha vad kul med kubb VM

sv; hehe :D

kubb VM? lite väl seriöst kanske? haha :D

SV:

nä samma här, tråkar haha <3

jo det är bra.. lite orolig över lilla link bara..

musikt tips? :D

Sv: Japp :P

Vad gör du nu? :)

jaha okej :)

haha oj, finns det till och med kubb vm? :D

sv: vad gör du? :)

kubb är askul :D

tack:)

SV:

aa<33

allt bra annars+>3

sv, haha, joo, jag förstår det :P men hade aldrig mina vildaste fantasier anat att det fann VM i kubb :P

nee har inte det :S

nja.. :P

har bestämt mig för en bloggpaus tills på måndag. vad tycker du om det? kommer du att vara kvar då? :)

snygg blogg!:)

Sv: Hihi ;)

Kubb vm? Vad härligt det låter :D Älskar att spela kubb, så det kanske vore någonting för mig ^^

blir hemma för alla håller på och drar i mig

Sv: Tack söt :)



Oj finns det VM i kubb, det visste inte jag!

åg va roligt, kubb är kul:)

vad gör du då? =)

har spelat kubb, men bea, så såg det inte alls ut i år, det är em my kung. :P























Follow my on Bloglovin







Trackback