läs regeln innan du anmälar dej.


nu har just du chansen att vara med i veckans blogg du behöver bara kommerntera detta inlägg sen ut ser jag några stycken nästa helg. efter som jag är upptagen denna vecka så ser jag till att några kommer vidare tills torsdag. jag har en regel som man måste göra för att kunna anmäla sej. men kan inte bara anmäla sej genom att få en ända röst.


idag ska jag vara hemma med pappa efter som han åker redan imorgon ;o något jag hade misst. juste jag har ju glömt att sagt att jag äntligen är frisk jag blev ju frisk förut men blev sjuk igen men nu är jag frisk. och efter som att pappas åker i veckan kan jag inte hämta kameran denna veckan.. :/

Kommentarer

yesbox :p

sv: jag vill vara med!



ey..

har ni bra väder eller?

Svar: Okiedoke :)

Svar: Jaa, det var lööövely ;D

Tack så mycket :)

Jag vill gärna vara med och bli veckans blogg :)

Sv: så bra! :) jodå, lite förkyld bara

sv. ahaa okej kanske ska satsa på det ;)

Kikar in, och hoppas på

att du har en toppendag!

Kram, http://esth.blogg.se

sv: haha aw här med:p

sv: yes :D

Här i Tibro har vi att program som heter Estet.. där får man välja foto A och foto B som tillval m.m. skojsigt..

Svar: Händer idag då? :)

sv. =) har för mig att de är billiga också, typ 98kr på hm?

Sv: tack! ska försöka me de :)

Svar: Okej =) ;D

skönt

Hej!

Lust att delta i veckans blogg-tävlingen på min blogg? Anmälningarna har påbörjats. Kanske du blir en av de fem finalisterna! Ha en fin dag.

Kram!

yes :)

sv: ja, och mysigt :D

sv. hähä okej (a)

jag ska snart ut med en kompis :)

sv. hehe okej =)

-=D

vars ska din pappa?

jodå :)

Tja!

ojoj , såg att du hade en fin blogg!

Här har jag lite shycssta tips hur du kan tjäna pengar på din blogg mm. http://mrfadfat.blogg.se/2009/july/hejsan.html#comment :)

Svar: Okej :D

Svar: Senare ikväll ska jag till Rix FM festivalen =D Nu gör jag typ en ny bloggdesign :D

Skojigt med veckans blogg =)

Haha, jag förstod inte allt, men jag vill vara med, hihi :)

sv: okej:(



jag vill vara med i veckans blogg:D

okejokej :)

sv: vad göru nu? :D

Ska nog sätta mig å spela sims senare tror jag =)

jodå =] självdå? (:

ska du göra idag då? :)

sv: haha okej!

vad bra :p

sv: Om ja ahr bra kontakt med Ola? :O

alltså det är ju bara via hemsidan & hans blogg som man kan skriva med honom och mer än så är det ju inte. Ibland har man tur att få ett svar bara :)

ja, det känns lite små segt ;)



PASSA PÅ, JAG HAR FRÅGESTUND I BLOGGEN, SVARAR PÅ ALLT ;D

ah okej jag svarar på kommentarer sen ska ajg lägga mej åh vila mår sjukt konstigt idag :S

Svar: Ja det ska bli jättekul! :D

Tack för frågorna :D! Svarar på de alla senare på en inlägg. Jag vill gärna vara med på veckans blogg!

Jag vill gärna vara med!:)

sv: okej:D

jag ska nog ha en till om några veckor ;)

sv: inte alls mkt, bara chillar. dudå? :D

gud vad fin blogg du har!

vill du tjäna pengar på den?:)

tryck på länken så får du 25 kr i startbonus sedan får du pengar som du sedan kan ta ut och lägga på ditt konto och köpa exakt vad du vill för!

hur bra är inte det?!



här är länken :http://www.woopa.se/signup.php?ref=typlouise



xoxo

:D jag var också hemma igår kväll :D färgade håret bland annat :D

kram

Jag anväder mig av ett program som heter Picasa 3 =)

sv: härligt sötnos :) jorå bara bra med mig.

Japp!

Jag både har jobbat, och ska jobba :P

Jättefin blogg! :)

Jag har frågestund på min blogg, ställ GÄRNA många frågor.. roligt och svara på dom! (a) :)

sv:

jajamesnan :D

Ja, det är ett jätte enkelt pogram att fatta.

Det blir roligare att titta på bilderna tycker jag om man gör collage

sv: jorå, nu har jag käkat klart :D

ja jag blev jätte nöjd :D kommer bild sen när min kamera laddat klart hehe

kram

sv: yes :p

Hej, undra om du skulle kunna kolla in min blogg, senaste inlägget, vet du ngt kul dataspel man kan inskaffa? :)



http://sannerfeldt.blogg.se

http://sannerfeldt.blogg.se

http://sannerfeldt.blogg.se

sv: jaou d äre väl! x)

Vad kan man göra när man är ensam hemma?

tack, det ska jag!

sv: haha gör du? (A)

Tja!

ojoj , såg att du hade en fin blogg!

Här har jag lite shycssta tips hur du kan tjäna pengar på din blogg mm. http://mrfadfat.blogg.se/2009/july/hejsan.html#comment :)

jag är med :) :D

jag anmälder mej

okej, vad gör du då?

Allt bra idag?

sv: när kmr veckans bloggarna upp? :D

sv: hehe shit, länge kvar :o

sv: tkru om michael jacksson? :P

Sv:

hehe jaså okej :P

sv; jora lite tråkigt bara eftersom att det är så trist väder ute! :p tack!

sv: jadå :) gör du då?

Jag anmäler mig nu! :)

Sv: Tack så mycket! :D



Förstår inte riktigt regeln, men skulle gärna vilja vara med haha (;

Men säg nått, mitt på dagen?:)

sv: hehe ok, men det är ju nice hehe.

Sv:

jajamensan :D

sv: snart kmr dagens fråga upp på bloggen!

jag vill gärna vara med i tävlingen :D

haha okej :)

kanske de du :)

gör typ inte så mycket, kollar på tv och svarar på kommentarer :)

sv: okej ;) jag älskar hans musik <3

sv: yeah ;D

hihi tack:D

älskar dej syster

älskar dej syster

haha aa visst :S :)

Haha, jag fattar inte :0 Måste någon rösta på mej för att jag ska kunna anmäla mej?

sv: haha ja

sv: okej, nä, alla kan ju inte tycka lika, undra hur världen skulle se ut då? o.o

Har världens sämsta kamera;/..

Tack ändå!=)

sv: ska bara se på tv, dudå? :D

sv: hehe ok

nu e dagesn fråga uppe på bloggen!

Det får du jätte gärna göra!:)

sv: haha, d tror jag med.

tack, hehe, alltid kul med ego bilder xD

Har du haft en bra dag? :)

hur gammal är du? :D

kram

sv: hehe, okej. Ska hoppa in i duschen tänkte jag. Tack så mkt :D

jag vill gärna anmäla mej! :)

Jag skulle bli jätte glad om du anmäler dej till Veckans blogg den här veckan! :)

det är bara att skriva en kommentar och sagt att du anmäler dej. sen väljer jag ut 8 deltager och sen är det bara att sätta igång :) :D

skulle bli jätte glad : )

lycka till i förhand, och ha en toppen bra dag

Kramar saga :)

sv: mjo, blyg är jag! :D

jaha ;O du ser mycket äldre ut tycker jag. typ 20. jag fyller 20 :D

rkram

Sv: Aa..tror det iaf haha ;D

jo tack, det är bra!

sv: haha jaså ;D

sv: haha :P

nu regnar de :S

okej, tack ändå :) :D

OKej, tack!:)

sv: okej, jo min dag har varit rolig! :)

Haha, okej, då fattar jag! Men jag anmäler mej!

vad menar du med att man itne kan anmäla sig om man bara fått en röst? :p























Follow my on Bloglovin







Trackback