Lycklig är jag

lyckligaste på jorden eller vadå? gissa vad jag ska göra, jag ska åka och se E.M.D och dom andra på söndag. fick med mej Jessica och Angelica så vi åker in. imorgon när jag åker till min fatser åker vi och beställer till oss. kan ju alltid hoppas att det finns kvar. annars blir jag sjukt ledsen.

det här gjorde min kväll lyckad nu ska jag bara prata om en kamera med någon om min inte kommer imorgon. Jag tackar för detta för det gjorde mig lycklig. ni kommer får se många bilder sen iaf.
  • Imorgon åker jag till min faster i visby (15:15) och beställer tills söndag
    sen på kvällen är det fide och jag åker nog till burgsvik och sover där fredag till lördag.
    åker hem och sedan är jag hemma en stund på lördag.
  • Lördag då åker jag till moa sen är det stångaspelen (fest)
    där jag och moa ska vara. sedan åker vi hem och sover hos moa.
  • söndag firar jag min syster och sedan åker jag till visby med
    två sötnosar och har sjukt kul visst ?

Hur blir mitt bloggande ? inte mycket men skriver när jag kan.

Kommentarer

tack tack :)

sv; okej, äter mackor :D och kollar lite bloggar :)

övning ger färdighet ;) hih

Vsg :)

Allt bra? :)

sv; tack :D fickat din blogg sj? ;p

okej, jag gör inte så mkt, ska nog kolla tv snart :)

mm:/

har du någon film att rekomendera ?:)

jodåjodå =)

du kanske kan hjälpa mig? du vet när man söker tex på din sida där uppe, blir det: http://beattriicee.blogg.se och om man kolla lite längre ner där man kan få upp fler än bara ett fönster står det bea - foto.. osv.. jag har med försökt fixa så att det stå så på min med, men då står hela den texten jag skriver mitt i hela min header. hur gör man så att texten inte kommer mitt i headen?



Du har blivit länkad på min blogg nu :)

det är lugnt :) jag fick hjälp :D tack ändå!!

sv; Och här va jag, haha :D.

hihi, hittar du på då?

kul att vara lycklig :)

Sv: Kan inte du hjälpa mig med en fin design?

din är hur fin som helst, kramis:)

sv; Så lite så :D

sv; aha ;p

Kul att fara till Visby =)

Härligt :)

Skit bra :)

sv; Dina bilder :D

kul att ni ska till stånga spelen också, länge man såg något av er :)

lyllo dej <3 min största dröm just nu - hm.. att jag fick chansen att träffa Metin som jag pratat om så mkt i senaste inläggen, och prata med han osv, skulle vara största önskan. Tyvärr bor han i Turkiet och jag i Sverige. :'(

Vad gör du nu då? :)

Svar: Tack :D Detsamma! Din blogg var väldigt fin!

MM:/

sv;

awwe, kul att du ska dit nu :).

jag tcyker du har en lovely blogg :)

m¨ste säga att du ser äldre ut än 15 :)

Titta in i min blogg, och va med o svara på frågan, vad är en fjortis? kanske är det du som får en länkning.... Kram

Fin blogg, och du har ett fint namn oxå :)

18, 19?

sv; Taha, allt bra med dig =)?

ahahha, men du gör det ;D haha

varsågod :) har ingen sagt det innan t dig?

Jupp :)

Det är mitt ex :/

det är typ bara det ;D<333

sv; japp :D

okej :P hehehe

sv. okej, det händer inte alls mkt här heller ;p

& visst är dem fina :D

Va händer imorgon då? :)

sv; Skönt att höra! Jodå, det är bra med mig ocksp :D.

gör du då? :)

haha jag gör typ det men det är inga som svarar x'D

JA =)

sv: hihi ja :D

:) Har ni fint väder på gotland?

Härligt att känna sig lycklig :) Allt bra med dig?

hejsan.hoppas att du får riktigt trevligt.

ohja ;D händer då ?:)

nja, jag gör inte helller mkt..

Okej :)

Jag åker till Gotland nästa lördag så då måste det vara fint!! :)

har nyss vart hemma o ätit ska dra tbx te jobbet nu :)

fin blogg du har! allt bra? :)

Okej Kul :) ska nog till stan och va med polare :)

sv; tack så mycket, köpte det i london :)

ngn bra låt att rekomendrera som jag kan lyssna p?

mm :/

haha, jaa men det kan vara mysigt där ute! jag håller mig faktiskt runt hemse och gardahållet ;) jo, det är en ny/gammal blogg. började ju på den här men nu ska jag börja om och BARA skriva på den här. har ju bytt så jävla mycket! =)

hehe jajamen! hur mår du?:)

Jag med :)

ha det så kul ! :D

ok ,ska lyssna på den nu :D

SV; vet inte .. :)

händer ikv?

Haft en bra dag idag då? :D

sv; Vad tråkigt att dom inte kommer dit :/

braa !

hihi visst va dom :D

hjälp mig!!

Jag vill ha en ny mobil.

En snygg vikbar telefon, helst billig också ;)

Jupp :)

Åh, vad kul att det blir av! :)

Jag gör inte så mycket, surfar runt och svarar på komentarer bara! Vad gör du själv?

Okej :d <333

japp :) ska vi lägga till varandra på bloglovin ? :D

sv; Ajjamän :D.

ååh vad kul att se EMD :D

ngn mer låt? :D

sv: tack! :D din är också superfin!

härliga bilder i headern :)

sv: okej, bra ja har lagt till dej nu :D

hehe okejokej, låter bra det :)

det är helt okej med mig!:)

Vilken fin blogg du har :) Härligt att höra att du är lycklig ! :D

Va händer i helgen? :)

Va härligt :D

vi kommer ha superkul på söndag :) :D <3























Follow my on Bloglovin







Trackback