släkten!

Mina släkt kom hit och jag fick äntlingen träffa dom och sen så fick man saker och lite smått och gott av dom. fick träffa dom och det var ju det bästa efter som att det var så länge sen man fick se dom. vi grillade och åt godis och sen ner till vattnet och sen en kubb om gång. tack för den kvällen!

sen nu har jag försökt att få tag i en systemkamera men hittar ingen som jag är nöjd men men jag fortsätter. just nu ska jag nog gå och lägga mej för att orka jobba imorgon.men godnatt så hörs vi imorgon. måste bjuda på lite bilder så här får ni två bilder.

Kommentarer

Vad gör du då? =)

DU är alltid lika fin !!<3

sv: Tom vem?

d är svårt ja men hippas du hittar ngn som passar just dif : D

hah, varsegod :D

Sv: Yes, yes :)



kramkram

Åh vilken fin bild i din header, den på glaset med vatten! :)

Åh tack, det är bara fint här med! :)

såå bra mobilkamera:o bättre än min kamera-Canon på endast 4mp, trots det äälskar jag den:D

Godnatt!

HOppas du hittar någon snart =).



www.mallesplace.blogg.se



Jag har frågestund på min blogg, kika in och ställ frågor,

nya som gamla läsare är varmt välkommna!

Fråga på!



see ya!

www.mallesplace.blogg.se

tråkigt :( men det kommer nog!

Vad tycker du om fördommar?

snygga bilder<3

hoppas du hittar en systemkamera snart :) hur har din sommar varit hittills? kram <3

sova xD

haha nja inte så jätte roligt :P

sv: Jo jag har flera vänner som har D40 och de säger att den är bra, själv har jag D60 och den är bra, det borde inte av så stor skillnad på dem. jag skulle nog inte märka någon iallafall. hahah :P Det blir bra bilder med den. :)

ne okej ;:) jobbar.. allt bra annars??

Lycka till i jakten på systemkamera, fick min i födelsedagspresent :)

Vilka snygga solglasögon:)!!

fina bilder!!

Svar; Jaha okej. :/ Är det där en sony ericsson w890i ? Kram!

ciaaa, söt blogg, ska vi följa varandra på bloglovin?:D

Fina bilder! :D



Hoppas du får en bra torsdag :)

sv: hah nej det förstår jag. men hur kunde ni krocka?

sv: Aa, en bra kamera dregel!!



har tittat runt lite på din blogg & har du två syskon som är döda? :s

Coola bågar! :)

sv: 14 :)

sv: aha ^^ men då varre ju lugnt ;D

fin blogg:) allt bra?

Hoppas du hittar nån systemkamera snart:)

fina bilder!

många kramar

Fin blogg och fina bilder!

kolla min blogg du med :)

Kram :)

söta bilder! :)

är det du som har gjort din design?























Follow my on Bloglovin







Trackback