mindre bloggande

vet ni vad jag har ätit dom här två dagarna ?

  • Igår åt jag ingen frukost utan lite godis och sedan på kvällen eller vid 5 tiden åt jag en halv pizza. sen hela kvällen åt jag inget mer. jag drickade bara vatten och ändå var jag vaken till 3 på morgonen.
  • idag åt jag inget, eller jag fick en bit chocklad av tom och sen drack jag en cola och sedan åt jag mat nu vid 6-tiden och smakade jordgubbe gjorde jag med.
Känns inte så bra att inte äta men jag har ändå inte fått ont i huvudet av det. det är ju lite konstigt för det brukar jag få, jag vet att man ska äta mat men det har blivit att jag inte är hungrig. juste imorgon är det en ny vecka.
  • Måndag: blir nog mer bloggande kanske burgsvik
  • Tisdag: vet inte ännu
  • Onsdag: hemma tror jag.
  • Torsdag: åka till burgsvik och säga grattis till Simon (lovade det igår)
  • Fredag: åka till min faster på kvällen och vara med henne och sen hem
    och då blir det säkert att cykla till burgsvik efter som det är fidepubben då med.
  • Lördag: blir det nog att åka och se stångaspelen
  • söndag: bara ta det lungt.
Som ni ser ser min vecka mycket att göra pappa åker bort under helgen med. och om jag ska vara ärlig kommer det inte bli mycket bloggande men det är lungt för nu måste jag passa på stångaspelen är bara 1 gång per år. ni kanske undrar vad det är? jo, man spelar pärk och lite annat som gotlänningar gör..min kamera kommer i veckan hoppas jag.

Kommentarer

själv då?

låter kul =)

hoppas sommarvädret kommer tillbaka då nästa vecka =)

sv: =)

svar:allt bra idag då sötnos :)?

Sv:

Jaha okej ^^ det rätta svaret kommer upp på min blogg om en liten stund =)



Det är ingen som gissat rätt än iallafall ^^

sv: tack ;)



Bilden passade jag på att ta när jag hade spillt cola på duken =)

svar: okej, samma här =)



jag är med i veckans blogg, vore snällt om du kunde rösta :D http://elinbjorkanders.blogg.se/2009/july/veckans-blogg-rosta-pa.html#comment

sry om du inte vill ha sån här reklam!

Det är härligt att höra! Jo då, det är typ samma här! :D

låer som en trevlig vecka :)

sv. hehe okej, nice :p

Blir tv för min del sen igen ^^

sv: allt bra med sötnosen? :D

hehe jo (=

Kikar in hörrudu :D

jippi =)

svar:hej, jag skulle vilja höra om du är intresserad av att börja tjäna snabba pengar :)?

sv: tack vad glad jag blir ;)

sv: det var så lite! älskar din blogg, och verkligen din design! :D sjukt fin <3

Ställ några frågor i min frågestund på bloggen! :D

sv: vad har du för dig? :D

ha en fin vecka =)

SV; tack för frågorna :D



vad gör dudå?

sv: hehe, var så lite så! jao det har jag faktiskt.. >.< thihih, har du tagit dina? :)

sv: nice :D

sv: tack ;)

Varför har du ätit så lite gumman? :S

Ja ;) Hur är det med dej annars då?

låter härligt :) jag har varit på wiraspelen, annars inte mycket, haha! ;D

sv: ;)

Har föresten lagt till sig på bloglovin ;)Du får gärna lägga till mig med =)

sv: jag tycker alla bilderna är superfina! jag är avis, vill med ha en riktigt bra kamera! :D

Precis just nu ;)

sv: Tror det tar en stund, men du är tillagd ;) Vad trevligt, tack

sv: men det ser ju bra ut:d

SV; inet så mkt :)



händer imorgon?

ha en underbar vecka!

sjukt fin design :)

imorn få ja min dator ;D

sv: haha yeah :d

Ska du inte på cirkusen på tisdag då? :P Och efter det är det ju Robin o Emanuel :P

kollar på tv :)

okej :)

men hur mår du då?

vad gör du då?

Det är härligt att höra! Jo då, det är samma här! :)

jag sitter o slappar!

sv: kanske uppsala, sj? :D

Sv: Varsågod :D hur är det med dig då? :)

ler puss

SV: härligt :) samma här!

sv: hihi okej!

Hej!

Ska vi följa varandras bloggar med bloglovin? :)

Kram!

så lite så :D

riktigt skönt :)

ja visst är den :D

fin blogg!:)

haha ungefär så där har mina matvanor sett ut också den senaste tiden. inget vidare bra.

gó du är

samma här =)

okej va trevligt:) gjorde ni för skoj då?:)

Själv har jag varit med min pojkvän och bästa killkompis:).

haft en bra dag?

ja, som fan;D

sv. tack =)

haha, självklart ;d

sv : tack , dsm . Ha en skön kväll (:

Hoppas du får en bra vecka! :)

Måste sova snart, upp tidigt imorron!

Jag har lagt till dig :)

Haha, Men du behöver inte betala ;) Jag har 17 fribiljetter, haha. Och dom måste ju användas i år :P Men du kanske inte vill gå ;)

de är nog värmen som gör så att du inte blir så hungrig :P

sv: hoppas du har haft en bra kväll! godnatt <3

Sv: Jo med mig är allt bra med!

Haft en bra söndag?(:

Ja det är kul att ta bilder :)

Härligt, det är bra med mig också!:)

Hejhej!



Spana gärna in min blogg, har publicerat ett inlägg med några hårtips!



Ha det bra! :)



http://zlundin.blogg.se

okej :)

Ja det har jag :D

jaa :)

Hahah, tack! Hur är det annars :)?

oh yes ;)

sv: hon tackar nog också :) haha

vad gör du? :)

älskar din blogg, verkligen über söt! :o <3

Nej, känner inte henne:(

Men hon bodde där jag bor, & de e en liten håla så man visste vem hon var.

Vad har du för dig i kväll då?

Haha, Okej :) Hihi, o mig kommer du få se mkt av :P

sv: vsg! :] <3

va hit's på då? <3

sv: okau <3

nä nt mkt, har bara allmänt trååkigt -.- haha ^^, <3

17, du? :)

sv: jajo precis ;D vet du den elr?

sv: tack :) <33

ahh, det låter bra! :D hehehe..^^ nej nu ska jag sova! kramar!

ah okej =) jag sitter åh små ser på tv medans jag svarar på lite kommentarer =) gjort idag då ?

Det är bra :D! Ska du resa någonstans i år :)?



-

Jag har just nu frågestund om du vill fråga något speciellt :D

Absolut det gör man =) Vad händer till hösten?

okej :/ du får sola den sen då när du är ledig :) hehe

oj det var lite till mat:O hoppas du får i dig mer än det där, verkar inte bra.

Din vecka ser fullspäckad ut, min blir nog bara slapp denna gång:)

sv: haha, fast nu kollar ja på paris new BFF :P

sv: tack ;)<3

Gymnasiet? Vad ska du läsa? Första ring? Hihi nyfiken.. sorry?

sv: Okej :)

Hej du!!

Har du lust att klicka dig in på http://www.asusnordic.com/summertour/?p=351 och rösta på mig o min syster... det tar typ 3 sekunder du behöver bara klicka på lilla snäckan bredvid bilden.. det är väldigt jämmt mellan oss och tvåan så varje röst är mycket uppskattad.. vore himla fint av dig och skriv en kommentar så att jag kan tacka dig senare...

Peace

fin blogg:)

Ibland blir det paus från bloggen :)

sv: hehe dem som inte är Gotläningar vet ju inte vad pärk är? xP

jupps :)























Follow my on Bloglovin







Trackback