läs om ni inte vill missa något.


nu borde inte bilden vara suddig eller ? det här var det jag åt till min frukost. och varför jag skriver nu är bara för att det blev ändrade palner jag sover nog hos moa i natt, och sen går vi upp tidigt för att jobba. det blir nog super bra ska vi se. efter som att jag knappas hinner skriva något ikväll så sover jag hos henne. så jag passar på att ta massvis med bilder hemma hos moa. och sen hörs vi imorgon. ni får ha en toppen dag i den här värmen som det är.

Vi hörs imorgon efter 13:00

Kommentarer

jaha så ni har fin vädret ni :P idag e det grått men det regnar då inte än så länge men det kommer säkert :S

Fin blogg, allt bra ?



Kram

svar:okej ! Ha så kul !

fina bilder!

allt bra?

KRAM!

Heheh =D

ok, då kikar jag in din blogg imorgon då :* hihi!

ha en bra kväll med din kompis!

Snälla rösta på mig som veckans blogg hos Elin. bara 1 timme kvar att rösta! :)

http://elintoreborg.blogg.se/2009/july/finalisterna-1.html#comment

Skriv gärna till mig sen så länkar jag er i ett inlägg =)

sv : ja <3

haha roligt;p

vara med kompisar :)

smarrigt :D

hihi (L)<3

gör du?<3

sv: Godmorgon, hehe!

allt bra med dig idag? :]

Ha en bra Torsdag! Kram :)

SV: Varsogood ;) ska vi följa varandra via bloglovin?XD

åh så gott =)

Ska bli kul se bilderna sen:)



ja dig kan jag måla av nån gång! det är bara skicka in nån bild till min blogmail:)



btw, god frukost!

nej inte för smal men hellre normal smal än 150 kilo? :P

sv; Haha, men vadå så du har tappat din förra kamera eller? För du fotade med kameran innan du fick den nya? :)



Ha en bra dag, pyss !

Vad använder du för kamera?



Din design och blogg är jätte fin!

okejs :)

slappa och pojkvän blir det för mig idag :)

alltid kul med bilder :)

allt bra med dej?:D

åh frukost...jag kanske borde äta något nu xD

mums, ser gott ut :D

SV:

hehe okej ;)^^

nice<3

färgat nån gång+<3

Gissa vem ! på min blogg;) du kan bli länkad!

ja :/

hehe okej, lät inte så jättekul :P haha

sv. ah det ska jag .. hahah tack :)

:D:D

hejhej!

Hur är det idag?

/Linda

fin blogg :)

sjukt fina bilder du tar ! :O

ååh, det där såg seriöst sjuuukt gott ut!! =O

jättesnygg blogg! :]



Va god frukosten ser ut :)

ser gott ut :D

Vill du vinna en bloggdesign precis som du vill ha den?

Delta då i tävlingen på min blogg!

Det enda du behöver göra är att lämna in ett tips på en bra systemkamera (ju desto mer information du skriver ju desto högre chans har du att vinna).



http://friduush.blogg.se

http://friduush.blogg.se

http://friduush.blogg.se



hej:)

var gärna med och kommentera vilken låt du tycker ska vara dagens låt i min blogg :)

den som jag tycker ska vara dagens låt blir självklart länkad (:

härligt:D

Kul med ny kamera ! ;D

kan man byta objektiv på den ? :)

sv; TAck, va snällt!

*SVAR:* hihi ja :D

Ingen orsak!

Ja, det var faktiskt riktigt sött!

Det gör vi, ha det så bra! :)

Det såg ut som en god frukost =)



Jo, det är då =(

Vad fin blogg du har. Ska vi följa varandra via bloglovin?

okej det va inet så farliga tångstankar

fotograferad? varför ? :)

jag har nyss kommit hem ifrån jobbet och ska fixa till mig sen handla och fixa inför den hemliga resan jag ska på :)

Blev sugen på flingor, muuums :D

jo det är bara fint :)

lycka till med jobbet! :)

what a wonderfully delicious breakfast!

Nej bilden är inte suddig :D

Hur är läget annars då? <3

Japp :) Hur mår du ?

Hej, hur mår du? :)

Sv: jaa :D vad tycker du? :D

Tack så mkt :D <3

GASH, är det JORDGUBBAR jag ser under flingorna?? :D

vilket djur är sötast?

kommentera min bloggom du har lust ;)<3

fin blogg fötresten :D

vsg :)

ha så kul :)

vad menar du med: vart vill du komma med din blogg? :)

mums!

sv:

vatt med mina kusiner och badat :D

härlig bild :)

ha en bra helg púss

Tack för din röst. Missa inte min tävling på http://chilen.blogg.se/2009/july/92.html

hur har du haft det idag ? :D

Ser gott ut :)

sv: ja du måste verkligen smaka den glassen, det är det värt varenda krona, nej öre! hihi

kramkram

tjenenix ;) följ min blogg så följer jag din blogg :) ? din blogg e super söt puss (:

sov så gott hos Moa

gott det där såg ut då :D

Hej ! Ville bara tipsa om en jättebra hemsida om du vill ha extra pengar i plånboken, woopa! Bli medlem här: http://www.woopa.se/?ref=tildauu . Det är superenkelt och du får 20 kr direkt när du registrerar dig!



Hoppas du blir medlem, du kommer inte bli besviken jag lovar! Jag har vart medlem i mindre än en vecka och har snart 1000 kr! :) Kram

jag tror inte att min dator kommer att komma ;(

Svar : Tack så mycket :D

Puss/Kram<3

fin blogg och fina bilder :)

<3<3

MUMS med stora bokstäver (;<3 nu ska jag med ta flinor snart, blev sugen!<3























Follow my on Bloglovin







Trackback