På tal om bröllop

  • imorgon fyller min halv bror år, så kanske fira honom. (eller denise)
  • lördag då fyller min lilla syster år så kalas här hemma.
  • fredag den 31-2 agusti då är det kubb vm
  • Fredag den 7 agusti är det bröllop
  • lördag den 8 är det släkt träff
jag har lite planer kvar av sommaren sen ska jag hinna bada och allt sånt där annat.

på tal om mammas bröllop hon beställde en klänning från frankrike men var syd i Kina. men det blev fel så den kom inte, så vi måste åka in och leta efter klänning på fredag kanske får se hur det går efter som mamma är med barn måste hon ha en stor klänning. men vi måste skynda oss för vi har inte så mycket tid på oss heller. men vi får se hur det blir med detta, måste nog äta frukost nu.

Kommentarer

hejsan, fin blogg!

är allt bra med dig?

sv: yes :]

Varsågod :D



oj, du har mycket nu framöver :O

jepp! :)

göra ida?;)

Ja verkligen :D skit grymt blev de!

så kan det vara ibland;) haha vad ska du göra idag`?

sv : hih jag vene, harry potter tycker jag för alla säger att den är så bra. men du får fira din halv bror om du vill gumman, eller om jag åker med eller hur du vill! :)<3

ha en fin dag =)

ska du få ett till syskon? :)

GRATTIS

sv: jodå allt bra :)

kram

taack så jättemycket :D

jag har alldrig varit på bröllop, lite udda haha

med mig är allt bra, vad fina bilder du tar!

hihi, men det är skoj ju :)

Allt är bra här med :)

yes :) är det skitväder hos dig med :O?

sv: hehe ok :D

inte så mycket :)

gud va kul

Kul med både kalas och bröllop :D

sv : haha gör sså! :)

jo de har jag, tycker du den va fin ?:D

hehe :P det är inte lätt...

jappa men jag är inte hel svensk D:

sv: yeah ;)

sv : aaha :( de känns som vi läser varanns tankar hela tiden! haha... varför blev de inte så ?"/

ah dom e tagna med webcameran :D

åh haha :( här är det ju massa moln.. haha :D

;)

hehe :)

ska till solna ;)

SVAR: TACK TACK! :D <33

hehe (:

och du tar nästan alla med mobilen också?! fast det är ju många mp, men iaf! :p

lagt till dig nu . :D

sv : men dom säljer ut de för ca 149:- nu ! :D <3

tihi D:

ja :( hihi

Hoppas ni hittar en klänning till henne! :)



Puss

haha jo fett kul :)

14 :)

Vet du inte de :P Vietnam är ett land i Asien.

göru då :D

sv : jaa de finns några fina klänningar på rea super billigt! :))<3

sv: Visst är den :D

läs mitt senaste inlägg angående -bloggning-, har jag rätt eller är jag helt ute och cyklar? vad tycker du?



ha en fin dag! kram :)

haha ahhja de va nog så! ;)<3

hehe jaa! :)

Allt bra? :)

kollar på film :D

sv : aha okej. vilken ?:)

jahaaa nu ser jag, haha läste bara den där texten om dig! :p

tack så mkt =)

sv: inte alls mkt ;)

på blogg.se eller?;d

sv : aaha okej! :)<3

haha okej :) jag har bara ett

sv: yes, haha ;D

:D

japp, det är jag ;)

:D

whats happens in vegas :D

oij du har fullt upp helt klart. men så ska d va på sommaren

=)



allt bra me dej då ?

sv: hiih!

aa, men det är verkligen jätte fina bilder. gillar också att fota :)

okej :)

vad gör du?

okej :D

jag skulle bli jätte glad om du kommenterade på mitt senaste inlägg om vilken header jag ska ha nu :D

ja visst är det? önskar att jag också hade en sååån bra kamera :p

haha förstod det :)

typ en vecka :)

yep =D

Härligt :)

Jätte bra :)

jag är 14 år, fyller 15 i mars :)

hehe aa ska inte fråga själv för det står ju i menyn :p

=)

haha :) hur många då?

varsegod! :)

allt bra?

mmm.. fina headerbilder!

händer idag?

Jupp :)

Vad ska du göra idag då? :D

sv: hej! =D tack för att du tittade in på min blogg! allt är bara bra med mig, allt bra med dig? du har en jättefin blogg! kramar / Mirlinda

tar det lungt :D

ja det kanske jag ska göra! :)

men hur har din sommar vart hitills då?

tack för din kommentar :D

vad glad jag blir

nja lite, hos dig? :)

Tack, gud va kul med bröllop! MEn synd det där med klänningen.. hoppas ni hittar nån fein:)

Gud vilken fin blogg du har !

sv: hehe, skönt dt med :)

sv : jajamensan :)























Follow my on Bloglovin







Trackback