nytt i min garderob


bilden är från H&M
Köpte nästan den här fast den var på veramode för 176:- om jag minns rätt. och sen var den mer randigare. ni får se bilden en annan dag kanske imorgon men inte just nu ska ta och vara social med min bror. vart jätte nöjd med den efter som jag ville ha en sådan fast på gina.

Du är bara för underbar Hanna, jag gillar din blogg med helt underbar. så om ni vill göra hennes glad kolla in hennes blogg nu. och lämna ett spår. ni är värd guld om ni gör det. [klicka hör för att se bloggen] ni gör båda henne och mig super glad om ni kollar in hennes blogg.

kolla hennes blogg nuklicka här nu.



Kommentarer

sv: skönt :) jo de e kanon!

Okej :D <333 fin tröja :D

SV:

aa ;)^^

ha en fin kväll, söt<3

sv: ja okej gör det.. :) <3

Den tröjan är snygg ;D



sv: hehe okej, jag svarar bara på kommentarerna just nu :)

SV; inte så mkt :)

vad ahr du gjort idag?

sv: hihi söötnos då :D <3

Ja =)

sv: tack så mkt :))

JÄKLA SNYGG TRÖJA!:O

okej :D<33

hehe är på väg in på hennes blogg nu! :)

hehe okaj :p

kram

japp

Vill du tjäna pengar bara genom att besöka hemsidor och värva kompisar?

Woopa är en hyffsat ny sida så det är betydligt lättare att tjäna ihop pengar än vad det är att tjäna ihop poäng på t.ex. http://www.gratismode.se/?c=57742

Bäst av allt är att det är smidigt, roligt och gratis att gå med och vem tackar nej till lite extraklirr i kassan?

Klicka bara på den här länken för att bli medlem och börja tjäna pengar: http://www.woopa.se/?ref=paonpinson

Kram

åhh jag tror jag vet vilken du menar. den är super fin =D skulle köpa den men den fanns inte i strl :/

Vilken fin blogg du har! :D

Sv:

hihi.



asså jag tycker din header är så himla sööööt ! :)

sv: tihi :)) göra ikv?

SV: ok, men mango är ju gott? =)

sv: Ahh, allt bra med dejj? ;D

aa det gjorde jag :P

<333

Tja! Jag tycker att du har ett jätte fint blogg!

Jag har ett sjukt tips hur du kan tjäna bra pengar till den gå in på http://mrfadfat.blogg.se/2009/july/hejsan.html#comment och kolla mer ! puss :)

jodå helt perfekt :D

svar: okej :)=



haft en bra dag?

tack tack. allt bra? :)

haha yeah! XD gör du då? :P

Snygg!!

sv: allt bra med dig? :D

sv:

det var så lite så . och tack så mycket :)

kanonhärlig blogg! och den där tröjan skulle inte sitta helt fel på min överkropp, mums! :D

Svar: Aha, okej :/ Tack :)

Snygg tröja :)

Ja, de va gott:D

sv: hehe, det har jag redan gjort, pratar lite med henne faktiskt ;P

svar: jo, samma här =)

vad görs?

Du måste visa bilder sen ;) Jag var på ett liknande sånt i malmö för ett tag sen, bland det roligaste jag gjort! =D

nej så fin :D har själv funderat på att köpa en sådan :)

Nu är det bara att rösta i veckans blogg :)

Alla som röstar får en överraskning :)

Puss o kram

va fin den är

älskar rött å vitt

gokväll

hejhej :)

gillar din blogg vad tycker du om min ^^?

typ samma..^^ heheh... :P ska snart gå och duscha.. :P

tack för din röst

håll utkik efter överraskningen som kommer i min blogg imogron kväll :)'pus

Okej, jag är inte så förtjust i mango så då vet jag att jag inte ska prova den! ;)

Har en bild men det går fortare om du kollar på min hemsida (www.johannasarkar.se klicka på bilden där det står Johanna under, sen portfolio och galleriet Andra fotografer eller något sådant, den bilden e det! :D)

det hon skrev stämmer väl:D!

fin tröja.

sv: åh tack :)

använder du bloglovin ?

Sv:

Tack tack :)

sv: okejs, ne samma :)

vad gör du då?

vad gör du då?

tack så mycket...det var jätte snällt =)

Okej ;) Vad ska du göra i morgon då?

svar: okej, jag svarar på kommentarer =)

händer imorrn?

hihi tack tack =)

allt bra?

ska hopa in i duschen!

SV: okejokej :)!

aa:D <33

svar: okej ;p

Hoppas allt är bra med dig =)

sv:

hihi =)

själv då?

jorå bara bra med mig med :)

va kul att få beröm :) man blir alltid så himla glad =)

sv: klart jag hejar på FBK :D vadå?

Svar: Svara på kommentarer. Händer imorgon?

planer för imorn då? :)

SV; inte så mkt :)

vad gör du nu då?

svar; imorrn ska jag på stan =)

btw, fin tröja :)

jaså jaså, mysigt :)

hmm ja..jag ska väl sola och bara njuta av semestern =)

svar: tack :D

sv: fint fint här :D!



jag menar lixsom

att man nt ska ta sina vänner förgivet, och man nt ska ha sån stor förhoppning att dom finns kvar

aja okej!

men de är värt att fråga eftersom man får pengar för att värva:D

sv: de e rätt :D jag va på plats när dom tog sm-guld i år (a)

söt = )

sv: yeah ;D

Fin! :)

sv: btw nice tröja

sv: Tack :D

Vad kul :D jag har precis lagat mat, vad gör du då? :D

sv: jaa :D sjukt underbar känsla!

en sån där tröja har jag också :) fast med svarta ränder :D

va skönt :D

sv: okej, härligt :)

sv: ja du det hoppas jag med ;P

rösta jätte gärna på mig! jag är nummer 6 :)

http://lifeupsidedown.blogg.se/2009/july/dom-nominerade-ar-1.html

snygg :D

hej hej



va med o tävla/hjälp mig att göra en het/snygg/cool/grym logga eller banner.



Den som gör den hetaste/snyggaste/coolaste/grymaste får inte bara en "evig" länkning utan den jag väljer ut sen kommer synas på väldigt många hemsidor runt om i sverige och andra länder!



En stor chans!!



gå in för mer info



Kramis

sv: hihi :]

ja, alla är egentrligen goda!

sv: hehe, ja ;D

snygg tröja :D

var inne på att köpa en sådan fast på ginatricot ;)

sv: tackar :D hehe.

inte så många nya kommentarer menmen ;p

sv: haha :D

hehe va händer då :D

*SVAR:* jodå det har jag :D okej ^^ jag har inte gjort så mkt idag ;)

nu svarar jag få frågor om min speciela föddelse dag :D Julafton :D kom in och kolla



ChristmasChild :D



jätte snygg tröja, jag har någon likande som jag använder ofta :D

nu ska ja sova, goantt!

yesyes :D

nääej inte myk ska bara ta det lungt :D

haha jaa men fundrar på att äta :D

haha jaa jag älskar o äta på kvällen D

Snygg tröja ! :)

Haft en bra dag ?

sv: mjo :D

grönalund :p dudå?

snygg tröja :D

fin tröja:)

sv: jaså gjorde du? ;P

haha jo det är ju det ;o fattar inte varför..

hehe..^^ höres i morron sötaste! :D

xx Cajsa

hur får man grå bakrundsfärg på baksidan om kommentarerna? =)

du behöver inte svara om du inte vill ;p

Nu finns svaren på dina frågor på bloggen :D

sv: hehe, jag också :P

sv: ja för min mamma visste att det fanns en ledig kantortjänst där:)

Den var fin =)

sv: dom är så snygga!:D

Hih, okej, ska göra det =)























Follow my on Bloglovin







Trackback