älskar <3


min systers barn och min mamma och fannys kompis finns på bilden här. måste berätta en rätt rolig sak, varje gång dom åker har dom alltid kommit tillbaka med mat och sen ätit med oss. förra gången sa dom hejdå, och sen så kom dom tillbaka men pizza till oss. idag kom dom med kött och nu har vi grillat. och ätit av den goda maten. en av dom bästa stunderna är när vi alla är smmlade.


nu åker jag till burgsvik och är med alla folk där ni får se bilder imorgon vet bara inte när.

till en person du skulle aldrig våga det, och du vet vad alla tycker men det är bara du som kan fixa det och du vet hur. sluta vara så avundsjuk. ge upp familjen går före om du inte fattat det så är det något fel. det var vi barnen som vill ha det bra med min pappa och min mamma.men du vill inte att vi ska må bra. det är inte synd om dig för du kan iknow, försök. men du har snart förlorat allt.

Kommentarer

ha det så kul där du :D haha

ser mysigt ut :DD

ååh roligt :D

Din blogg alltså :* haha, var bara tvungen att säga det igen!

Allt bra? :)

sv:

awwe det låter väldigt kul :).

själv ska jag vara med mina kusiner och vara ute och har det kul :)

vilket härligt gäng!

Fin bloggdesign! <3

Fin blogg & du är oxå jätte söt ! ^^ ♥

sv: hehe japp ;D

Hej brukar titta in på din blogg ibland. Riktigt bra och fin :)

Jag tänkte skaffa en blogg och undrar hur man får in bakgrunder och headers på sidan? :)

Skulle bli jätte glad om du ville säga hur för vet inte. Du kan ju höra av dig till min adress :)

kram <3

Vad tycker du om bilder som jag har fotat i min mormor´s trädgård? :)

Svar: Ja. :)

tårtan såg god ut. =) Mums

Svar: Varsågod. :)

SV: Jo, tack, den funkade. Men jag menade hur du hade fått menyn i olika delar? ^^'

vilken fin blogg :)

sv: tack sötnos!

Ha det så bra !

sv: haha ;D

Fin blogg (: !

kikar in, fin blogg !

SVAR: tack så jättemycket :D

härligt :D



härlig bild :D

mkt fin blogg :9



besök min blogg ;)

jesssicaochmolly.blogg.se



besök min blogg ;)

jesssicaochmolly.blogg.se

Verkligen inte :)

haft en bra kväll?

okejokej =)

nej, går på södervärn :) dudå?

Jag visste innan er att dom skulle komma tillbaka =P



för när angelica o Henke var här o lämnade Mira så rigde dom o sa det =)

Mormor och morfar för att grilla =)



Hoppas du fick en fin lördagskvälL!♥

Hihihihihi <3

Sv: Japp! :D

Våldtäkter borde vara en väldigt hög prioritering i Sverige, vilket det dock inte är eftersom endast 1/10 fall blir lösta när det handlar om våldtäkter. Läs på min blogg om hur min bästa vän blev brutalt våldtagen inatt. http://lucindae.blogg.se

fin blogg!



följa varandra via bloglovin? :)

haha men nästan? ;D

sött blogg :D

superfin blogg (:

Sv: okej :D

Ja. =) Vad händer för skoj idag? =)

Hihi okej =)























Follow my on Bloglovin







Trackback