min familj


nr 1 : Min riktiga bror Johannes 18 år
nr 2: Först min mamma & sen cherokee 1 år (halv bror på mammas sida)
nr 3: snart min plats pappa efter som mamma ska gifta om sig (jörgen)
nr 4 : Riktig lille bror Jonathan 14 år
nr 5: halvbror på mammas sida heter min och är 3 år
nr 6: två av mina syskon på pappas sida, Jessica & Ann-sofie
nr 7: halv bror på mammas sida 5 år (joel)
nr 8:Min egen pappa
nr 9: Min rikitga syster (Angelica)
nr 10: min rikitga lilla syster (fanny)

dom som inte är med på bilder är två bröder på pappas sida.
och ett barn som kommer till jul på mammas sida.
och sen 2 är döda innan dom föddes..

Kommentarer

svar: jag ska träffa en kompis och så:)



Okej, hatar sånna som inte kan låta bli andras liv><

sweet :)

Tack!:)

Oj du har då en stoor familj ;)

sv: haha, mjadu ;P



händer för dig ikväll då? =)

sv: jag ska på Luleå Kalaset :)

sv: yes ofc :)

answ: jaha okej.

nej det var absolut inte jag :)

borde nog byta namn där uppe,

haha många som använder em.

Fett stor familj :P

sv: Hehe så vad har du för dig just nu? =)

Sv: hehe jag har bara ett syskon hehe :P

Oj, en stor familj =)

sv: bra! ;)

sv: nååtack:]

var gärna med och tävla i min fototävling:)!

ska du få ett syskon till? ;)<3

Fin blogg.

Kommentera gärna vilken outfit du gillat mest.

På det senaste inlägget på min blogg :D

Oj vilken stor familj, kul fast kan det a jobbigt ibland!

Hoppas du får en bra fredag! :-)

sv: såg klart filmen nyss! :D

Shit,stor familj,vad mysigt med så många(:

aa :D

sv: mjo, men filmen var ganska tråkig.

Hehe, allt bra annars då?:)

SV: same here, sitter och funderar på om jag ska skriva ett mejl till tyra banks..

sv: japp! :)

Läs mitt senaste inlägg. håller du med?

svar: jo precis, vad har du för planer till helgen?:)

kram

sv: jo, själv?

Jag mår fint, fint! Vad ska du göra idag da :)?

SV: men vet inte hru jag ska skriva, jag måste lixom "göra det rättvisa" och jag vet inte hur jag ska göra det riktigt /:

söt blogg, prenumerera på varandras via bloglovin? (:

sv: jo det är sant. Men korta inlägg = tråkiga ointressanta inlägg. Med lite text kan man inte uttrycka sig helt och det går inte atts kriva vad man tycker på två rader. men jag håller med. Man orkar inte läsa när det blir för mycket.

yeah:) hur e läget annars då?

sv: tkr vadå? :D

okej vad kul, säger du till när du lagt till mig så klickar jag dit dig också(:

sv: jo helt okej var den första gången, men när man ser den fler så blir den as tråkig .

sv: okej =)

SV: nej så jag måste fundera på hur jag ska skriva, för det är verkligen ett viktigt ämne..

kul med stor familj? :)

Nice, de e bara fin fint:) händer ikväll då?

Skulle du vilja hjälpa mig så jag får mina kommentarsrutor så som du har det ?:)

Hur många sykson har du,om man räknar med alla bonussyskon??(:

okej härligt, lägger till dig nu jag med(:

sv: jepjepp :):)

SV: hehe good :)

vilkem hääärlig familj =)

sv: yes :D

sv:lite av ens envishet ska finnas kvar. Man vill ju ha dt som mn vill. Haha, såg förresten Lotta på bråkmakagatan nu när hon är "stor" hon var med i Hål i väggen. Väldigt roligt att se hur hon ser ut nu. Haha :)

Vad många syskon/halvsyskon du har. 11 st som du var släkt med. Kul, du behvöer dig aldrig känna din ensam <3

tack för din röst!

kul att se familjen =)



well, vet hur det känns att gå på "extra svenska" fick nämligen gå på svenska 2 i tre år. inte för att jag behövde det men på skolan tyckte dom att det var självklart bara för att jag har invandrarbakgrund :/ hehe :)



du är en stark tjej iallafall och jag älskar din blogg! =)

härligt :)

Okej,det var en del:D

svar.nej det är ju sant men jag tycker om att tita på barnfilmer än haha =)

vad göru då gumman`?

sv: ja okej :) hihi.

Härligt, Det är bra med mig också!:)

Hihi :) har du gjort idag?

ya :)

me skit i dom, dom ahr inte liv när dom gör så -.- orka trycka ner andra -.-

Hej hej! Rösta gärna på veckans blogg!

sv: ja, kul eller? =)

nej kan förstå det...

pratar i tele

Vad ska du göra ikväll då?:)

En stor familj. :) är allt bra med dig? :)

Hejsan! Jag ska flytta till Gotland om 15 dagar! Kul att läsa någons blogg som bor där. Ska vi följa varandra på bloglovin?

sv: gillade nt när båda smakerna blandades :S

vad ska du göra ikväll

Oj vad många syskon :P



sv. Ja det jätte skoj :)

& okej, jag svarar bara på kommentarer.

Badat och stan :)

:) :)

tack förresten!! :P

Sv: Tacktack :)

Oj vilken stor familj du har ;D

Tack för rösten!



Ha en bra dag!

sv: hehe, japp! =) roligt med stor familj?

Nu är jag tillbaka och aktiv! Hihi :D



Vad gör du?



Kram

fin blogg :)

allt bra med dig?

sv; ska snart ut med hunden :)<3

så lite så sötnos :D

hur är det med dig då:)?

Då var det äntligen Fredag igen, dagarna går fort! Hoppas du får en skön kväll och en härlig helg! :)

vilken familj!!

härligt!!

sööt blogg du har! <3

Jag gillar verkligen din header,är det du som har gjort den??(:

Sv: han är 96:a :P

Hihi, vilka härliga bilder! :) Allt bra med dej? Kramar

najs, jag har typ sovit:)

Okejokej, mina kusiner kommer hit, så jag ska umgås med dom!:)

sv: ahah aw :/

mykväll ikväll :D

Haha, jag har inte köpt det där (: jag har bara packat det

haha jaså? =D



Läs gärna ett inlägg om hur mobbingen förändrade mig, du hittar inlägget i min blogg.

Sv: Japp vad gör du då? :P

kul att höra=)

jo det funkar=)

sv: hihi okej :D

sv: tack så mkt sötnos! :)

Sv: jaha okej, jag läser lite bloggar och svarar på kommentarer :)

sv: mjo:/

Härligt! Jo det är bara bra. Sitter och skriver en CV för tillfället :).. Vad gör du då?

Hihi, tack så mycket (a)

sv: hihi :D

hihi, :)



om du vill och har lust, skulle du kunna rösta på mig hos cecilia? jag är finalist i veckans blogg! skulle betyda väldigt mycket!

http://ceciliadahlfors.blogg.se/2009/july/finalisterna-i-veckans-blogg-2.html

sv. jodå, det är bra :)

följa varandra via bloglovin?

oj, stor familj du har, men det kan vara roligt! ;)

sv: göttans!



Hos mig regnar det, så det blir film och mys i soffan :)

va söt din halv bror va :3

(han som var 3)

Ni är många ni:)

Vilken stor familj du har :)

Din syster på bild nio var lite lik Jessica Biel måste jag säga! Och hon är ju vacker så inget fel i det!

aa :(

ooh stor familj, ofta du minns namnen? ;D ahha!

Läs, Kommentera & följ min blogg via lovin, följer redan din!

kul:)

det var ju ingen liten familj alltså ;O

Stor familj ;p härligt!

Gud vilken fin blogg (:

Jättefin blogg, tjejen!

oj vilken stor familj :)

Ser ut som om du har en snygg bror (1) :$ hehehe

mysig blogg du har:)

oj vad många<3



spana in min blogg

oj vilken stor familj!!<3



spana in blogg

fan va ensamt det känns nu haha jag är enda barnet :P























Follow my on Bloglovin







Trackback