sommar kom fram ?

Tack!
http://deniseschuberg.blogg.se
http://fridasplace.blogg.se/
http://amalaj.blogg.se/
http://ardianas.blogg.se/
http://lowice.blogg.se/
http://lienes.blogg.se/
http://jasmingz.blogg.se/

var det så svårt att lägga en röst på kajsa, tydligen men tack till er som gjorde det ni fick en länk oss mig i detta inlägget.kom på att tänka på en sak jag har inte ätit mycket idag fast solen inte varit framme idag. konstigt nog, men jag klara mig.

imorgon vill jag göra något roligt men vet inte vad jag vill göra, åka till en strand eller något ta kort på något jag inte gjort här i närheten får prata med pappa sen. kan inte bara sitta vid datan hela dagarna. ge förslag vad man kan göra ?

vad gör ni andra ikväll ?

Kommentarer

tack tilla alla som gjorde de !

det uppskattas hur mkt som helst !

o beatrice som länka mej o allt, hur snällt som helst !

alla ni kmr bli länkade i min blogg med ! =D

Har jag också gjort:D

:D



nej ja tror inte det :/

fast inte säkert.. men kanske =)

tack så mkt :D

de är bra tack! själv då=) ?

fin blogg du har!

haha tack :)

allt bra? :)

Så vadå?:D

dåligt att inte fler rösta ;s dt e ju inte jobbigt liksom

tack:)

Joodå allt e bra:)

själv?

typ på kvällen nångång :D

sv: eller hur, de e väl alltid kul me lite extra besökare? :D

auw tack så mycket sötnos<3

sv: tack :)

sv: dom va bara osmarta ;D

d e fint me mig =) sj?

okej :)

vi ska väl ut och träffa ett par kompisar senare :D

sv: aja, händer ikv då? :)

orå :D Händer ikv?:)

jag saknar med dom:(

vi gfår börja snacka emr:)

inne på msn nu ?

sv: Tack så jättemycket! :) Men din var sjukt mycket snyggare! :) ♥

härligt :)

jätte bra :)

yes hihi :D

jupp :D

Sv: Vad har du gjort idag då? :D

kommer inte iväg..XD hahaha!

sv: okejs :) njae blir nog bara tv

Vad ska du göra imrg då?:D

Sv: Vart på bio :D

va har du gjort idag då? :)

Ska nog träffa en kompis :)

sv: yes (a) händer imorn?

tss.. här ändrar vi attytid fort :O

okej :)

it ett skit ;D

ja :) ha en mysig kväll nu då

Fiiin blogg! :)

Ja åk nånstans och fota:)

tack för länken vännen! hihi



sv: bra att det värmde:)

FIIN BLOGG!

sv: hehe, okejs :)

JAHA HAHAHAH jag glömde bort att jag hade sagt: ska nog träffa en kompis:P jag trodde du svara på min fråga: vad ska du göra imrg då? så du bara: kompis ? HAHA :D ja vettu nt vad kompis e ?XD

Okej :D <3

Jaha, ååh dom har ringt till mej åxå :D

Det var min moster som sa åt dom och ringa... Hon har nyligen varit där och fotas :)

Det är helt gratis eller hur?

Men sedan kostar korten typ 300 styck...

Pussen <3

Sv: hehe okej :P

hahaha okej XD vf skrev du kompis? då XD

taack så mycket ;:) hur mår du?

sv: härligt :)

Jag ska snart lägga mig :) dudå?

sv: heheh :D

sv: jao, en storebror :) sj?

jodå :D allt e bra med mej med :) har du hittat på ngt kul idag= :)

Nej! :P Jag ska nog TRÄFFA en kompis ;)

sv: jo verkligen! :) ♥

det ska jag ha :)

sv: ojsan :o men de e mysigt me syskon! :)

BLING (I) :D

mmm :)

Åh tack så mycket! :)

Inte hade du behövt göra det, men jätteroligt att du gjorde det ialla fall!



Hoppas det gick bra för din kompis trots "skitnödiga"/tråkiga som inte vill hjälpa någon annan?



Puss

hahah :D

sv: tack desamma ;D

ah :) vad ska du göra nu då?

dra ihop ett tjejgäng och bara häng vid en strand eller något. med eller utan solväder, det kommer bli lyckat hur som helst :)

bev inge ICA.. :/

jaja..XD

nej, nu ska jag nog dra mig från bloggen ett tag men kanske höres senare eller i morron eller någe..XD

haha jupp :)

för trött för vadå?:D

jag har precis kommit hem från att ha tränat, ska mysa med min lillebror nu, haha! :) har du några planer än? ;)

sv: detsamma gånger 1000 om inte mer :) ♥

hahaa, tack :)

jättefin blogg :P

sv; jag är bara ärlig! :) ♥

Nope :)

Kanske någon gång om jag åker till Stockholm eller nåt ^^ Var det kul? :D

HAHAHAH :D

tack så snällt :D ska vi lägga till varandra på bloglovin? gillade din blogg också

haha ;D

Tack detsamma :d Söt du är :d <33

Nu har jag röstat :)

hehe, kram!

Har du haft en bra dag?

hihi där är ju jag! :D

Rösta gärna på mig som veckansblogg hos www.sagaridde.blogg.se

Jag är nummer 7!

Kram

Söt pressbild.

Har du varit utomlands iår?:D

det är bra hos mej :)

vad ska du hitta på imorgon?

Härligt :D

Blev det några fina bilder? :)

sv: hehe, ja tkr de :)

Det var så lite så!

Okej, haha, jag vet inte säkert själv, men jag tror att dem är vita! ;)

Ja turkiet:D

SV; joo :)

Vill tbx :(

Wooww, dom var jättefina <3

:)<3

Tack så jätte mycket :D

sv: hehe ja :)

vf åkte nt du utomlands?XD

Sv;:D

härligt :)

jodå de är bra här med (A)

va händer imorgon då? :)

Ska väl ta det lungt :)

sv: hihi :D

Aha okej ::/

Jag var visst nummer 8,inte nummer 7 :D

sv: ser på tv :) sj?

Åh tack så mkt! :)

Jätte fin blogg du har, väldigt intressant :)

Tack. :] du med! :)

Hur har din sommar varit då än sålänge?:D

kollar på film :)

du då?

sv : np! :D

tack :)

gud vilken finb logg du har :D

svara gärna på veckans fråga :)<3

hur mår du ?

så lite så..

Min har varit perfekt:D

tillbaka men jag vet inte hur länge..^^

åh tack söta du, nu har jag upp info om jordenrunt resan jag gjort om du är intresserad ! :)

okej :)

ska till stan och träffa polare och sen PDOL! :D :D

du kan träna bort dagen, haha :)

18 :) dudå sötnos?

sv : har du något bra filmtips ?:D<3

Allt bra ? =)

sv : men de är ju skräckfilmer ska jag se den själv ;) haha!

okej :)

hejhej. söt blogg (:

haft en bra dag?

kram

sv : den har jag sätt,aha! :D

Varför är din sommar så bra?:D

Haha :)

SV: så lite så :)

Tack för att du svarade :)

forsätt gärna att läsa min blogg och komentera :D<3

hur har din sommar vart ? :D

jupp :)

hihi okej:D:D(L)

Hihi. :D

din blogg är verkligen bra :)

Händer imorgon? =)

sv: okejs, design oh så lr vadå? :)

då e du rik nu(A)

höhö ;D

jag har precis duschat ock ska sova :)

sov gott! :D

det låter bra :) samma här :)

jo allt är bra. Vad har du gjort idag ? :d

varsegod :D<3

Hahah okej XD

haha :D

hej hej, du är ju fotointresserad och just nu har jag en tävling om sommarens bästa bild. så kika in och tävla! :D

aha. Stan med mamsen ;D

tack så mycket sötis :)

oh vad snällt av dig faktiskt :)

tackar (A)

du har ju inget att förlora :D dessutom tar du verkligen fina bilder!

har jag sagt att jag tycker din blogg är asfin? :) hihi.

sv: hehe, aha okej :)

haha bara nån som representerar sommar för dig =)

sv: hehe ;D

Ja, när kommer sommaren?

jo men jag älskar one tree hill :D

men andar avenyn är säkert också bra (:

jodå :D tänkt göra imorron dÅ?:)

Många kommentarer du har:D

Sov gott , hoppas du haft en bra dag & tog många fina bilder! :)

Hhahaa okej :D

well.. det vore iallafall kul om du ville delta :)

haha well, du kan ju skicka dom du fundrar kring så väljer jag eller så skickar du när du bestämt dig :) tävlingen kommer att pågå i några dagar :)

Hur är det på gotland?:D

nåra planer inför helgen? :)

sv: tihii :D

Det är bra här i tråkiga skåne:D

ja, det tycker jag me ;)

Hahha ja :D

Vad gör du nu ikväll då? :D

sv: okej:) tycker jag med tror jag, men annars den sista.



godnatt<3

vad gör du ikväll?

okej kul :)

vad gör du ? :D

sv: varsågod! Vad har du för någon kamera/obejektiv?(:

FinFin blogg! :)



Följa varann via bloglovin? Tacksam för svar.

SAmma:D

okej, svarar på komentarer o packar, går inte så bra ihop,haha =D

snart 200 kommentarer fan:D

jupp :D

sv: oj, såg den inte (:

heeh vsg :)

händer då?

hej hej :)

skulle du kunna hjälpa mig med bloggdesign?

ar skaffat en ny blogg och en tjej lovade mig att fixa design och så,men nu säger hon att hon inte 'orkar'

snälla hjälp?























Follow my on Bloglovin







Trackback