men kväll igår

vaknade just av att det är så sjukt varmt, bara för det regnar och blixtrar och sånt så blir det bara varmare och varme riktigt äckligt väder eller vad tror ni ? just åkte vi bort och såg när dom spelade golf (brevid där jag bor) och efter det började det regna så vi åkte hem till mig och hämtae cyklarna och hem till tom. började fixa sej och sedan i väg till fiket bara för att dom skulle äta mat.

sen vidare till fidenäs (fidepuben) det var en trevlig cykel tur. Kom fram ställde cyklarna hos mig och gick bort ditt och sa hej och sen hem igen för att vi inte ville vara där hela tiden.sen kommer vi bort senare och har skit kul, det var helt sjukt vad kul man kunde ha ändå. efter det gick vi hem till mig för att cykla till burgsvik och sova.

när vi kommer fram somnar vi inte efter som christian kommer och håller på och hämtar tidningar och allt sånt.. men aja, somnade kanske till 4 men sov inte många timmar bara för att det var så varmt.

vet inte hur det blir med bloggen idag efter som jag vill inte sitta inne och bara bli varmare.

9 dagar kvar och sen svara jag inte på kommentarerna nu.

Kommentarer

sv: åh tack! :)

skicka in din bästa sommarbild med temat "vatten" till [email protected] !



Det skulle vara jätte roligt !

dessutom har du chansen att få många fler besökare! KRAM :)

ursäkta, men jga är inte så aktiv :p

allt bra ? :)

varför svarar du inte på kommentarer då? :)

jaaao! vad händer idag då? :)

Jaa!:)

hejsan!

Jag ber så mycket om ursäkt för att jag inte har kunnat bloggat eller svarat på din kommentar tidigare. Jag har så full upp. Du kan läsa lite granna om det i min blogg som en polare till mig skrev med tanke på att det har åskat här och jag bad henne om en tjänst så hon gjorde de.



vad har hänt hos dig då?



EmmaE.

hihi hokej:D

sv: hehe, tack :) gjort nåt kul idag? kram,

SV; mm :) allt bra idag?

hejhej :) allt bra?

ja, det är godast :)

Cool bild du hade i headern till väster!

SV: Tack med mig är det bara fint! vad händer för skoj en dag som denna då? Kram (:

ohja :D händer idag då ? :)

Vadå förstår inte dina vänner :O ?

SV: ah jo jag gillar den mä!:D

sv: ja det var lite synd men nu är jag tillbaka och ska få tillbaka dom där läsarna:D



Är verkligen varmt före regn, usch, både igår och idag höll man på att smälla av på grynd av det, men faktiskt ganska skönt:P hehe

okej, nej jag gör inte heller så mycket :)

Haft en bra dag?

Förlåt för att jag inte har kommenterat din blogg på aslänge, ska börja göra det nu :) <3

hehe joo:)

allt bra med dig?:)

meh :)

haha :D

Frågestund på bloggen, ställ gärna frågor!

Sjukt söt blogg förresten, puss!

Hej !!

Haft en bra helg?

Puss

hejhej(: allt bra med dig?

Läs mitt inlägg ang. nätpedofiler etc. Har det hänt något liknande med dig? Berätta! Ska göra en intervju om det här i veckan med en webtidning och vore bra att kunna ta del av fleras berättelser, och få ut det till så många som möjligt! http://emelojs.blogg.se/2009/july/barn-ungdomar-och-vuxna.html

im back

sv: DEN VA GALET BRA! ETT MÅSTE ATT SE ALLTSÅ ! :D



har du haft en bra helg vännen?

Kram

sv: hejsan nu är jag tillbaka från libanon men deppar för det är skit tråkigt hära:P

Vädret suger ju haha

Ja det var hemskt vad det regnade! :o

nice:) nu är jag tillbaka, hur har du haft det?(:























Follow my on Bloglovin







Trackback