livet enligt rosa (ville)


ni vet nog alla vem detta är ? men för er som inte vet spelar han ville i ''livet enligt rosa'' ända sen jag såg filmen ville jag träffa honom. sen gick det rykten om att han bodde i Ronehamn förra sommaren. men sen sa en kompis till mig som heter Josefin att han bor i burgsvik. jag blev ju super glad och sa att hon var tvungen att ringa när hon ser han. '' hej det är josefin han är här!'' ringer hon och säger en kväll. jag bli så besviken att jag inte var där då. tom och alla träffade han och pratade. men igår innan vi skulle dra ser jag han går förbi och jag blir sjukt glad för nu har jag träffat han!


idag ska jag fira min syster med som fyller 10 år.

Kommentarer

Okej vad spännande men när får ni veta då? =)

GRATTIS

exakt samma sak

åh coolt fyller din syster år i dag? min styvpappa fylelr år i dag :D

haha, hoppas du träffar honom då!= )

Hihi, gratta din syster =)

Haha, tack! =)

Det är alltid kul att se äldre ut ^^

Härligt :)

Jätte bra :D

Hmm jaa min data är typ c* elr nått =(

va bra :) jo det är bra här med.

grattis till din syster! :)

haha i vintras när jag var i stockholm med mamma och rebecka och rebeckas mamma så åkte vi tb och så gick jag och mamma av på en station, stationen efter går den där ville på och sätter sig i sätet dramför rebecka, så vi har kort på honom där i från :P

Okej =)

Jaha okej! jo den skolan kännder jag till, har hört att den är jätte kass! Jag känner igen namnet :P

vd göru guman :D

ååh han e ju så jäääävla snygg! Lyckost dig ;o



Sv: härligt :) jodå dt e bra!

Haha, fasen va nice :D

Grattis till systern din :)

Åh tack! =)

Fixa och trixat nu med E:t!

Jag vill ju inte förlora alla för att man glömt en bokstav haha ;)



Kram!

sv: jaa, dt e han verkligen. Rääätt avundsjuk på dig nu kan jag lova dig! ;o

ja =)

det är bra :D

fick bilder ifrån igår och ska snart lägga mig i ett bad

Han Ville ser otroligt bra ut för att vara kille!

=) Saknar Rosa filmerna. De kunde ju gjort flera =(



Kram!

Men när började du gymnasiet? :O

Jag börjar till hösten =)

Jaa =) Allt bra då? =)

SVAR: tack så jättemycket :D

vad gör du då? :)

hehe okej ;)

Okej vad roligt :)

Allt bra idag? :)

svar. gratta din syster så mycket!

han är sååå snygg:D

Han är skitsöt ju! :D

vad kul:D att du fick träffa honom ändå! hihi.



sv: tack för dina fårgor:D men vad är vändbloggare? hehe

Bra at du hade det bra och du förtjänar med att vara på mest aktiva listna.

Sv: Okej skönt :)

sv: Varsågod hehe:D allt bra eller?

såg han på konsum i hemse förra sommaren :D

sv: haha, nae va elakt :(

Haha =) Filmer är något av det bästa som finns!^^

Man glömmer bort omvärlden och i filmerna är allting möjligt :p!

okej, samma här = )

sv: haha du får sitta utanför hans hus oh vänta på att han ska komma ut (a)

sv: mig är det finfint med :) händer idag då?

god morgon sötaste! :D

allt bra idag?

hälsa grattis till din syster! :D

jag fyller också år idag , heheh :p

Jaha =)

Jag ska gå Spectrum Media Journalistik =)

Längtar faktiskt!

gud så kul! :D



hälsa grattis till din syster! :)

Synd.. :/ händer annars då? :)

Ja men de är ju bra! :)

Ja! Den är läskig :( Haha!

=D



ja, det e nära vibble ! :D

VILLE E SÅ FIN!!!!

jo då, helt okej. ska snart gå ut tänkte jag..^^

åh, kul det där med wille haha :D

gillar du choklad? :D

Sv: Det är bara bra med mig också :)

jopp..^^

ska gå nu, men höres kanske sen! :D

Haha ja! x)

Hälsa grattis till sis! :D

sv: tkr jag ;D

Hihi coolt :)

haha, tack!= )

hälsa syrran grattis :D

=D

sv: hahaha, men då går du fram t dom oh hälsar i hand oh bah ''det är jag som är villes nya flickvän'' hahahah :D

Hehe =) Söt

Oj vad roligt :)

ja, det e faktist tråkigt, hade runt 90-100 innan

inte så mkt kanske hehe men iaf o nu e dom runt 50 :/ men ska försöka fixa det :)

fett häftigt att du har träffat honom!!:D han e ju jätte snygg & söt! =D

haha fett fin blogg=)

SVAR: hehe, ja du hade rätt ;)

jag redigerar bilder :) ska nog lägga in en strax tror jag så du får gärna gå in och titta :)

:D

men mer till dig =)

haha jupps!

nyss fyllde ju din lillabrorsa år. vad kul!

du får gratta henne från mej, :)

hoppas ni / hon får en toppen dag :D

lyssnar på musik. :)

grattis till henne ! :D

Hej jag vill bara tipsa dig om att Svensk Pärldesign har startat blogg. Besök oss gärna på svenskparldesign.blogg.se

Aww vad gulllligt :D

jodå! =)

Han är ju så otroligt söt! :)

okej hehe,, vad gör du då :)? kram

Grattis du är ju med i mest aktiva just nu :)(L)

hehe, okej =)

kollar lite bilder och sånt:D ,

fett najs ju! :D

haah! =)

Vad roligt :D

fin blogg! (=

SVAR: nu har jag lagt upp den :)

svarar på kommentarer,du? =)

Gratulerar :D

haha:P tack så mkt! =D va sak du göra idag då?:)

följer du min blogg? =)

bara för jag är snäll :D

Så lite så! :)

Han kommer och tar dig..! >:)

(L)

ohh va mysigt! hur många år fyller hon?:) inget typ ta de lugnt:)

kommentera gärna mitt senatse inlägg!:D

okej =)

fint här :)

hur är det själv? :D

varsågod! :D

rösta gärna i veckans blogg på min blogg =)

det kan bli du någon vecka (:

Ja! =)

Ta upp datorn och kasta mot honom då ;)

kollar på shrek sj? :D

Men.. Hmm!



Lär dig en snabb kurs i teakwando!

Chop chop! Hahah :D

aha va roligt! va sak hon få då?:)

Gick faktiskt 3 år och 7 månader. Jädrans vad jobbigt det var.. Ibland råkade jag släppa mig, knäa mig i huvudet och trilla över andra! Hahah :)

har lagt din röst på sara :D

tack för din röst :) puss!

haha, kläder fungerer alltid alla tjejer gillar att få kläder!=D

sv: jaha så trevligt :) hälsa grattis!

Tack för en trevlig och rolig blogg att läsa.

Ha en fortsatt bra dag.

//Nilkas



http://niklasvikt.blogg.se

han är så sjukt söt! (a)

Haha xD Han är såååååååå SÖT! XD grattis till syster din =) Kram

mihihihih <3

Haha ååh, han är så snygg :D

sv : grattis :) inte så mycket , sj ? <3

han gick i min skola i grundskolan :)

markoolio också, men för ett tag sedan.. haha ;)

Han gick i min skola också , haha :)



Kommer ihåg när hans klass skulle ha disco och det var MASSA där, alla kom ju för att få träffa honom liksom, haha :D

Ville är sjukt söt. Skulle också vilja träffa honom :P

oh, så snygg är han verkligen!

min kusin går på samma skola som han och hon känner honom! :)























Follow my on Bloglovin







Trackback