Svampbob och Jag! :D

idag gick jag till min syster och sedan firade henne ett tag sen tog jag bussen till visby med 2 underbara vänner. vi stog i kö 1 timme för att komma in och frame vid scenen 1 timme. dom skulle börja vid 18:30 men började vid 19:10 då allt i den underbra kvällen hände. träffade Ronja och Moa något som gjorde mig gladare. tänke ta och berätta mer om kvällen och mer bilder men måste sova. men svambob och jag. och en två underbara tjejer. måste jobba 08:00 imorgon.


ifredags var jag på släkt träff fick träffa många nya i släkten som jag inte viste men det var trevligt sen åket jag hem och var med folk i fide. och sedan till burgsvik och sova hos Daniel mys. somnade inte förän vid 03:00 kanske men vaknade sent då eller ganska vid 11:00 var vi uppe och jag skulle cykla hem men gjorde det på kvällen. sen hem och sen till stångaspelen det var bara roligt att träffa folk inte annars. sen hem sova hos moa. mycket trevlig kväll!

Kommentarer

varsågod! haft en bra dag? ;D

Vsg :)

Jag menar

Allt bra? :) Haha

Svampbob är asgrym! Haha :)

fin blogg :)

yey! she's back! ^^ och du har träffat svampbob! :O Han är ju MIN poooolare! jag ska ju träffa honom först! XD hahahahhaa! :P

yes :)

det är den =)

sv; hehe oki vad skönt! :)

hur har du haft de då?

härligt :D joooorå ;)

vsg =) godnatt!

så lite så :)

oh ja det har jag då haft, hoppas du också haft det :)

så lite så :)

oh ja det har jag då haft, hoppas du också haft det :)

SV: hehe okej :) jag sitter å kollar på tv bara..

Tack så mycket, kan bara säga detsamma:) Hoppas du fortsätter att läsa, kramar/S

frågestund hos mig :)

fråga massor!

haft en bra helg ? :) kram / k

Åh va du på nickelodeondagen eller vad det heter? ^^

Hihi svampbob är söt (A)

hehe vad gulliga ni var tillsammans ;)

Den har varit bra, händer idag då?

puss

Härlig bild på dig och svampbob :D

Sv: Tack så mycket :-) Jo, den har varít helt okej. Hur har din helg sett ut då?

haha svampbob!:]

svampbob, vad kul :)

Haha, jag kom inte fram, och nästan precis när ja va framme vid Svampbob så va Mattias framme ;)

sv: Godmorgon!

allt bra med dig? =)

japp, vad blir det idag då?:D

Hoppas att du får en bra dag! :)

Kram

Ja, verkligen! :)

Ja, min helg har varit kanon! Hur har din helg varit då?

Oj herre va stor svapbob va :-D

Sv, tack sötnos :)



Jadå den har varit helt okej :)



Hur har din helg varit?

kram

sv;

jadå, hur har du haft det? :)



nawwwe, så söt bild ;*

Tack :)

ja min helg var super! Hur var din helg? :)

tack så mycket!:D hur är det med dig?:9

Haha vad rolig bild =)

=)

SV: okej:)

vad ska du göra idag då? :D

:)

vad är dina sommar planer då ? :)

men gud så fin blogg du hade! :)



kram!

coolt att ha träffat svampbob ;)

sv: ååh härligt :D hade du det bra? ;)

hihi söta bilder =)

Nu sötnos, ska jag ta en liten bloggpaus och försöka lappa ihop mitt liv som just nu håller på att rasa ihop! Jag vet inte när jag är tillbaka, kan ta en dag, en vecka en månad osvosv..



Ställ gärna en fråga i min frågestund som jag just satt igång så jag har något att göra när jag kommer tillbaka. jag svarar på ALLT, exakt ALLT! :)



Ha en underbar sommar, och ta hand om dig!

pusspuss!<3

svambob är söt :D

lät supertrevligt!<33

nu hinner jag äntligen kolla idn blogg:D

söt bild på dig och smampbob!

oj, min tröja blev lite lång där ;o

tack för dagen underbara beatrice! <3

*SVAR:* okejj hihi, min dag har varit bra :) har badat även fast det regnade haha ;>

WoW! Thank you very much for that enlightening article























Follow my on Bloglovin







Trackback