lika med hiss och diss.

HISS
+ Ledig från jobbet

det är något som är super skönt att vara ledig, behöver inte gå upp tidigt. behöver inte fixa mat man ska ha med sej. behöver inte bli så jobbigt för armarna när jag jobbar. men vi kanske ska jobba närsta vecka suck. jag vill vara ledig nu efter som det är bara 5 veckor kvar nästan.

+ vänner
denna sommar har jag träffat mycket mer vänner och det är något jag tycker är jätte roligt.

DISS
- vädret är jätte dåligt när jag är hemma.
alltid när jag ska vara ledig eller hemma ska det alltid vara något fel på vädret varför ska det vara det för ? jag vill ha sol när jag är hemma. så man kan få något att minnas denna sommaren.

- maten
dom senaste veckorna har jag inte ätit något alls, vet inte varför? det känns inte som det är bra därför blir det ett litet minus men jag är inte hungrig lika ofta. kan jag börja bli sjuk eller ?

Kommentarer

härligt att vara ledig :D

Okej! jag vill också göra det! :)

sv: fotade nyss lite

sv: vet inte, lär vi se sen haha! ska iaf ladda upp 2 av dom bilderna här på bloggen sen

Varsågod =)

sv: yes, skulle inte du ladda upp några bilder du tog igår? :o

jaha okej, lycka till då! :)

och hoppas att det blir bättre med hungern / maten och de eller hur man ska säga. :)

sv. haha ja de är inte varje dagn man får en hälsning av honom :P



hoppas du får en underbar tisdag vännen! :)

Kram

jag följer dig nu :)

sv; japp , imorgon åker jag till gotland :D

ska du göra på din lediga dag då? :D

Åh man tackar,jag hoppas att köket skall bli bra när det e klart..försökte beskriva min inre bild så gott jag kunde..

Vill passa på att tipsa om min webshop http://www.beautyinsideout.se

Länkar du till mig här så får du en rabattkod som du kan printa ut o ge till alla du känner osv, hade det varit ngt?

sv: TAck sötnos :)



Vad har du för dig idag?:)

sv: jag med, ska lägga in dom på datorn snart sen redigera dom lite sen kmr dom upp på bloggen!

låter som en bra ide :D

sv; ja det ska faktist bli jätte kul :)



min mormor bor på gotland en bit utanför visby

så där får vi bo helt gratis :D

Great! :D

tack så mycket!:D

har ni fint väder idag?

sv: haha okej ;D

du får ha en riktig skön dag :D

sv; aha , gördu :D

va kul !

ja självklart gör jag det . tar med mej min älskade kamera med ! :D



vad har du för kamera?

SV : aa haha det var den :)

åh va kul ,tack så jätte mkt !:)

sv: haha precis :D

aaw tack så hemkst mkt gumman blir så glad :D<3<3

SV : aa :)

Jotack det är bara bra!:) Hur är det själv?

jag försöker lista ut en bra design, sj? :)

kram :D

gumman du får ha det bäst :D

vad ska du hitta på idag? :)

tack för din kommentar i dagens fråga :)

fin blogg :)

Tack

sötnos <3

roligt :D jag ska hoppa in i duschen och sedan fixa mig, sen ta en promenad till jobbet!

SV: Tack så jättemkt! ;D

sv: fast egentligen så stör detta vädret nt mig så mkt, så länge det nt regnar så äre bra :D

sv; ah , okej :D



jag har en nikon D40 :D

sv. har nyss redigerat ihop 2 bilder lite snabbt ;)

FÖLJER DIG VIA BLOGLOVIN oj caps :D

såååå tråkigt väder ! :(

sv: nu finns det nya bilder uppe på bloggen ;)

taaack gumman :D

sv: tack så mkt <3

okej, vad ska du hitta på idag då? :D

Okej, jag vet inte hur jag gör :P jag tar bara kameran & her den typ under vattnet & fotar, fast jag bruka ha på närbild =)

sv; japp, :D



visst e det kul o fota? :)

härligt o höra :D

Bra inlägg

Hunger-kännslan minskar på sommaren eftersom att det är en annan värme ute.























Follow my on Bloglovin







Trackback