nu åker jag och firar min lille bror.

skulle det vara jätte snällt om ni ville rösta här. det ända ni behöver skriva är att ni röstar på nummer 3 och sen lämna ett spår i min blogg.[klicka här för att rösta] om ni tycker jag ska vinna då. men ni behöver inte men jag säger bara att jag är med i en tävling.

såg att jag var uppe på 9 plats (mest aktiv) men åker nog ner idag, efter som imorgon ska jag nog till burgsvik och lite så det blir inte mycket bloggande då. men vet ni vad jag vill att ni gör medan ni är bort och det här kan ni göra för att få mig glad. och säg till om just du lagt till mej.


sen bjuder jag på enmedan jag är borta vet inte när jag ät tillbaka men innan klockan 17.00 är jag iaf hemma. men familjen går först fast jag vill sitta här och blogga. men ni får ha det så bra så länge ! :)

Kommentarer

sv: haha jorå ;)

hej beatrice ! hur är det med dej, :)?

byeee

Röstar :D

Vacker bild =)



Hoppas du får en fin dag!

den listan stämmer ju inte alls... jag borde vara där jämt... skrivit till dom och frågat va felet är men dom vägrar ju svara... töntar..

Nu finns det gå ner i vikt tips! Om du nu skulle vilja gå ner i vikt :p ;D

Vsg =) tycker du jag ska ha fråge stund på min blogg??

Gjort i helgen då? =)

Hejsan! Vilken underbar blogg du har, fantastiska foton och .. ja, din blogg är helt enkelt jättesöt!

Har aldrig hört talas om kameran du har ,men den verkar vara jättebra. Jag älskar fotografering också, ska köpa en Nikon D60 i september. / Kramar från Lina.

Kikar in och hoppas du får en bra torsdag :P

fin blogg du har=)

Hej!

Har du varit inne på tusch-akvarellbloggen?

Dom har just nu jättebilliga avmålningar, endast 30 kr. En bild på dig eller din idol. Eller kanske en bild på dig & respektive? Eller på dig eller din kompis? Hon photoshoppar bilderna innan hon målar av dom om du vill, därför kan hon även photoshoppa ihop en bild på dig & din idol, så det ser ut som ni står bredvid varandra, fast det egentligen är två olika foton. På köpet kan du få den inscannad också, så du kan ha den som header.

http://www.tuschakvarell.blogg.se

Kull =)

Jag har nu röstat :D.

sv: jo det är bara bra :) gör du idag då ? ;D

okey:) fin bild!! ha så trevligt!

aha vad roligt :) jag ska bara ta det lugnt :)

fin bild!!

Gud vilken fin blogg du har!

Designen är jätte snygg

haft en bra dag idag? :)<3

sv : kuuul att gotlands båten har krockat! :oooooo

Jättefin bild!

bilden på glaset i din header e skitcool!

SV: Ja verkligen!



Hoppas du får en bra dag!

Fin blogg! :) Kika in på min

Kolla gärna in min bloppshopp :)

Hej!

Har du varit inne på tusch-akvarellbloggen?

Dom har just nu jättebilliga avmålningar, endast 30 kr. En bild på dig eller din idol. Eller kanske en bild på dig & respektive? Eller på dig eller din kompis? Hon photoshoppar bilderna innan hon målar av dom om du vill, därför kan hon även photoshoppa ihop en bild på dig & din idol, så det ser ut som ni står bredvid varandra, fast det egentligen är två olika foton. På köpet kan du få den inscannad också, så du kan ha den som header.

http://www.tuschakvarell.blogg.se



Snygg! <- kill-bloggare :D

Jopp, jag röstade på dig. Har följt din blogg lite ett tag nu. och tycker den är bäst!

Kram/stefan

vilken fin bild!!

Hoppas ni får de kul!

röstat! :)

aa ^^ ha en fin dag <3

kram

super söt blogg :)

jaha okej, det ska jag göra :D

ahaa D: vakan nyss =)

fin fjäril!

Hjälp mig med om jag ska starta med " Veckans blogg " eller inte :)

Underbar fjärill!:D

Jag har röstat på dig ! :))

Vilken fin blogg du har :)

Hejsan! Kikar in och önskar dig en fortsatt fin sommar Torsdag :)

ja, verkligen! :)

jag fyller också idag :D

fin blogg :)

hur mycket fyller han då? :D

jag röstar! =)

Vilken vacker närbild!

Fin blogg :D

fin blogg :)

sv: tack:) jag får prova kjolarna nästa gång när jag är i affären, men som sagt tror jag baar den röda skulle passa mig.



Fin bild:)

för mig brukar också familjen gå före bloggen, särskilt nu på sommaren därför komemr jag inte ens upp till mest aktiva, haha.

Hha, okej, då har vi något gemensamt där! ;)

Svar: :)

söt blogg du har :) ska vi följa varandra på bloglovin =)?

Frågestund på min blogg! =D kika gärna in och ställ din fråga. Kram / Mirlinda

Fin bild. :)

Sv: tack så mycket :D !

Skickligt att lyckas få en så bra bild på en fjäril, jag lyckas aldrig få en bild på dem för de flyger iväg så fort! :P

fin bild!

usch usch usch för den där fjärilen.. läs om min fjärilsjakt här... http://theresemansson.blogg.se/2009/july/fjarilsjakt.html#comment

Nemas ! :)

jag följer den redan (a)

hejsan, du tar väldigt fina bilder! :)























Follow my on Bloglovin







Trackback