Systemkamera hjälp

Förslag på en bra systemkamer och den ska vara billig ?

bild från google

Kommentarer

Svar; Okej, har någon fyllt år eller kommer de bara? Jag ska gå till mitt kusinbarn nu :)

Kram!

jorå det är bra här med :)

vad har du för dig då?

:D

btw sök på t.ex nikon d60 på blocket, brukar finnas till bra priser (a)

Hejsan.. kamerahjälp?

Skulle jag vilja ha en så skulle det inte vara just en billig, tycker det är viktigare att den är bra..

En Canon d450 eller d500 vill jag minnas dom heter ;) För den filmar i hd upplösning och jag tycker en kamera SKA filma..

Annars skulle jag tycka en billig kamera till dig kan vara nikon d40.

tack för din fråga :D

sv: hehe ja :((((((((((((



köp en nikon d40?

sv: ja okej :) mys. nej inget alls. tack så mkt :)

sv: aha :p menar du att jag väger mycket eller lite då? :p

ååh, jag hoppas att du med har haft det :) allt bra då?

härligt :) jag mår skit bra :)

jo det e bara bra me mej



nuh finns det en bild på deras nyfödda son kolla in i grattis inlägget så finns det en länk till bilden =)

jag vill också ha en systemkamera!

SV: Okej, men om det är något som pluppar upp i huvet på dig så är det bara att fråga, men då får du passa på, för snart ska jag svara på allt.

Ha det gött, kram. =)

SV:

åh va roligt, hoppas du får de kul:D<3

nää inge specc, min kompis gick nyss hem heh <3

ajaj :P

yes :D

sv: aha okej :P



Vad gör du nu då? :)

Nu kan du kika in på min blogg för att läsa svaren från frågestunden! :)



kram!

skrev nyss klart svaren från min frågestund och packar :)

jodå, allt är fint :) självdå ?

vad gör du då? :)

sv: okej gör du så :)

sv; Det är hur mysoigt spm helst där :D.

haha jupp :) vad händer ikvläll då?

är också sugen på en systemkamera :)

japp hihi jag ska åka bort på lördag =)

hehe okej :) , vad frågade jag hehe?

har nyss kommit hem från en promenad :)

sV; okej ;D

haha :D:D

hihi jag ska till Turkiet =)

okej :)venne kanske ska ut :)

ja de var det :)

men guuuud va söt du är :)

okej, fan va najs :p

Haha, ja, det gör det väl ;)

Trevlig kväll!

sv: hihi :)

när avslutas veckans blogg ?

funderar på att göra en veckans blogg jag med men försöker värva flera läsare hehe :D

haha okej :p , ingen aning faktiskt :D

sv: Men va söt du är gumman : Jag blir hur som helst jätteglad om du nu läser den. :) Men självklart förstår jag ju också att många läser mängder med bloggar & då är det ju svårt att hinna med allt. :)



Just nu tror jag Nikon D40 är ganska billig och den är bra. :) Jag föredrar nikon, men det är ju olika från person till person. Men de är lätta att hanskas med & bra färger osv. :)

Jag har en Nikon D80 och stoooooooooormtrivs! Nu säljs den tyvärr inte i butik (inte i de flesta iaf) eftersom den har ersatts av Nikon D90, också bra men ganska dyr (runt 9000). Annars finns ju tex Nikon D60 (ja, jag är nikon nörd!) men jag gilalr även sonys kameror - tex sony alpha 300 :)

nikon d40 ä'r billigast ( jag har en sån)

och jag tycker dom är totalt underbara :D

sv: hehe okej, jag gör inte mkt alls just nu faktiskt :P

allt bra?



Har du läst den senaste nyheten i min blogg?

SV: härligt att höra :) det är finfint med mig, trött som alltid men annars finns det inget att klaga på..

Svar: Lugnt :) Men kolla på D60 då, iprincip samma kamera med med fler mpx och mer uppdaterad :) Inte så dyr tror jag itne =)

jupp :)

tyvärr, men de flesta verkar använad sig av canon kameror iallfall!



Gjort nåt skoj idag?

jag vet inte om den är dyr eller billig men min kompis har en nikon d90 och den är SÅÅ bra :D

Hej gullet. Fin blogg , allt bra med dig ?

Svar; Okej =) Jag har aldrig vart på Gotland men det ligger ganska nära mig =)

sv: okeej ;D hehe kul att du rösta!

okej, mysigt!

jag har varit i "stugan" hela dagen, så nu blir det film och cola, sen sängen :)



kram, http://esth.blogg.se

mm hon var ju 8 dagar tidigt

hihi ja det hoppas jag :P

ska tydligen finnas internet på rummet så hoppas att jag kommer koppla upp mig och blogga lite därifrån =)

aah :)

tihi! :)

kram http://esth.blogg.se

nej det blir fantastiska bilder :D

om du har bilddagboken så kan du kolla på 'hemligffs' tror jag han heter :P

Han fotar med nikon d40.

;)

nej det blir fantastiska bilder :D

om du har bilddagboken så kan du kolla på 'hemligffs' tror jag han heter :P

Han fotar med nikon d40.

;)

:)

vad ska du göra imorgon? :)

nikon d60, ca 4500 kr.

Svar; Jag bor lite utanför Oskarshamn :)

sv: Haha, i photoshop :D!

Sv: Haha aa :D

vad händer imorgon då? :)

Tack så mycket! :)

jag bor i hofors, en by utanför gävle :)

dudå? kram http://esth.blogg.se

okej! :D

okej va jobbar du med då? jag ska nog till stan :)

Hur gör at att det är mönster som sticker ut från headern till bakgrunden ? :o

Kram

Hej hej! Tänkte vara lite social och önska en trevlig kväll! Hoppas du haft en skön och solig dag? :)



Kram / Kan Dee Drawings

Haha svaren här ska jag ta hjälp av ;) Jag letar också efter en billig systemkamera, och den ska inte vara avancerad!

Hur har din dag varit idag då? :)

Vad har du för dig da? :D

bra ! jag mår fina fisken (;

Hejsan, Mysig blogg du har.

Spana gärna in min blogg och kommentera gärna.

Kramar, (;

Svar; Ja det är ganska nära ;)

vad jobbar du med?

jag ska också jobba :)

sv: Jag vet faktiskt inte, för jag har ingen aning om hur mycket de brukar ligga på :O Men ingen för 6 000 om jag säger så ;p

Vad gör du??

okej tråkigt haha jag ska typ va badvakt sommarn 2010 -.-

jag är handläggare på försäkringskassan :)

Jag har tyvärr inga tips, för jag är på jakt efter en själv ;) hiihih

sv: så lite så. du är väldigt duktig på att ta fina bilder :)

sv: Okej, men det lät som nåt jag skulle kunna köpa! För den behöver inte alls vara superbra, bara den är bättre än en digitalkamera ;p Och 3000 lät som ett bra pris. Vad heter den? :)

Svar; Bor du eller dina släktingar på Gotland?

sv: Det lär ju bra :D

Min har varit helt okej faktiskt :P

haha ;)

ååh är oxå ute efetr en systemkamera!

sv: du kommer lyckas! :)

Tar det lungt!

Sv: Haha okej, nästan ingeting alls ;D

okej :D

jo bra här med!



Jag vill också ha en systemkamera!

Ojjsan! Här har det varit soligt hela dagen! Vad ska du göra imorgon da :)?

jaa okejj :) göra i veckan då?

sv: det är bara att kämpa! :D

hihi ah, jag tkr oxå om den (a) :D

jaa, o de flesta e ju så dyyra :(

Shit vad snygga kort du tar!! Blir så inspirerad!! Titta jättegärna in min blogg också. jag gillar verkligen att fota och vill hela tiden bli bättre. =)

kram

sv: ja gör de, den är awsome!

Svar: Ehh, förstår inte riktigt?! (A) ;P

händer i morron då?

mm abslute

sv: Åh vad synd :(.

Men aja.. inte deppa över det xD Kram

oj vad svårt men en sån ville man ha :D

Svar; Vad mysigt :) Börjar du gymnasiet i höst?

SV; inte så mkt :)

vad har du gjort ikv?

jaha okej :D n e ja gör nt så mykt...

gjort idag?

haha oj vet inte vad jag skrev på det inlägget^^ haha. blev vist lite fel. så dumt det kan bli ibland. hoppas att du har haft en trevlig dag

Tittat på kameror? Vad är du sugen på? Vad har din mor?

kan tyvärr ej hjälpa dej men gå in i en fotoaffär å säg vilken prisklass du vill ha så hjälper de dej,

hoppas du hittar en bra

gonatt

Nja shoppat med killen bara hehe=)



Händer i morgon då?

fin blogg :)

följa varandra med bloglovin? :D

Ställ en fråga i min frågestund :)

Måste betala henne? Alltså undrade vad du ville ha för kamera? Och vad din mamma använder för någon?

Förstod inte vad du menade, att du måste betala när du lånar den?

görså, har du gjort idag då? ;D

=)



så vad har du för planer inför helgen då ?

nä samma här...

va gärna med på min veckans blogg tävling :)

Kan inget om sånt :S

SV: Heey there!

Tack så mycket<3



Åh, jag vill också ha en systemkamera. Ska kanske få en efter sommarlovet :) hihi



kramkram

Varsågod!! =)

Vad är det du vill bli? Är det fotograf? Det kommer nog att gå skitbra i så fall! du verkar ju ha ett riktigt stort forum bara här. många som uppmärksammar dina bilder. ;)

ska vi följa varandra på bloglovin?

jag följer gärna dig! =)

kram

asså orka 123 inlägg på ett inlägg :o

jobbigt -frågetecken-

billig och billig, men Canon EOS 400D och 450D är lite billigare :)

Nikon D40 ;)

Flera utav mina vänner har den ! Den verkar bra.

Själv funderar jag på en Nikon D60

nikon d60, hyffsat pris:)

Jag vill också ha en bra systemkamera men jag orkar inte betala det :P

Nikon d60. Jag har en och jag älskar den!

jag har en canon eos100D och jag tycker den är jätte bra, inte så jätte dyr heller























Follow my on Bloglovin







Trackback